Якось до цього року Господь милував, оминали Join up стороною не тому, що щось знали, так виходило, і завжди у нас від подорожі лишались чудові спогади, але не цього разу. Придбали тур до Туреччини з вильотом з Бухареста. Поки чекали на свій рейс до Анталії (2 липня), бачили на табло 4!!! перенесених компанією HiSky, з якою співпрацює Join up, вильоти від 12 до 4 годин. Пройшли контроль, здали багаж, чекаємо на вихід до літака, нічого не відбувається!!! Від Join up приходить повідомлення - рейс перенесено на 2 години. Нарешті потрапили на свої місця, екіпаж проводить інструктаж ЛИШЕ РУМУНСЬКОЮ МОВОЮ!!! Жодного слова англійською! Я працюю керівником з якості в одній з організацій PART-147 і добре знаю, що це є грубим порушенням безпеки польотів (неодмінно напишу про цей інцидент до EASA). Протягом польоту не запропонували води, лише за 2,5 євро за пляшку 0,5 л, до речі повний літак дітей. Приїхали до готелю о пів на першу ночі, а це не повна ніч, бо вже настала інша доба! Наш відпочинок закінчується і виліт призначено на 20:00. За півтори доби приходить повідомлення - виліт перенесено на 9:30 того ж дня. Ми лишились без сніданку та обіду (які, до речі, входили до оплачуваної за тур суми), а час очікування на виїзд до України з Бухаресту подовжився на 10 годин. Цього разу с нами летів наш екіпаж, до їхної роботи жодного зауваження. У мене питання, навіщо співпрацювати в авіакомпанією з заплямованою репутацією? Але кожен вірішує сам. Висновок: оминатимемо десятою дорогою пропозиції Join up!
Дякуємо за ваш коментар. Ми зв’язалися з колегами та партнерами для вирішення цього запитання. Передали їм інформацію та повернемось до вас зі зворотнім зв’язком, як тільки отримаємо відповідь.
Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. В авіаційній сфері все змінюється динамічно. На жаль, затримки трапляються і завжди з поважних причин. У разі змін ми завжди інформуємо наших турагентів та туристів щодо актуального розкладу, як тільки отримуємо оновлені деталі.
Доброго дня. Я ідентифікувалась у ФБ. І що ж дала ваша перевірка?
Окрім загальних фраз "ми працюємо", "ми намагаємось" нічого, що заслуговувало б на увагу.
Ваші туристи у зв'язку з перенесенням рейсів сидять по 10-12 додаткових годин в аеропорту чи на автовокзалі, або вмовляють автоперевізників замінити квитки. Це ж нічого, ну подумаеш, це ж не ви сидите в чужій країні.
Дозволю собі нагадати, коли ми вносили аванс, виліт був призначений на 15:40, коли отримали документи, час вильоту, вказаний в квитках - 20:00. Поміняли квитки на автобус, доплативши 840 грн, а потім доблесний Join Up зі своїми партнерами вирішив, що ми навідпочивались, і поклав до кишені плату за день нашого відпочинку. І це під час війни, коли люди ледве накопичили коштів, щоб хоч на тиждень поїхати від тривог і обстрілів. Ми з Харкова, якщо це вам про щось говорить. Не дай, Боже, ще раз опинитись у колі ваших клієнтів.
Туристичний оператор Join up! один із лідерів туристичних послуг на ринку України. Компанія розширюється з кожним роком, і на сьогоднішній день, у компанії понад 50 офісів по всій країні. Фахівці компанії Join up! зможуть підібрати тур для подорожі, зроблять індивідуальний прорахунок вашого замовлення, а на сайті компанії ви навіть зможете... детальніше
Бажаєте зіпсований відпочинок? Ласкаво просимо в Join up! - Відгуки про Туроператор Join up!
Придбали тур до Туреччини з вильотом з Бухареста. Поки чекали на свій рейс до Анталії (2 липня), бачили на табло 4!!! перенесених компанією HiSky, з якою співпрацює Join up, вильоти від 12 до 4 годин. Пройшли контроль, здали багаж, чекаємо на вихід до літака, нічого не відбувається!!! Від Join up приходить повідомлення - рейс перенесено на 2 години. Нарешті потрапили на свої місця, екіпаж проводить інструктаж ЛИШЕ РУМУНСЬКОЮ МОВОЮ!!! Жодного слова англійською! Я працюю керівником з якості в одній з організацій PART-147 і добре знаю, що це є грубим порушенням безпеки польотів (неодмінно напишу про цей інцидент до EASA). Протягом польоту не запропонували води, лише за 2,5 євро за пляшку 0,5 л, до речі повний літак дітей.
Приїхали до готелю о пів на першу ночі, а це не повна ніч, бо вже настала інша доба!
Наш відпочинок закінчується і виліт призначено на 20:00. За півтори доби приходить повідомлення - виліт перенесено на 9:30 того ж дня. Ми лишились без сніданку та обіду (які, до речі, входили до оплачуваної за тур суми), а час очікування на виїзд до України з Бухаресту подовжився на 10 годин. Цього разу с нами летів наш екіпаж, до їхної роботи жодного зауваження.
У мене питання, навіщо співпрацювати в авіакомпанією з заплямованою репутацією? Але кожен вірішує сам.
Висновок: оминатимемо десятою дорогою пропозиції Join up!
відгук
Коментарі до відгуку
Наразі виконується велика кількіть рейсів авіакомпаніями-партнерами. Дозвольте нам перевірити інформацію. Напишіть, будь ласка, в зручну для вас соціальну мережу ваш номер ваучера. Ми перевіримо інформацію.Інстаграм: https://www.instagram.com/joinup.touroperator Фейсбук: (https://www.instagram.com/joinup.touroperator) https://www.facebook.com/joinup.ukraine
Окрім загальних фраз "ми працюємо", "ми намагаємось" нічого, що заслуговувало б на увагу.
Ваші туристи у зв'язку з перенесенням рейсів сидять по 10-12 додаткових годин в аеропорту чи на автовокзалі, або вмовляють автоперевізників замінити квитки. Це ж нічого, ну подумаеш, це ж не ви сидите в чужій країні.
Дозволю собі нагадати, коли ми вносили аванс, виліт був призначений на 15:40, коли отримали документи, час вильоту, вказаний в квитках - 20:00. Поміняли квитки на автобус, доплативши 840 грн, а потім доблесний Join Up зі своїми партнерами вирішив, що ми навідпочивались, і поклав до кишені плату за день нашого відпочинку. І це під час війни, коли люди ледве накопичили коштів, щоб хоч на тиждень поїхати від тривог і обстрілів. Ми з Харкова, якщо це вам про щось говорить. Не дай, Боже, ще раз опинитись у колі ваших клієнтів.