Доброго дня! Перший раз і надіюсь що останній їздила в Болгарію через JoinUp. Я їздила з подругою автобусом 28 серпня. Я вражена відношенням до людей. Протягом поїздки було відчуття, що ми не заплатити кошти, а безкоштовно сіли в автобус і поїхали. Робітниця по автобусу Тетяна, яка керувала нами по автобусу не має поваги до людей, які їдуть разом з нею. Ми с подругою сиділи на передніх місцях в автобусі. Вночі хоч як ніяк люди лягають спати. Тетяна говорила з водіями практично всю ніч і цим заважала людям спати. Щодо чоловіків окреме питання. Ніхто жодного разу не запропонував допомогу. Треба було постійно просити щоб підняли валізу або поклали. Базові правила етикету люди просто не знають. Приїхали ми в Болгарію, вийшли з автобусу і ситуація краще не стала. Ніхто нас не зустрів. Просто 45 людей стоять і не знають куди діватись. Через 15-20 хв. Підходить хлопець років 25. Те, що він від компанії Join Up і планує розвезення людей по готелям я зрозуміла тільки тоді, коли люди почали тянути до нього валізи. Його взагалі не було чути, хлопець шось бурмочав собі під ніс і не було чути які він прізвища називає і хто куди їде. Потім він дав листочок на зустріч з турагентом в готелі. Я запитала що це? Він сказав: « А треба було слухати коли я говорив». Вибачте мене, заплатити гроші і чути це? 45 людей стояло він говорив так, що взагалі нічого не було чути і ще переходити на грубість? Окрім того коли я в нього запитала чи ми сідаємо в цю машину? Він сказав « ні, ви тут ще стоїте чекаєте», а потім сказав « я пожартував». Уявіть собі картину, людина перший раз приїхала в Болгарію, не знає як то все відбувається, холод, година 05:36 і тут стоїть якийсь робітник і хамськи с тобою говорить. Яке має бути враження про компанію? Таке враження, що цей хлопець не на роботу прийшов, а ми його попросили прийти безкоштовно нам допомогти. Фиркати на роботі до людей, які тобі нічого не сказали і нічого не зробили неадекватна поведінка. І так само ж ніхто не допоміг самостійно з чоловіків без наших прохань підняти і поставити валізи. Невихованість і халатність до своєї роботи. Ми виїзжали 05.09.2025. Кондиціонер не працював, людей на зупинці перевізники забули. Я зараз це все просто згадую з жахом, не кажучи про свої відчуття в моменті. 1000% разів подумайте чи готові їхати відпочивати з JoinUp. Єдина приємна людина з цієї компанії це Марія, яка допомогла нам доїхати до Несебру і ввічливо з нами спілкувалась.
Анастасіє, нам щиро шкода, під час подорожі ви зіткнулися з такою ситуацією, та це вплинуло на загальне враження від поїздки. Для нас важливо, щоб кожен турист почувався комфортно та отримував лише позитивні емоції від відпочинку.
Послуги трансферу надає наша компанія-партнер. У разі виникнення будь-яких питань під час подорожі: щодо трансферу, готелю тощо, рекомендуємо звертатися до гіда або приймаючої сторони. Контакти вказані у пам’ятці туриста, яку ви отримуєте перед поїздкою. Також ви завжди можете звернутися до нас. Ми на зв’язку та готові допомогти.
Ми хотіли б детальніше розібратись у ситуації. Будь ласка, напишіть нам у зручну для вас соцмережу:
Туристичний оператор Join up! один із лідерів туристичних послуг на ринку України. Компанія розширюється з кожним роком, і на сьогоднішній день, у компанії понад 50 офісів по всій країні. Фахівці компанії Join up! зможуть підібрати тур для подорожі, зроблять індивідуальний прорахунок вашого замовлення, а на сайті компанії ви навіть зможете... детальніше
Відгук Join Up - Відгуки про Туроператор Join up!
відгук
Коментарі до відгуку
Послуги трансферу надає наша компанія-партнер. У разі виникнення будь-яких питань під час подорожі: щодо трансферу, готелю тощо, рекомендуємо звертатися до гіда або приймаючої сторони. Контакти вказані у пам’ятці туриста, яку ви отримуєте перед поїздкою. Також ви завжди можете звернутися до нас. Ми на зв’язку та готові допомогти.
Ми хотіли б детальніше розібратись у ситуації. Будь ласка, напишіть нам у зручну для вас соцмережу:
Facebook: https://www.facebook.com/joinup.ukraine
Instagram: https://www.instagram.com/joinup.touroperator