Багато значних недоліків при подорожі до Чорногорії : 1. Автобус без назви туроператора. 2. Відсутній супроводжуючий. Але три водії, Олександр - штурман "обережно ями, поворот" і т.п. Наголосив, що він водій , а не супроводжуючий. Дивно, бо мав списки та володів інформацією, не завжди правдивою. 3. 21.06.2023 зупинка о 7-00 ранку, наступна о 13-00 біотуалет - жахливий. 4. Харчування з попереднім замовленням одні проблеми, не в час замовлення, запакували у паперові пакети, протекло, все у смітник!!! 5. Приїзд до Петровац планувався о 22-45, приїхали о 24-45 це без притензій. А про гіда окрема розповідь, який мав "замовити спочатку таксі, потім підсісти в автобус", але все це брехня від Олександра. Приїхали вночі з неповнолітною дитиною - дівчинкою, незнайоме місце і місто. Висадили на зупинці . Олесандр вказав напрямок нашого руху рукою зі словами "всього 50 метрів", до слова отель не на дорозі, а у глибині з шикарною рослинністю, з дороги не видно і не 50 метрів від зупинки. Це з речами та з дитиною у нічний час!!! Мені зрозуміло чому Олександр так поводився, тому що я не мовчала йому нічого. До речі, сувеніри для дітей 11 річній дівчинці не видав які приготував ваш туроператор, рештки заховав у своє відділення до документів. 6. На протязі 9 днів відпочинку не бачила в очі гіда Мирославу. Про яку я почула від гіда Сергія, що зустрічає туристів з аеропорту. 7. Такі працівники як Олексадр та Мирослава ганблять вашу фірму, не фахівці і не вміють працювати з туристами. Зараз багато талановитої молоді для такої праці та підвищення авторитету вашій багаторічній фірмі. Я на протязі багатьох років користувалась вашими послугами і такого ганебного ставлення ще не траплялось і маю надію не буде більше від слова НІКОЛИ! 8.При зворотньому напрямку все чудово до подробиць з супроводом Мирини. Чуйна, уважна, про все розповідала та попереджала. Відмінний фахівець та працівник високого рівня. 9. Про харчування по передньому замовленню знову проблеми. Початок роботи о 8 ранку, ми були о 3 ночі, згідно квитків мали бути о 6 ранку. НАВІЩО ЦЕ РОБИТИ!!! Відповідь одна: для збагачення майже на 2 тисячі гривень (точно 1980 грн.) за 6 обів в обидви сторони, це далеко не малі кошти. Не погано!! Можете повернути через туроператора, буду вдячна. Дякую за увагу та повернуті кошти за обіди.
Нам шкода, що подорож з нами залишила такі емоції. На жаль, на більшість із них вплинули послуги компаній-партнерів. Як туроперотор, ми, звісно, погоджуємося, що подорож має бути виключно комфортною.
Концепцію і меню передзамовлення ми розробляли у співпраці з нашим партнером – мережею заправок ОККО. Ви могли пообідати та повечеряти на визначеній станції. Як правило, на маршруті уже чекає гаряча їжа.Також є опція замовити їжу з собою і перекусити в автобусі. Якщо ви скористалися останньою і вам не надали її належним чином, ми обов'язково з'ясуємо обставини.
Із-за гористої місцевості трансфер висаджує туристів на зупинках по дорозі. Тому вам необхідно було йти пішки до апартаментів. На жаль, інфраструктура інші варіанти не дозволяє. Трансфермен мав вам це пояснити.
Гіди є представниками примаючої сторони. Ви завжди можете на ресепшені поцікавитися контактами гіда чи написати нам у соцмережі.
Туристичний оператор Join up! один із лідерів туристичних послуг на ринку України. Компанія розширюється з кожним роком, і на сьогоднішній день, у компанії понад 50 офісів по всій країні. Фахівці компанії Join up! зможуть підібрати тур для подорожі, зроблять індивідуальний прорахунок вашого замовлення, а на сайті компанії ви навіть зможете... детальніше
Послуги туроператора до Чорногорії 20.06.2023 - Відгуки про Туроператор Join up!
1. Автобус без назви туроператора.
2. Відсутній супроводжуючий. Але три водії, Олександр - штурман "обережно ями, поворот" і т.п. Наголосив, що він водій , а не супроводжуючий. Дивно, бо мав списки та володів інформацією, не завжди правдивою.
3. 21.06.2023 зупинка о 7-00 ранку, наступна о 13-00 біотуалет - жахливий.
4. Харчування з попереднім замовленням одні проблеми, не в час
замовлення, запакували у паперові пакети, протекло, все у смітник!!!
5. Приїзд до Петровац планувався о 22-45, приїхали о 24-45 це без притензій. А про гіда окрема розповідь, який мав "замовити спочатку таксі, потім підсісти в автобус", але все це брехня від Олександра. Приїхали вночі з неповнолітною дитиною - дівчинкою, незнайоме місце і місто. Висадили на зупинці . Олесандр вказав напрямок нашого руху рукою зі словами "всього 50 метрів", до слова отель не на дорозі, а у глибині з шикарною рослинністю, з дороги не видно і не 50 метрів від зупинки. Це з речами та з дитиною у нічний час!!!
Мені зрозуміло чому Олександр так поводився, тому що я не мовчала йому нічого. До речі, сувеніри для дітей 11 річній дівчинці не видав які приготував ваш туроператор, рештки заховав у своє відділення до документів.
6. На протязі 9 днів відпочинку не бачила в очі гіда Мирославу. Про яку я почула від гіда Сергія, що зустрічає туристів з аеропорту.
7. Такі працівники як Олексадр та Мирослава ганблять вашу фірму, не фахівці і не вміють працювати з туристами. Зараз багато талановитої молоді для такої праці та підвищення авторитету вашій багаторічній фірмі. Я на протязі багатьох років користувалась вашими послугами і такого ганебного ставлення ще не траплялось і маю надію не буде більше від слова НІКОЛИ!
8.При зворотньому напрямку все чудово до подробиць з супроводом Мирини. Чуйна, уважна, про все розповідала та попереджала. Відмінний фахівець та працівник високого рівня.
9. Про харчування по передньому замовленню знову проблеми. Початок роботи о 8 ранку, ми були о 3 ночі, згідно квитків мали бути о 6 ранку. НАВІЩО ЦЕ РОБИТИ!!! Відповідь одна: для збагачення майже на 2 тисячі гривень (точно 1980 грн.) за 6 обів в обидви сторони, це далеко не малі кошти. Не погано!! Можете повернути через туроператора, буду вдячна.
Дякую за увагу та повернуті кошти за обіди.
відгук
Коментарі до відгуку
Концепцію і меню передзамовлення ми розробляли у співпраці з нашим партнером – мережею заправок ОККО. Ви могли пообідати та повечеряти на визначеній станції. Як правило, на маршруті уже чекає гаряча їжа.Також є опція замовити їжу з собою і перекусити в автобусі. Якщо ви скористалися останньою і вам не надали її належним чином, ми обов'язково з'ясуємо обставини.
Із-за гористої місцевості трансфер висаджує туристів на зупинках по дорозі. Тому вам необхідно було йти пішки до апартаментів. На жаль, інфраструктура інші варіанти не дозволяє. Трансфермен мав вам це пояснити.
Гіди є представниками примаючої сторони. Ви завжди можете на ресепшені поцікавитися контактами гіда чи написати нам у соцмережі.
Ми хочемо більш детально перевірити інформацію. Просимо вас написати в зручну для вас соцмережу: Instagram (https://www.instagram.com/joinup.touroperator) чи у Facebook (https://www.facebook.com/joinup.ukraine). Ми уточнимо ваш номер ваучера і зможемо оперативно отримати інформацію від партнерів.
Продовжуючи листування з нами, ви погоджуєтесь з умовами нашої Політики Конфіденційності https://joinup.ua/uk/privacy-policy/