Олена Відгук додано 29 серпня, 2023 год28 переглядів
готель 4 зірки , ультра all inclusive!!! В готелі сказали, що інформація застаріла , читайте відзиви і не вірите джоін ап! На 2 зірки максимум , назва його - «Грін Лайф «, в Турції , Аланья . Все , що було вказано в турі -брехня ! Нічого не було з перерахованого , все за доп.гроші . А ми розраховували на оплачений вже тур . 1.Ні їжі нормальної , дітям взагалі немає , що їсти ! Хліб та вода ! Яблука гнилуваті … все гостре , перчене, помідори навіть були вже зіпсовані ( двічі отруїлись з дитиною , але ніякої допомоги не надали нам ). 2. Ніякого інтернету навіть біля ресепшену, ніяких полотенець на пляж . 3. До пляжу довго йти по сонцю , трансферу немає , йти через дорогу а потім через тунель і знову ще через міст … 4. На самому пляжу від готелю 8 зонтів і дуже мало шезлонгів , ще й поламаних ! Ще й пʼяних кацапів море, які крадуть зонти і бухають з ранку до ночі . 5. Поселили нас аж о 16:00, хоча написано , що з 14:30 заселення в номери . Ми їхали 2 ночі в автобусі і з 6:30 чекали на заселення . 6. Сподівались , що хоч море перекриє всі недоліки , але ж … ні( порізали ноги від заходу в море , груба галька , з дітьми взагалі туди ніколи ! Не можна ! Різка яма в морі і височенні хвилі , які були кожного дня . Доводились їздити на автобусі на інші пляжі , на платні зонти… Сейф платний, прибирання пару разів будо за 14 днів . 7. Ну і автобус назад додому !!! Дорога більш-менш, водії молодці, швидко їхали , в автобусі кондиціонери працювали так, що аж змерзли дуже , дуло наче на вулиці . Давлятова Емма +380675718491 супроводжувала нас в автобусі Анталія-Дніпро #552. 25.08-27.08 . Хамка ! Російсько мовний весь автобус !Прошу її звільнити з посади ! Купували віп місця за 2000 грн, щоб їхали ближче до водіїв , так як сказали , що там зручніше місця. Дитина 6 років заважала чомусь і нервували деяких пасажирів ( злі , матюкливі баби , кричали на мене , щоб я не опускала сидіння , бо в них ноги не влазять … і я маю їхати сидячі весь час з малою дитиною та мамою 60 років . На що Ємма сказала , якщо я не послухаю позаду тих противних баб , то вона викине наші речі з автобу (вночі це було ) і ми самі будемо добиратися додому …я в шоці з усього !
Переваги:
Із плюсів , лише те що немає тривог та ракет в небі і кондиціонер працював безкоштовно!
Недоліки:
Якщо прийдеш за 5 хвилин до кінця обіду , кормити не будуть і перекусів немає ( ультра олл інклюзив). Дитина і ми були голодні до вечора
Нам прикро, що ви залишилися незадоволені відпочинком з нами. У нашій базі є велика кількість готелів на різний бюджет та смак. Його підбором займається турагент. Як правило, він має надати всю інформацію про готель.
Хочемо звернути увагу, що готель залишає за собою право змінювати види послуг і час їхнього надання, зокрема й назви номерів, залежно від сезону і погодних умов – без попереднього повідомлення. Фото, розміщені на сайті joinup.ua, можуть відрізнятися від фотографій готелів в реальності. Згідно з агентською угодою на реалізацію турпродукту, туроператор, надаючи інформацію про готелі, керується тільки класифікацією готелів, яка надається адміністрацією готелю. Ця інформація вказана на нашому сайті. Для скорішого вирішення вашого питання, ви завжди можете звернутися на місці до гіда чи за контактами приймаючої сторони. Вони вказані у памʼятці для туристів.
Ми туроператор з українським серцем і розуміємо важливість мови. Послуги перевезення надає компанія-партнер. Зі своєї сторони, для уникнення подібних ситуацій у майбутньому ми обовʼязково передамо інформацію щодо гіда до відповідного відділу. Нам важливо, щоб ваша подорож була приємною на кожному етапі.
Також хочемо попросити вас заповнити форму у відділ по роботі з рекламаціями на нашому сайті (під вкладкою Час вильоту виберіть знак запитання) https://joinup.ua/uk/#question. Вкажіть номер ваучера і детально опишіть ситуацію. Це допоможе нам зʼясувати всі деталі.
Ви як туроператор повне гівно і за туристів не відповідаєте, гідів не контролюєте, логістику не контролюєте, готелі не контролюєте. За що вам платять гроші?
Ми розуміємо, що зараз ви керуєтеся емоціями. Однак вважаємо неприпустимими принизливі та образливі висловлювання. Просимо вас дотримуємося культури спілкування
А як вас ще назвати окрім ГІВНО!!! Ви почитайте що про вас пишуть і які жахливі скарги, а ви нічого не виправляєте і нізащо не відповідаєте. Шановні постраждалі!! Давайте зробимо колективні скаргу та передамо в контролюючі та правоохоронні органи на цю горе компанію.
Ми готові вести конструктивний діалог із дотриманням норм офіційного листування. Якщо ви бажаєте надати цій ситуації юридичного вирішення, будь ласка, напишіть на пошту [email protected] Ваш запит передадуть в юридичний департамент.
Тако, зверніть, будь ласка, увагу, що за поширення неправдивої інформації про компанію передбачено адміністративну відповідальність.
Ми можемо перевірити інформацію і зв'язатися з відділом по роботі з рекламаціями. Будь ласка, напишіть в одну із соцмереж. Посилання вам надали вище. Уточніть, будь ласка, ви їх бачите у попередніх відповідях? Цей сайт є сторонім ресурсом. Ми не можемо просити у вас особисту інформацію необхідну для відповіді на ньому 🙌
Коли ваша горе компанія перестане кидати людей та ваш відділ рекламації включати дурнів при вирішенні проблем, тоді я з радістю напишу - гарна компанія. Але зараз, зважаючи на скарги, тільки ГІВНОМ вас можна називати.
Туристичний оператор Join up! один із лідерів туристичних послуг на ринку України. Компанія розширюється з кожним роком, і на сьогоднішній день, у компанії понад 50 офісів по всій країні. Фахівці компанії Join up! зможуть підібрати тур для подорожі, зроблять індивідуальний прорахунок вашого замовлення, а на сайті компанії ви навіть зможете... детальніше
Жах, а не відпочинок ! - Відгуки про Туроператор Join up!
1.Ні їжі нормальної , дітям взагалі немає , що їсти ! Хліб та вода ! Яблука гнилуваті … все гостре , перчене, помідори навіть були вже зіпсовані ( двічі отруїлись з дитиною , але ніякої допомоги не надали нам ).
2. Ніякого інтернету навіть біля ресепшену, ніяких полотенець на пляж .
3. До пляжу довго йти по сонцю , трансферу немає , йти через дорогу а потім через тунель і знову ще через міст …
4. На самому пляжу від готелю 8 зонтів і дуже мало шезлонгів , ще й поламаних ! Ще й пʼяних кацапів море, які крадуть зонти і бухають з ранку до ночі .
5. Поселили нас аж о 16:00, хоча написано , що з 14:30 заселення в номери . Ми їхали 2 ночі в автобусі і з 6:30 чекали на заселення .
6. Сподівались , що хоч море перекриє всі недоліки , але ж … ні( порізали ноги від заходу в море , груба галька , з дітьми взагалі туди ніколи ! Не можна ! Різка яма в морі і височенні хвилі , які були кожного дня . Доводились їздити на автобусі на інші пляжі , на платні зонти…
Сейф платний, прибирання пару разів будо за 14 днів .
7. Ну і автобус назад додому !!! Дорога більш-менш, водії молодці, швидко їхали , в автобусі кондиціонери працювали так, що аж змерзли дуже , дуло наче на вулиці .
Давлятова Емма +380675718491 супроводжувала нас в автобусі Анталія-Дніпро #552. 25.08-27.08 . Хамка ! Російсько мовний весь автобус !Прошу її звільнити з посади ! Купували віп місця за 2000 грн, щоб їхали ближче до водіїв , так як сказали , що там зручніше місця. Дитина 6 років заважала чомусь і нервували деяких пасажирів ( злі , матюкливі баби , кричали на мене , щоб я не опускала сидіння , бо в них ноги не влазять … і я маю їхати сидячі весь час з малою дитиною та мамою 60 років . На що Ємма сказала , якщо я не послухаю позаду тих противних баб , то вона викине наші речі з автобу (вночі це було ) і ми самі будемо добиратися додому …я в шоці з усього !
відгук
Коментарі до відгуку
Хочемо звернути увагу, що готель залишає за собою право змінювати види послуг і час їхнього надання, зокрема й назви номерів, залежно від сезону і погодних умов – без попереднього повідомлення. Фото, розміщені на сайті joinup.ua, можуть відрізнятися від фотографій готелів в реальності. Згідно з агентською угодою на реалізацію турпродукту, туроператор, надаючи інформацію про готелі, керується тільки класифікацією готелів, яка надається адміністрацією готелю. Ця інформація вказана на нашому сайті. Для скорішого вирішення вашого питання, ви завжди можете звернутися на місці до гіда чи за контактами приймаючої сторони. Вони вказані у памʼятці для туристів.
Ми туроператор з українським серцем і розуміємо важливість мови. Послуги перевезення надає компанія-партнер. Зі своєї сторони, для уникнення подібних ситуацій у майбутньому ми обовʼязково передамо інформацію щодо гіда до відповідного відділу. Нам важливо, щоб ваша подорож була приємною на кожному етапі.
Також хочемо попросити вас заповнити форму у відділ по роботі з рекламаціями на нашому сайті (під вкладкою Час вильоту виберіть знак запитання) https://joinup.ua/uk/#question. Вкажіть номер ваучера і детально опишіть ситуацію. Це допоможе нам зʼясувати всі деталі.
Ми постійно працюємо над покращенням якості наших послуг. Завжди на зв'язку з нашими туристами та у разі будь-яких ситуацій готові допомогти. Зв'язатися з нами можна в особистих повідомленнях на офіційній сторінці Facebook (https://www.facebook.com/joinup.ukraine) чи Instagram (https://www.instagram.com/joinup.touroperator) 🙌
Тако, зверніть, будь ласка, увагу, що за поширення неправдивої інформації про компанію передбачено адміністративну відповідальність.