Дорога сама по себе очень тяжёлая,нужно быть к этому готовым, НО само по себе отношение гида и водителей добавляет в разы больше негатива. Пишу непосредственно с заправки где нас тупо высадили посреди ночи в комендантский час.По графику мы должны были приехать в 6.30 утра в Одессу, но водитель видимо так спешит по своим делам ,что высадить пассажиров на трассе -на заправке возле кладбища в 00.20 ночи для него это нормально, все бы ничего ,только комендантский час, на заправке 4 столика, а нас человек 20, сесть негде,все уставшие,ночь, дети хотят спать, короче весело , ждём 5 утра. И самая главная проблема это ТУАЛЕТ, он как бы есть в автобусе, но его закрыли и не разрешают ним пользоваться. Люди есть люди, не у всех получается ходить по времени в туалет, и могут случится форс мажоры, и тут вам последует ответ - ТЕРПИ до следующей остановки, даже если уже течет или того хуже, и это будет хорошо если остановка будет через час или два, но мы попали на таких водителей и гида Юлию (черный автобус),что остановок у нас не было и по 6,5 часов.Это же касается и если вас укачало,на то что вам остановят -даже не рассчитывайте,рыгайте в пакетики, у нас рыгало пол автобуса, всем было похер главный ответ -ТЕРПИТЕ вы знали куда едите! На магазины и дьюти фри тоже не рассчитывайте, максимум успеете что-то купить это на долгожданной заправке где будет остановка в туалет.
Переваги:
Их просто нет, понятно что мы все пытаемся экономить,но поверьте после такой поездки вы скажете -Больше НИКОГДА!
Недоліки:
Туалет, водители хамы, автобус сам по себе не удобный или такие водителя - на каждом повороте и при торможении слетаешь с кресла,на голову сыпятся сумки.
Дякуємо за зворотній звязок. Це допомагає нам покращувати якість послуг. Нам шкода, що у вас залишилися такі емоції від подорожі.
Послуги перевезення надає компанія-партнер. Погоджуємося, що подорож має бути комфортною на кожному її етапі. Ми передамо інформацію колегам.
Для довготривалих поїздок ми розробляли маршрути таким чином, щоб кожні кілька годин туристи мали можливість скористатися туалетами на зупинках. Як правило, зупинки відбуваються кожні 3-4 години. На жаль, іноді ми змушені збільшувати інтервал між зупинками. Це залежить від маршруту автобуса та очікування на перетині кордонів.
Передбачалося, що біотуалети використовуватимуться лише в разі необхідності, оскільки вони мають обмежену місткість і до прибуття у пункт призначення не очищаються. Тому, на жаль, інколи вони можуть бути недоступними.
Якщо у вас під час подорожі виникають запитання або ви потребуєте допомоги, ви можете звернутися до гіда, водія, вашого турагента, або до туроператора телефоном чи у соцмережах.
Для того, щоб ми могли детальніше розглянути ситуацію з перевізником, будь ласка, заповніть форму у відділ по роботі з рекламаціями на нашому сайті (під вкладкою Час вильоту виберіть знак питання) https://joinup.ua/uk/#question. Вкажіть номер ваучера і детально опишіть ситуацію. Також ви можете написати нам в особисті повідомлення на офіційній сторінці Facebook (https://www.facebook.com/joinup.ukraine) чи Instagram (https://www.instagram.com/joinup.touroperator).
Туристичний оператор Join up! один із лідерів туристичних послуг на ринку України. Компанія розширюється з кожним роком, і на сьогоднішній день, у компанії понад 50 офісів по всій країні. Фахівці компанії Join up! зможуть підібрати тур для подорожі, зроблять індивідуальний прорахунок вашого замовлення, а на сайті компанії ви навіть зможете... детальніше
Отзыв о трансфере Киев-Анталия - Відгуки про Туроператор Join up!
відгук
Коментарі до відгуку
Послуги перевезення надає компанія-партнер. Погоджуємося, що подорож має бути комфортною на кожному її етапі. Ми передамо інформацію колегам.
Для довготривалих поїздок ми розробляли маршрути таким чином, щоб кожні кілька годин туристи мали можливість скористатися туалетами на зупинках. Як правило, зупинки відбуваються кожні 3-4 години. На жаль, іноді ми змушені збільшувати інтервал між зупинками. Це залежить від маршруту автобуса та очікування на перетині кордонів.
Передбачалося, що біотуалети використовуватимуться лише в разі необхідності, оскільки вони мають обмежену місткість і до прибуття у пункт призначення не очищаються. Тому, на жаль, інколи вони можуть бути недоступними.
Якщо у вас під час подорожі виникають запитання або ви потребуєте допомоги, ви можете звернутися до гіда, водія, вашого турагента, або до туроператора телефоном чи у соцмережах.
Для того, щоб ми могли детальніше розглянути ситуацію з перевізником, будь ласка, заповніть форму у відділ по роботі з рекламаціями на нашому сайті (під вкладкою Час вильоту виберіть знак питання) https://joinup.ua/uk/#question. Вкажіть номер ваучера і детально опишіть ситуацію. Також ви можете написати нам в особисті повідомлення на офіційній сторінці Facebook (https://www.facebook.com/joinup.ukraine) чи Instagram (https://www.instagram.com/joinup.touroperator).