Join Up - never again. УВАГА!!! - Відгуки про Туроператор Join up!

Туроператор Join up!
Відгук додано 30 жовтня, 2021 год 20 переглядів
Якщо їдете з Join Up, прочитайте це ОБОВ'ЯЗКОВО
Прилетіли в Шарм о 4 ранку. Далі мала бути звична процедура: валізи, автобус, ресепшн, відпочинок. Але...

Сіли в автобус. Через дві хвилин залітає гід і починає зі слів: "А ви знаєте, що ваш туроператор змінив вам готель? Ми веземо в інший, оскільки у вашому НЕМАЄ вільних номерів". Я - турист, який обожнює Шарм і був тут вже разів 8, тому відразу ж почала казати йому, що так не буде і що в нас є всі документи. Перед тим як видати ваучер за оплачену відпустку, Join Up отримав підтвердження від готелю щодо наявності вільних місць. Ваучер був, тож всі їхні аргументи мали йти нанівець. Суперечка тривала хвилин 20. Нам далі продовжували говорити, що місць нема і не буде, що нас ВЗАГАЛІ не можуть туди завести, пропонували готель четвірку*, яка ніби-то краща. Хах... Вдалося знайти головного серед всіх гідів, що стояли біля автобусів, і домовитися з ним. Все це зайняло десь пів години. При цьому нам хамили, не дозволяли гуглити запропонований готель, мало не змушували заблокувати телефон.

На цьому епопея не скінчилась. Дістались ми до готелю. Зайшов з нами представник Sun International (зустрічаюча компанія в Єгипті, оскільки Join Up не має свого представництва). Так от, поговорив цей чоловік з людьми на ресепшині, звісно що арабською мовою. Володіння англійською і базові знання турецької, яка є трохи подібною, дали зрозуміти, що щось тут нечисто. В результаті, працівники готелю Parrotel Laggon Resort розвели руками, сказали, що місць нема, хоча при цьому пошукали наші ваучери в системі і зробили копії наших документів. І ми були в їхній системі!!! Наші номери зарезервовано, але, як нам сказали, номеру немає, браслети поснідати не дамо, бо вас не заселяємо, ось там є диванчики, можете присісти, почекати. О 10 годині в Україні мали відкритися офіси Join Up. Запропонували нам прояснити ситуацію з гідом, який мав прийти 22.11 о 12:00 (наразі було 21 число 6 ранку). ПОЧЕКАЙТЕ тут, на дивані, ДОБУ.
За годину приїхали ще одні люди з такою ж проблемою. І це вже були не двоє дівчат, яких представник Sun International "брав на понт", щоб звільнити наше місце в готелі і віддати його більш пріоритетним гостям з іншим громадянством (як пізніше виявилось). Приїхала сім'я з ДИТИНОЮ, яким також не дали можливості поснідати. Паралельно до готелю під'їжджали автобуси, набиті туристами. За час, поки ми чекали, заселили пару сімей, які приїхали від TUI, і цілу купу туристів з червоними закордонними паспортами)))) Цікаво, правда ж?
Запропоновані на рецепції долари також не рятували ситуацію, оскільки було очевидно, що туроператор хоче нас дотиснути.
В результаті, поява менеджера готелю, дії турагента, дзвінки на гарячу лінію туроператора, постійні розмови на ресепшині і нещасні 10 доларів призвели до чарівної появи кімнати о 13:30. Надалі все було добре. Готель чудовий. З виїздом теж була незрозуміла ситуація, але то таке, бо вирішилось протягом години.

Суть в тому, що почекати до з 06:00 до 14:00 (за міжнародними правилами) не було проблемою. Проблема в тому, що Join Up не відстоює права своїх туристів, проводить махінації, щоб звільнити місця, і дозволяє готелю казати людям: "Ви можете тут посидіти, але ми не гарантуємо, що вас взагалі сьогодні заселять!!!!!"
Пишу про цю історію всюди для того, щоб наступні "жертви" такого ставлення Join Up знали що робити в такій ситуації і не вмирали від витрачених нервів так як ми.





Коментарі до відгуку

Відповідь представника Туроператор Join up! 30 жовтня, 2021 год
Нам шкода, що склалася така ситуація. Дозвольте нам розібратися. Для цього заповніть, будь ласка, заявку до відділу по роботі з рекламаціями на нашому сайті (під вкладкою Час вильоту знак питання). Вкажіть, будь ласка, ваш номер ваучера та детально опишіть ситуацію. Ми розглянемо ваш запит і обов'язково надамо вам відповідь письмово.



https://joinup.ua/
Юлия 1 листопада, 2021 год
І знаєте, що Join Up має на увазі під словами «дозвольте нам розібратися; зверніться у відділ по роботі з рекламаціями»? А я тепер знаю! Отримала у відповідь на нашу історію кілька шаблонних речень навіть без натяку на вибачення чи моральну компенсацію. «Нам шкода». А мені то як шкода…
Відповідь представника Туроператор Join up! 2 листопада, 2021 год
Як правило, колеги розглядають кожен запит індивідуально, з'ясовують всі обставини та надають відповідь за фактами розгляду ситуації. Якщо у вас є всі документи для виплати моральної компенсації, ви можете надіслати повторний запит до відділу по роботі з рекламаціями.


Туроператор Join up!
Всі відгуки

1.8 5
1468 відгуків / 123311 переглядів
Туроператор Join up!
Туристичний оператор Join up! один із лідерів туристичних послуг на ринку України. Компанія розширюється з кожним роком, і на сьогоднішній день, у компанії понад 50 офісів по всій країні.
Фахівці компанії Join up! зможуть підібрати тур для подорожі, зроблять індивідуальний прорахунок вашого замовлення, а на сайті компанії ви навіть зможете... детальніше

Адреса: Київ, Харьковское шоссе, 201/203-2а
Телефон: (044) 303-99-99
Туристичні компанії
Туристический Оператор ALF
Туристический Оператор ALF

Рейтинг: 4.8
2241 відгук
ТурПартнер
ТурПартнер

Рейтинг: 4.8
402 відгука
Туроператор ЛюбоСвит (Lyubosvit)
Туроператор ЛюбоСвит (Lyubosvit)

Рейтинг: 1.5
16 відгуків
International Business
International Business

Рейтинг: 4.6
74 відгука
Туроператор Дав Клуб
Туроператор Дав Клуб

Рейтинг: 3.7
61 відгук
Туристическая компания ТК-Велт
Туристическая компания ТК-Велт

Рейтинг: 3.7
6 відгуків
Туристическая фирма Пилигрим-М
Туристическая фирма Пилигрим-М

Рейтинг: 3.7
3 відгука
apltravel.ua
apltravel.ua

Рейтинг: 3
2 відгука