Дмитро Відгук додано 19 березня, 2022 год21 перегляд
Доброго дня. На Shell відмовляють у заправці через технічні складнощі, азс немає можливості зафіксувати оплату талоном через втрачений зв'язок із сервером. Щойно робочі процеси буде відновлено ми з партнером вирішимо питання по всим невикористаним талонам. Поки потрібно зачекати, ми проінформуємо по ситуації. За термін придатності не хвилюйтесь. Будемо звертатись до партнера, щоб його подовжити, як тільки ситуація стабілізується і ми налагодимо всі наші процеси. Поки ситуація не стабілізується, повернення коштів провести не зможемо.( Все обов*язково вирішимо! Тільки пізніше.
Якщо Ваше питання ще не вирішене, зверніться будь-ласка в чат тех.підтримки в додатку або напишіть на Вайбер за номером телефону 050 9 800 800. Можливо не одразу, але впродовж 1-2 днів надамо відповідь. Дуже багато звернень, то ж фізично не завжди встигаємо всім відповісти. Дзвінки не має змоги приймати по технічним причинам.
Дали відповідь по талонам - Відгуки про Паливо ЮА (Toplyvo UA)
За термін придатності не хвилюйтесь. Будемо звертатись до партнера, щоб його подовжити, як тільки ситуація стабілізується і ми налагодимо всі наші процеси.
Поки ситуація не стабілізується, повернення коштів провести не зможемо.(
Все обов*язково вирішимо! Тільки пізніше.
відгук
Коментарі до відгуку