Коли літав із цим оператором до Єгипту натерпівся всього, що вже опубліковано нижче. І від них, як і всі, чув що переліт надають партнери тощо. Але ніколи не чув щоб вони своїм партнерам, у рамках укладених договорів, пред'явили за затримку або перенесення! І стягнуті гроші виплатити як компенсацію. Невже хтось вважає, що при оплаченому повністю турі, за затримку в 6 годин досить вибачитися набором чергових фраз у коментарях? А коли змінюють аеропорти, як можна сказати, що це особливості чартерних перевезень?!!!? Я жодного разу не чув, що хтось отримав компенсацію (якусь суттєву, ну скажімо від 120 Євро/годину), навіть за наявності страховок від не вильоту! А як може бути виїзд із готелю о 3-й ранку, коли Вас забирають із Єгипту? Як ці два поняття: відпустка і виїзд в аеропорт о 3 ранку, можуть існувати в одному монолозі?!?! І все це словами оператора називається - «Польотна програма!». Це якесь знущання!
Щиро шкодуємо, що ваш досвід подорожі залишив такі враження.
Затримки чартерних рейсів та зміни у польотній програмі дійсно можуть виникати через низку обставин, що не завжди залежать від туроператора. Авіакомпанія залишає за собою право змінювати час вильоту. Ми, зі свого боку, одразу передаємо оновлену інформацію туристам та агентам, а також робимо все можливе, щоб зменшити незручності й мінімізувати час очікування.
Фінансові запити розглядаються індивідуально. Ви можете звернутися до вашого турагента. Як ваш представник, він може оформити відповідний запит через спеціальні канали звʼязку для розгляду вашої ситуації.
Також ви можете залишити звернення самостійно через форму на офіційному сайті у відділ по роботі з рекламаціями.
А як може виправити ситуацію відповідь Вашого співробітника? Ви дуже серйозно до себе ставитеся! Нічого подібного і близько немає. Хоча б на 18-ть розділіть те, що Ви про себе думаєте! І хто оплачує всі ці звернення? Усі ці листи чи хтось працює безкоштовно?
Туристичний оператор Join up! один із лідерів туристичних послуг на ринку України. Компанія розширюється з кожним роком, і на сьогоднішній день, у компанії понад 50 офісів по всій країні. Фахівці компанії Join up! зможуть підібрати тур для подорожі, зроблять індивідуальний прорахунок вашого замовлення, а на сайті компанії ви навіть зможете... детальніше
Повністю не годиться, оператор просто несамовитий! - Відгуки про Туроператор Join up!
Невже хтось вважає, що при оплаченому повністю турі, за затримку в 6 годин досить вибачитися набором чергових фраз у коментарях? А коли змінюють аеропорти, як можна сказати, що це особливості чартерних перевезень?!!!? Я жодного разу не чув, що хтось отримав компенсацію (якусь суттєву, ну скажімо від 120 Євро/годину), навіть за наявності страховок від не вильоту! А як може бути виїзд із готелю о 3-й ранку, коли Вас забирають із Єгипту? Як ці два поняття: відпустка і виїзд в аеропорт о 3 ранку, можуть існувати в одному монолозі?!?! І все це словами оператора називається - «Польотна програма!». Це якесь знущання!
відгук
Коментарі до відгуку
Затримки чартерних рейсів та зміни у польотній програмі дійсно можуть виникати через низку обставин, що не завжди залежать від туроператора. Авіакомпанія залишає за собою право змінювати час вильоту. Ми, зі свого боку, одразу передаємо оновлену інформацію туристам та агентам, а також робимо все можливе, щоб зменшити незручності й мінімізувати час очікування.
Фінансові запити розглядаються індивідуально. Ви можете звернутися до вашого турагента. Як ваш представник, він може оформити відповідний запит через спеціальні канали звʼязку для розгляду вашої ситуації.
Також ви можете залишити звернення самостійно через форму на офіційному сайті у відділ по роботі з рекламаціями.
Посилання: https://joinup.ua/uk/#question
Колеги обов’язково розглянуть його та нададуть відповідь на вказану електронну пошту.