Замовлення №89SV5MZNAK Під час бронювання я обрала дату 26 числа для двох пасажирів. На етапі оплати система запропонувала сплатити лише за 1 пасажира; я вирішила, що дані другого введу нижче. Після оплати отримала лист на e-mail і з подивом побачила квиток на 16 жовтня, хоча у відкритій вкладці браузера й досі відображалася дата 26. Я одразу звернулася до контакт-центру. Мені пообіцяли передзвонити й перевірити технічні журнали/скріни, я пояснила, що це, ймовірно, збій і попросила замінити дату на 26. За годину передзвонили й відмовили, пославшись на те, що «система показує 16». Спілкування було без урахування клієнтського сервісу та людяності.
Дякуємо Вам за відгук і за те, що поділилися своїм досвідом.
Ми звернулися до технічного відділу із запитом на детальну перевірку Вашого бронювання. За результатами офіційного підтвердження, під час оформлення квитків Ви обирали рейс на 16 жовтня для одного дорослого пасажира. Система працювала коректно, і жодних технічних збоїв чи помилок відображення на нашому сайті в цей момент не зафіксовано.
Отже, квиток був оформлений відповідно до дати та даних пасажира, які були вказані Вами під час бронювання.
Якщо Ви бажаєте отримати підтвердження цієї технічної перевірки, будь ласка, зверніться до нас будь-яким зручним для Вас способом (електронною поштою або через форму зворотного зв’язку).
На жаль, через технічні обмеження цієї платформи ми не маємо можливості прикріпити підтверджувальний файл публічно тут.
Ми щиро шкодуємо, що ситуація спричинила Вам незручності, та дякуємо за розуміння.
Tickets.ua - допомога в оптимальному виборі всіх складових подорожі, сервіс надає можливість вибирати з максимальної кількості провайдерів, забезпечує прозоре порівняння цін і піклується про підтримку користувачів на кожному етапі подорожі.
Просто жахливий досвід. - Відгуки про Tickets.ua
Під час бронювання я обрала дату 26 числа для двох пасажирів. На етапі оплати система запропонувала сплатити лише за 1 пасажира; я вирішила, що дані другого введу нижче. Після оплати отримала лист на e-mail і з подивом побачила квиток на 16 жовтня, хоча у відкритій вкладці браузера й досі відображалася дата 26. Я одразу звернулася до контакт-центру. Мені пообіцяли передзвонити й перевірити технічні журнали/скріни, я пояснила, що це, ймовірно, збій і попросила замінити дату на 26. За годину передзвонили й відмовили, пославшись на те, що «система показує 16». Спілкування було без урахування клієнтського сервісу та людяності.
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо Вам за відгук і за те, що поділилися своїм досвідом.
Ми звернулися до технічного відділу із запитом на детальну перевірку Вашого бронювання. За результатами офіційного підтвердження, під час оформлення квитків Ви обирали рейс на 16 жовтня для одного дорослого пасажира. Система працювала коректно, і жодних технічних збоїв чи помилок відображення на нашому сайті в цей момент не зафіксовано.
Отже, квиток був оформлений відповідно до дати та даних пасажира, які були вказані Вами під час бронювання.
Якщо Ви бажаєте отримати підтвердження цієї технічної перевірки, будь ласка, зверніться до нас будь-яким зручним для Вас способом (електронною поштою або через форму зворотного зв’язку).
На жаль, через технічні обмеження цієї платформи ми не маємо можливості прикріпити підтверджувальний файл публічно тут.
Ми щиро шкодуємо, що ситуація спричинила Вам незручності, та дякуємо за розуміння.