Вам можливо і повернули, а мені навіть у вайбері не відповіли (написав 15.04.23) - про повернення вже мовчу. Добре, що сума символічна там лишилася, але якщо відновлять роботу колись то ще 10 разів подумаю чи повертатися. P.S. До моменту початку війни - претензій не мав жодних, все працювало справно та швидко
После принятия заявки на возврат прошло почти 4 месяца и не мало моих обращений в техподдержку и в тишину техподдержки. Сегодня ответили в телеграмме и вернули на указанную мной карту средства. Приятно удивлен, думал уже все...
Вітаю. 29 січня о 18.35 придбав талон на 30 л А95 WOG. Оплатив 990 грн. 21 травня зробив запит в телеграм - "Як можна повернути кошти?" Отримав відповідь: "Ваш запит зафіксований. Терміни повернення впродовж місяця. Повернення коштів буде за ці протерміновані талони на карту з якої купували, автоматично через платіжну систему". Скоро вже два місяці - як бути?
У мене в наявні до запровадження в Україні воєнного стану були талони номіналом 20 л. та 5 л. на дизель від АЗС SHELL. На АЗС SHELL з моменту запровадження на території України воєнного стану, розрахунок за пальне талонами не приймають. 09.03.2022 р. я звернувся до Toplyvo UA у вайбері за номером вказаним у додатку (+380 50 980 0800) з питанням... Читати відгук У мене в наявні до запровадження в Україні воєнного стану були талони номіналом 20 л. та 5 л. на дизель від АЗС SHELL. На АЗС SHELL з моменту запровадження на території України воєнного стану, розрахунок за пальне талонами не приймають.
09.03.2022 р. я звернувся до Toplyvo UA у вайбері за номером вказаним у додатку (+380 50 980 0800) з питанням щодо можливості використання цих талонів під час воєнного стану та подальшого повернення коштів у випадку неможливості використання цих талонів чи їхнього прострочення за відсутності моєї вини. 10.03.2022 року менеджер Людмила надала наступну відповідь: "За термін придатності не хвилюйтесь. Будемо звертатись до партнера, щоб його подовжити, як тільки ситуація стабілізується і ми налагодимо всі наші процеси. Все обов*язково вирішимо! Тільки пізніше."
31.03.2022 року я вдруге звернувся до Toplyvo UA у вайбері за вищевказаним номером з наступним текстом: "Доброго дня. Через 7 днів закінчується термін дії моїх талонів на пальне, які я не можу використати на АЗС Підкажіть будь ласка, яка подальша доля даних талонів та чи можливо отримати кошти за невикористані талони?" 05.04.2022 року від менеджера Людмили отримано відповідь: " Доброго дня. Триває робота по вирішенню питання, щодо повернення коштів за раніше придбанні талони. Всю інформацію будемо надавати пізніше в офіційних джерелах. Посилання на них є в нашому додатку в розділі Акаунт. Дякуємо за розуміння."
07.04.2022 року строк вищевказаних моїх талонів - закінчився.
28.04.2022 року я втретє звернувся у вайбері та телеграмі до Toplyvo UA з питанням та заявою чи можу я отримати кошти за не використані мною талони (не використав по причині того, що у зв'язку з військовим станом в Україні АЗС SHELL не приймало талони)? Також я просив прийняти заявку на повернення коштів.
29.04.2022 року та 04.05.2022 року я вкотре звертався до Toplyvo UA з проханням надання відповіді на мої звернення щодо повернення коштів.
Фактично з квітня 2022 року менеджери Toplyvo UA перестали надавати відповіді на звернення, не читають повідомлень та ігнорують мої неодноразові звернення щодо повернення коштів.
Ви пишете у себе в додатку про те, що приймаєте заявки, повертаєте кошти, а насправді на мої неодноразові прохання щодо повернення коштів не реагуєте!!! Складається враження, що ви не вирішуєте з АЗС питання щодо повернення коштів своїм клієнтам, а по шахрайське обманюєте людей та заволоділи нашими коштами.
Прошу надати відповідь на мої звернення у вайбері чи тут у відгуках та повернути мені кошти за невикористані мною талони.
Мій телефон: 0639664142.
Переваги:
До війни був дуже класний додаток, постійно користувався лише ним.
Недоліки:
Після запровадження воєнного стану на дзвінки та повідомлення не відповідають, кошти за невикористані талони не повертають.
Ростислав, бувають такі випадки, програма за допомогою котрої ми приймаємо звернення, інколи працює не кореткно і вхідні звернення не надходять. Дякуємо, що вказали номер телефону, Ваше звернення зареєстрували, кошти повернемо протягом місяця на ту карту з якої купували. Якщо виникнуть питання, краще напряму напишіть нам у Вайбері на номер телефону 050 9 800 800. Показати 1 відповідь
Ігор, якщо Ваше питання із талонами не вирішено, зверніться будь-ласка в чат тех.підтримки в додатку або напишіть на Вайбер за номером телефону 050 9 800 800. Можливо не одразу, але впродовж 1-2 днів надамо відповідь. Дуже багато звернень, то ж фізично не завжди встигаємо всім відповісти. Дзвінки не має змоги приймати по технічним причинам.
Читаю отзывы и улыбает ! хоть один человек прочитал соглашение интересно просто ? хоть один человек посмотрел откуда ТОВ ? нам нужно ждать я так понимаю когда в Херсоне все наладится, сейчас рано делать вывод !
Шановний користувач, так Ви абсолютно праві були в тому, що одним із фактором затримки вирішенням питання, це те, що ми знаходимось на тимчасово окупованій території. Якщо Ваше питання із талонами не вирішено, зверніться будь-ласка в чат тех.підтримки в додатку або напишіть на Вайбер за номером телефону 050 9 800 800. Можливо не одразу, але впродовж 1-2 днів надамо відповідь. Дуже багато звернень, то ж фізично не завжди встигаємо всім відповісти. Дзвінки не має змоги приймати по технічним причинам.
Шановний гість, зверніться будь-ласка в чат тех.підтримки в додатку або напишіть на Вайбер за номером телефону 050 9 800 800. Можливо не одразу, але впродовж 1-2 днів надамо відповідь. Дуже багато звернень, то ж фізично не завжди встигаємо всім відповісти. Дзвінки не має змоги приймати по технічним причинам.
Пропал из приложения талон на 50 литров газа ОККО. А талон на 30 литров бензина на WOG - просто не проходит в кассе Телефон службы поддержки молчит, в мессенджер ответили один раз и тоже молчат. 2000 грн в минус, в такое время!
Шановний гість, якщо питання із талонами не вирішено, зверніться будь-ласка в чат тех.підтримки в додатку або напишіть на Вайбер за номером телефону 050 9 800 800. Можливо не одразу, але впродовж 1-2 днів надамо відповідь. Дуже багато звернень, то ж фізично не завжди встигаємо всім відповісти. Дзвінки не має змоги приймати по технічним причинам.
Роман, зверніться будь-ласка в чат тех.підтримки в додатку або напишіть на Вайбер за номером телефону 050 9 800 800. Можливо не одразу, але впродовж 1-2 днів надамо відповідь. Дуже багато звернень, то ж фізично не завжди встигаємо всім відповісти. Дзвінки не має змоги приймати по технічним причинам
Шановний гість, зверніться будь-ласка в чат тех.підтримки в додатку або напишіть на Вайбер за номером телефону 050 9 800 800. Можливо не одразу, але впродовж 1-2 днів надамо відповідь. Дуже багато звернень, то ж фізично не завжди встигаємо всім відповісти. Дзвінки не має змоги приймати по технічним причинам.
Доброго дня. На Shell відмовляють у заправці через технічні складнощі, азс немає можливості зафіксувати оплату талоном через втрачений зв'язок із сервером. Щойно робочі процеси буде відновлено ми з партнером вирішимо питання по всим невикористаним талонам. Поки потрібно зачекати, ми проінформуємо по ситуації. За термін придатності не хвилюйтесь. Будемо звертатись до партнера, щоб його подовжити, як тільки ситуація стабілізується і ми... Читати відгук Доброго дня. На Shell відмовляють у заправці через технічні складнощі, азс немає можливості зафіксувати оплату талоном через втрачений зв'язок із сервером. Щойно робочі процеси буде відновлено ми з партнером вирішимо питання по всим невикористаним талонам. Поки потрібно зачекати, ми проінформуємо по ситуації. За термін придатності не хвилюйтесь. Будемо звертатись до партнера, щоб його подовжити, як тільки ситуація стабілізується і ми налагодимо всі наші процеси. Поки ситуація не стабілізується, повернення коштів провести не зможемо.( Все обов*язково вирішимо! Тільки пізніше.
Якщо Ваше питання ще не вирішене, зверніться будь-ласка в чат тех.підтримки в додатку або напишіть на Вайбер за номером телефону 050 9 800 800. Можливо не одразу, але впродовж 1-2 днів надамо відповідь. Дуже багато звернень, то ж фізично не завжди встигаємо всім відповісти. Дзвінки не має змоги приймати по технічним причинам.
На shell не заправляють талонами від 24.02.2022 р. У мене багато оплачених талонів. Скоро закінчиться термін дії цих талонів. На shell оператори говорять, що за талони не заправляють зараз.
Якщо Ваше питання ще не вирішене, зверніться будь-ласка в чат тех.підтримки в додатку або напишіть на Вайбер за номером телефону 050 9 800 800. Можливо не одразу, але впродовж 1-2 днів надамо відповідь. Дуже багато звернень, то ж фізично не завжди встигаємо всім відповісти. Дзвінки не має змоги приймати по технічним причинам. Показати 1 відповідь
Все было хорошо пока не заправился на Glusco. Не влезло 9 литров газа, а так как был проездом на заправке, про газ можно забыть.Остаток топлива можно заправить только на этой же заправке и только до 23.00 текущих суток. Топливо ЮА приняло заявку на остаток и дальше тишина уже более трех недель.
К сожалению, дать Вам обратную связь на этот комментарий очень сложно. Обратитесь пожалуйста к нам повторно, для уточнения номера телефона и всех моментов, если такая ситуация действительно произошла. Работаем с 7:00 до 23:00.
Приложение удобное, пока работает и не надо общаться с поддержкой. для 2020 года, она просто адовая. Перестала после обновления приложения работать оплата - пишет нет 3d secure. Банк говорит есть, и вправду раньше платил. Поддержка говорит наше приложение сильно тяжелое для вашего смартфона и не может обработать 3d secure :) Я пытался узнать почему я платил неделю назад, а... Читати відгук Приложение удобное, пока работает и не надо общаться с поддержкой. для 2020 года, она просто адовая.
Перестала после обновления приложения работать оплата - пишет нет 3d secure. Банк говорит есть, и вправду раньше платил. Поддержка говорит наше приложение сильно тяжелое для вашего смартфона и не может обработать 3d secure :)
Я пытался узнать почему я платил неделю назад, а сейчас не могу. Но тут поддержка не про слышать
Покупала Талоны заправок shell и мотто, ужасно, еле от них избавилась. Как только оператор узнает, что заправка талонами, сообщает ль этом заправщику, который в ручном режиме отключает до завершения заправки на 10%. Сталкивалась неоднократно при полном баке на 80 литров заказываю 40, после 35 останавливают заправку, типа полный бак, отъезжаю на первую ближайшую заправляются полный бак без проблем. Либо говорят,... Читати відгук Покупала Талоны заправок shell и мотто, ужасно, еле от них избавилась. Как только оператор узнает, что заправка талонами, сообщает ль этом заправщику, который в ручном режиме отключает до завершения заправки на 10%. Сталкивалась неоднократно при полном баке на 80 литров заказываю 40, после 35 останавливают заправку, типа полный бак, отъезжаю на первую ближайшую заправляются полный бак без проблем. Либо говорят, не работает пистолет, потом Талоны оказываются использованные, так как был залит 1 грамм, полное издевательство
Переваги:
Экономия незначительная, но есть, но только мнимая при покупке. При пользовании многие Талоны списывают не по истечению срока, а типа была заправка на 0,01 литр, смешно и обидно, получается в итоге, дороже, чем при обычной заправке
Недоліки:
Потеря времени, нервов навосстановление справедливости и увеличенная стоимость заправки.
Успішно користувався додатком, купляв по декілька талонів одночасно доки не виявився протермінований талон на 30л на ОККО. Звернувся на підтримку-спочатку відповіли, що мій талон вже використаний на іншому краю України, але коли почали з'ясовувати то підтвердили що талон протермінований, але гроші за нього вже втрачені і не повертаються. (Напевно моє паливо зіпсувалося і його вилили, і з мене за нього... Читати відгук Успішно користувався додатком, купляв по декілька талонів одночасно доки не виявився протермінований талон на 30л на ОККО. Звернувся на підтримку-спочатку відповіли, що мій талон вже використаний на іншому краю України, але коли почали з'ясовувати то підтвердили що талон протермінований, але гроші за нього вже втрачені і не повертаються. (Напевно моє паливо зіпсувалося і його вилили, і з мене за нього взяли гроші). Скидка, ясно, що втрачена, але дайте можливість їх використати на інше паливо, а так виходить що і паливо продали і гроші з мене за нього теж взяли. Мигли б і попередити або смс надіслати, що закінчується термін талона. Прикро.
Около 10 раз брал талоны номиналом до 10 литров все было без проблем.Сегодня купил 5 литров,на кассе прочитало,залила колонка 400 грамм и встала.Окко здесь не при чем со слов менеджера,стал выяснять у Топливо Уа по горячей линии.Скажу сразу уехал я с 400 грамм в баке.Никого не волнует что услуга оплачена а не получено по сути ничего.Сколько дней это будет продолжаться... Читати відгук Около 10 раз брал талоны номиналом до 10 литров все было без проблем.Сегодня купил 5 литров,на кассе прочитало,залила колонка 400 грамм и встала.Окко здесь не при чем со слов менеджера,стал выяснять у Топливо Уа по горячей линии.Скажу сразу уехал я с 400 грамм в баке.Никого не волнует что услуга оплачена а не получено по сути ничего.Сколько дней это будет продолжаться и отдадут ли вообще что то дополнительно отпишу.Так что расчитывать на них крайне опасно,можно пойти пешком дальше.
Нічого не повернули
P.S. До моменту початку війни - претензій не мав жодних, все працювало справно та швидко
Почти 4 месяца, но вернули
Повернення коштів затягнулось((
Отримав відповідь: "Ваш запит зафіксований. Терміни повернення впродовж місяця. Повернення коштів буде за ці протерміновані талони на карту з якої купували, автоматично через платіжну систему".
Скоро вже два місяці - як бути?
Не повертають кошти, на sms в вайбері та телеграмі перестали
На АЗС SHELL з моменту запровадження на території України воєнного стану, розрахунок за пальне талонами не приймають.
09.03.2022 р. я звернувся до Toplyvo UA у вайбері за номером вказаним у додатку (+380 50 980 0800) з питанням... Читати відгук У мене в наявні до запровадження в Україні воєнного стану були талони номіналом 20 л. та 5 л. на дизель від АЗС SHELL.
На АЗС SHELL з моменту запровадження на території України воєнного стану, розрахунок за пальне талонами не приймають.
09.03.2022 р. я звернувся до Toplyvo UA у вайбері за номером вказаним у додатку (+380 50 980 0800) з питанням щодо можливості використання цих талонів під час воєнного стану та подальшого повернення коштів у випадку неможливості використання цих талонів чи їхнього прострочення за відсутності моєї вини.
10.03.2022 року менеджер Людмила надала наступну відповідь: "За термін придатності не хвилюйтесь. Будемо звертатись до партнера, щоб його подовжити, як тільки ситуація стабілізується і ми налагодимо всі наші процеси.
Все обов*язково вирішимо! Тільки пізніше."
31.03.2022 року я вдруге звернувся до Toplyvo UA у вайбері за вищевказаним номером з наступним текстом: "Доброго дня.
Через 7 днів закінчується термін дії моїх талонів на пальне, які я не можу використати на АЗС
Підкажіть будь ласка, яка подальша доля даних талонів та чи можливо отримати кошти за невикористані талони?"
05.04.2022 року від менеджера Людмили отримано відповідь: " Доброго дня. Триває робота по вирішенню питання, щодо повернення коштів за раніше придбанні талони. Всю інформацію будемо надавати пізніше в офіційних джерелах. Посилання на них є в нашому додатку в розділі Акаунт. Дякуємо за розуміння."
07.04.2022 року строк вищевказаних моїх талонів - закінчився.
28.04.2022 року я втретє звернувся у вайбері та телеграмі до Toplyvo UA з питанням та заявою чи можу я отримати кошти за не використані мною талони (не використав по причині того, що у зв'язку з військовим станом в Україні АЗС SHELL не приймало талони)?
Також я просив прийняти заявку на повернення коштів.
29.04.2022 року та 04.05.2022 року я вкотре звертався до Toplyvo UA з проханням надання відповіді на мої звернення щодо повернення коштів.
Фактично з квітня 2022 року менеджери Toplyvo UA перестали надавати відповіді на звернення, не читають повідомлень та ігнорують мої неодноразові звернення щодо повернення коштів.
Ви пишете у себе в додатку про те, що приймаєте заявки, повертаєте кошти, а насправді на мої неодноразові прохання щодо повернення коштів не реагуєте!!!
Складається враження, що ви не вирішуєте з АЗС питання щодо повернення коштів своїм клієнтам, а по шахрайське обманюєте людей та заволоділи нашими коштами.
Прошу надати відповідь на мої звернення у вайбері чи тут у відгуках та повернути мені кошти за невикористані мною талони.
Мій телефон: 0639664142.
Не працюють талони
Ні смс повідолення для клієнтів, коли все запрацює!!!
Дуже чекаю на зворотній зв'язок від Топливо UA
Тоже также кинули
нам нужно ждать я так понимаю когда в Херсоне все наладится, сейчас рано делать вывод !
Шахраї не віддають гроші
Не віддають.
Чи можливо це питання через суд вирішити?? Може в когось є досвід?
Пропали из приложения талоны
Телефон службы поддержки молчит, в мессенджер ответили один раз и тоже молчат. 2000 грн в минус, в такое время!
Пропало 90 л дт
до війни все було ок
Дали відповідь по талонам
За термін придатності не хвилюйтесь. Будемо звертатись до партнера, щоб його подовжити, як тільки ситуація стабілізується і ми... Читати відгук Доброго дня. На Shell відмовляють у заправці через технічні складнощі, азс немає можливості зафіксувати оплату талоном через втрачений зв'язок із сервером. Щойно робочі процеси буде відновлено ми з партнером вирішимо питання по всим невикористаним талонам. Поки потрібно зачекати, ми проінформуємо по ситуації.
За термін придатності не хвилюйтесь. Будемо звертатись до партнера, щоб його подовжити, як тільки ситуація стабілізується і ми налагодимо всі наші процеси.
Поки ситуація не стабілізується, повернення коштів провести не зможемо.(
Все обов*язково вирішимо! Тільки пізніше.
Нe змогла запрвити талони на shell
НЕ очень хорошее прило
Приложение удобное, пока работает и не надо общаться с поддержкой.
Перестала после обновления приложения работать оплата - пишет нет 3d secure. Банк говорит есть, и вправду раньше платил. Поддержка говорит наше приложение сильно тяжелое для вашего смартфона и не может обработать 3d secure :)
Я пытался узнать почему я платил неделю назад, а... Читати відгук Приложение удобное, пока работает и не надо общаться с поддержкой. для 2020 года, она просто адовая.
Перестала после обновления приложения работать оплата - пишет нет 3d secure. Банк говорит есть, и вправду раньше платил. Поддержка говорит наше приложение сильно тяжелое для вашего смартфона и не может обработать 3d secure :)
Я пытался узнать почему я платил неделю назад, а сейчас не могу. Но тут поддержка не про слышать
Пролеми з додатком
Спочатку знижка була 3 грн. з літра
Була приєднана WOG.
Пользовалась пол года, не рекомендую
Неприємний факт з протермінованим талоном
Талоны на топливо в приложении Toplyvo UA