Вперше в житті стикнулась з такою жахливою організацією туру! Виліт з Кишинева повинен був бути 4.06 о 5.55 ранку, тур на 7 ночей Кріт. Ми приїзжаємо о 4 ранку в аеропорт і дізнаємось, що наш рейс перенесено на 15.30 🤯 Відповіді від туроператора - ну це чартерний рейс, таке буває. Повертаємось в аеропорт о 13.30, проходимо реєстрацію, очікуємо вильоту, за півгодини до часу вильоту - рейс перенесено на 17.00, потім на 17.15 🤬 весь цей час від туропер мляві вибачення - ну буває. В результаті, ми прилітаємо і потрапляєм в готель о 23.00!!!! І звісно ж - тур рахується ночами, тому те, що у вас «вкрали» день відпочинку ми компенсувати не можемо 🤬🤬 Але звісно ж на цьому все не закінчилось. Виліт назад заплановано 11.06 на 8.45. О 22.00 вечора 10.06 повідомляють, що рейс перенесено на 14.50. Хоча б заздалегідь, але вже дорога назад ускладнюється, оскільки з Кишинева ще треба дістатись до Києва. О 10.30 трансфер забирає нас з готелю, і в дорозі о 12.30 від інших пасажирів автобусу ми дізнаємось, що рейс знову перенесено! Прибуття в Кишинів о 22.25 - від туроператора взагалі тиша!!! Жодних компенсацій, попереджень, інформації та піклування про своїх туристів! Ніколи не користуйтесь послугами цього туроператора! Відпочинок буде зіпсований від і до, гарантую!
Нам шкода, що затримка рейсу вплинула на ваш відпочинок. На чартерних рейсах час вильоту може змінюватися протягом 24 годин. Також ми своєчасно надаємо турагенту і туристам всю інформацію.
Дозвольте нам розібратися у всьому більш детальніше. Для цього заповніть, будь ласка, заявку до відділу по роботі з рекламаціями на нашому сайті (під вкладкою Час вильоту знак питання). Вкажіть, будь ласка, ваш номер ваучера та детально опишіть ситуацію. Ми розглянемо ваш запит і обов'язково надамо вам відповідь у письмовому вигляді.
Анастасіє, вибачте за незручності. Ми хочемо зрозуміти ваші емоції. Наразі ми залишаємось на зв'язку з партнерами та робимо все можливе для скорішого вирішення ситуації. Також рекомендуємо підтримувати зв'язок з вашим турагентом.
Форма зворотного зв'язку із відділом по роботі з рекламаціями знаходиться у нижньому правому кутку головної сторінки сайту (натисніть на знак запитання).
Туристичний оператор Join up! один із лідерів туристичних послуг на ринку України. Компанія розширюється з кожним роком, і на сьогоднішній день, у компанії понад 50 офісів по всій країні. Фахівці компанії Join up! зможуть підібрати тур для подорожі, зроблять індивідуальний прорахунок вашого замовлення, а на сайті компанії ви навіть зможете... детальніше
Зіпсований настрій на весь відпочинок - Відгуки про Туроператор Join up!
Виліт з Кишинева повинен був бути 4.06 о 5.55 ранку, тур на 7 ночей Кріт. Ми приїзжаємо о 4 ранку в аеропорт і дізнаємось, що наш рейс перенесено на 15.30 🤯 Відповіді від туроператора - ну це чартерний рейс, таке буває. Повертаємось в аеропорт о 13.30, проходимо реєстрацію, очікуємо вильоту, за півгодини до часу вильоту - рейс перенесено на 17.00, потім на 17.15 🤬 весь цей час від туропер мляві вибачення - ну буває. В результаті, ми прилітаємо і потрапляєм в готель о 23.00!!!! І звісно ж - тур рахується ночами, тому те, що у вас «вкрали» день відпочинку ми компенсувати не можемо 🤬🤬
Але звісно ж на цьому все не закінчилось. Виліт назад заплановано 11.06 на 8.45. О 22.00 вечора 10.06 повідомляють, що рейс перенесено на 14.50. Хоча б заздалегідь, але вже дорога назад ускладнюється, оскільки з Кишинева ще треба дістатись до Києва. О 10.30 трансфер забирає нас з готелю, і в дорозі о 12.30 від інших пасажирів автобусу ми дізнаємось, що рейс знову перенесено! Прибуття в Кишинів о 22.25 - від туроператора взагалі тиша!!! Жодних компенсацій, попереджень, інформації та піклування про своїх туристів! Ніколи не користуйтесь послугами цього туроператора! Відпочинок буде зіпсований від і до, гарантую!
відгук
Коментарі до відгуку
Дозвольте нам розібратися у всьому більш детальніше. Для цього заповніть, будь ласка, заявку до відділу по роботі з рекламаціями на нашому сайті (під вкладкою Час вильоту знак питання). Вкажіть, будь ласка, ваш номер ваучера та детально опишіть ситуацію. Ми розглянемо ваш запит і обов'язково надамо вам відповідь у письмовому вигляді.
https://joinup.ua/
Наш рейс перенесли на сьогодні, виліт типу о 8.20, досі не почалась реєстрація навіть! Сидимо в аеропорту з 5 ранку!!!
Вам варто просто самоліквідуватись, тому що ваша робота - це дно 🤬
До речі! Повідомлення щодо нового переносу рейсу нам досі ніяких не надійшло, хоча вже зрозуміло, що о 8.20 ми вже не вилетимо!
От наприклад, інформація на вашому сайті щодо мого рейсу туди-назад. 12 червня 06.56 я досі в аеропорту Іракліона.
Дайте посилання на сайті, де я можу залишити запит, я не знаходжу цих розділів на сайті, про які ви пишете.
Форма зворотного зв'язку із відділом по роботі з рекламаціями знаходиться у нижньому правому кутку головної сторінки сайту (натисніть на знак запитання).
https://joinup.ua/uk/agency/#question