Листопад, Занзібар. Готель 300м до океану на букінгу, 600м заявлено туроператором (Varadero). Листопад (наче сезон, запевнили, що чудова погода, коли місцеві сказали що л'є вже місяць) - По факту з тиждень жодного разу не було сонця, суцільні зливи. - Від готелю до океану 3 км, бо 600 - це через стіни інших готелів, які не дозволяють проходити через їхню територію. На виході до пляжу парковка рибацьких шлюпок, де купатися заборонено. 1,5 км від готелю до пляжу і ще 1-1,5 км до місця купання, де лежиш на піску. - в готелі крапає з потолку через номер, згоріла проводка феєрверком, сиділи без світла. - в ресторані (дуже гучна назва "ресторан", по факту забігайлівка) таргани, отруїлися стравами з курки усі, одній людині повезло знайти леску у страві, а мені - волосся. - готель не має території, не має навісу над більшістю номерів, тобто якщо дощ - ти просто сидиш у номері, бо навіть вийти неможливо. - дорога від готелю - це вузька дорога, якою їздять мопеди та автобуси. Виглядає як камені, розбиті під ногами, ями та багнюка, не усюди добре пахне. Це не готель 3* з 600м від океану, це максимум хостел, доречі якого навіть немає на гугл картах. - переліт. За 2 години не було відомо чи буде рейс, тосу що навіть аеропорт не міг відповісти чи дадуть команду, а за 5 годин навіть не знали про існування такого рейсу!!! - за 10 годин перельоту не кормлять. - заявлений басейн в готелі знаходиться в іншому готелі за 15 хв пішки швидким кроком. - гід в готелі хамка. Коли зібралося 6 не знайомих між собою кімнат з єдиним питанням про переселення до іншого готелю навіть з доплатою, почала зверхнім тоном розказувати, що це наша провина що ми вибрали готель і нічого про нього не знали (але як , якщо опис компанією JoinUp не відповідає дійсності? І взагалі чому співробітник дозволяє собі в такій манері спілкуватися з туристами, які конструктивно виразили своє незадоволення? Нікого не переселили, гід просто казала "чекаю на відповідь оператора" 3 дні!)), а потім ми перестали питати і вона жодного разу не поцікавилася нічим і жодне питання не вирішила (Гід Тетяна). (Не можу чомусь прикріпити фото і відео, можу надіслати в приват)
Переваги:
Немає
Недоліки:
Недостовірна інформація від компанії щодо туру. Некомпетентні співробітники. Відверте приховування правди за готель. Не перевірили інформацію щодо погоди та якості пляжу, або навмисно брехали щодо цього (обидва варіанти не є прийнятними)
Ірино, нам шкода, що у вас залишилися такі враження від відпочинку. З листопада починається літній сезон на острові. Дійсно, він більш вологий. Зазвичай, турагент має надати всю необхідну інформацію про особливості курорту. Ми, як туроператор, щороку проводимо навчання для всіх агентів. Також на нашому сайті ви самостійно можете ознайомитися з корисною інформацією по кожній країні.
У нашій базі знаходиться велика кількість готелів на будь-які вподобання. Вони проходять щосезону перевірку. На сайті Join UP! зазначена відстань до моря - 600 метрів.
Послуги з перельоту надає авіакомпанія. Для безпеки всіх пасажирів час вильоту може змінюватися. Це залежить від багатьох факторів. Харчування можна замовити за 72 години до вильоту у вашого менеджера.
Гід є представником приймаючої компанії. Дякуємо за зворотний звʼязок щодо її роботи. Ми обовʼязково передамо інформацію партнерам.
Також ми бачимо від вас звернення у соцмережах. Ми надаємо вам консультацію 🙌
Ваша зазначена кількість метрів до моря НЕ ВІДПОВІДАЄ ДІЙСНОСТІ. Коли готель був відкрито, було дозволено прохід через Кендва Рок, там буде 600м. Але цей готель вже як 2 роки не дозволяє прохід гостям інших готелів, тому по факту 2 км йдеш пішки. Соромно вам, як туроператору, цього не знати, а ще гірше що ви про це знаєте і вводите в оману туристів. Більше з Join Up ніколи не поїду ні я, ні мої знайомі, ні весь заїзд. Ви знищили нашу відпустку.
Нам шкода, що у вас склалося таке враження про нас. Для того, щоб ми могли детальніше розглянути ситуацію, будь ласка, заповніть форму у відділ по роботі з рекламаціями на нашому сайті (під вкладкою Час вильоту виберіть знак питання) https://joinup.ua/uk/#question. Вкажіть номер ваучера і детально опишіть ситуацію.
Туристичний оператор Join up! один із лідерів туристичних послуг на ринку України. Компанія розширюється з кожним роком, і на сьогоднішній день, у компанії понад 50 офісів по всій країні. Фахівці компанії Join up! зможуть підібрати тур для подорожі, зроблять індивідуальний прорахунок вашого замовлення, а на сайті компанії ви навіть зможете... детальніше
Зруйнована відпустка - Відгуки про Туроператор Join up!
- По факту з тиждень жодного разу не було сонця, суцільні зливи.
- Від готелю до океану 3 км, бо 600 - це через стіни інших готелів, які не дозволяють проходити через їхню територію. На виході до пляжу парковка рибацьких шлюпок, де купатися заборонено. 1,5 км від готелю до пляжу і ще 1-1,5 км до місця купання, де лежиш на піску.
- в готелі крапає з потолку через номер, згоріла проводка феєрверком, сиділи без світла.
- в ресторані (дуже гучна назва "ресторан", по факту забігайлівка) таргани, отруїлися стравами з курки усі, одній людині повезло знайти леску у страві, а мені - волосся.
- готель не має території, не має навісу над більшістю номерів, тобто якщо дощ - ти просто сидиш у номері, бо навіть вийти неможливо.
- дорога від готелю - це вузька дорога, якою їздять мопеди та автобуси. Виглядає як камені, розбиті під ногами, ями та багнюка, не усюди добре пахне.
Це не готель 3* з 600м від океану, це максимум хостел, доречі якого навіть немає на гугл картах.
- переліт. За 2 години не було відомо чи буде рейс, тосу що навіть аеропорт не міг відповісти чи дадуть команду, а за 5 годин навіть не знали про існування такого рейсу!!!
- за 10 годин перельоту не кормлять.
- заявлений басейн в готелі знаходиться в іншому готелі за 15 хв пішки швидким кроком.
- гід в готелі хамка. Коли зібралося 6 не знайомих між собою кімнат з єдиним питанням про переселення до іншого готелю навіть з доплатою, почала зверхнім тоном розказувати, що це наша провина що ми вибрали готель і нічого про нього не знали (але як , якщо опис компанією JoinUp не відповідає дійсності? І взагалі чому співробітник дозволяє собі в такій манері спілкуватися з туристами, які конструктивно виразили своє незадоволення?
Нікого не переселили, гід просто казала "чекаю на відповідь оператора" 3 дні!)), а потім ми перестали питати і вона жодного разу не поцікавилася нічим і жодне питання не вирішила (Гід Тетяна). (Не можу чомусь прикріпити фото і відео, можу надіслати в приват)
відгук
Коментарі до відгуку
У нашій базі знаходиться велика кількість готелів на будь-які вподобання. Вони проходять щосезону перевірку. На сайті Join UP! зазначена відстань до моря - 600 метрів.
Послуги з перельоту надає авіакомпанія. Для безпеки всіх пасажирів час вильоту може змінюватися. Це залежить від багатьох факторів. Харчування можна замовити за 72 години до вильоту у вашого менеджера.
Гід є представником приймаючої компанії. Дякуємо за зворотний звʼязок щодо її роботи. Ми обовʼязково передамо інформацію партнерам.
Також ми бачимо від вас звернення у соцмережах. Ми надаємо вам консультацію 🙌