Автобус Київ-Харків не приїхав, я телефонувала перевізнику — вони відповідали, що «автобус стоїть» або «ще не доїхав». Але основна проблема була з платформою Ticket.ua, через яку я купила квиток. Я подавала кілька запитів і претензій на повернення коштів, але платформа постійно тягне час, «розбирається», обіцяє, що зателефонує, але дні йдуть і нічого не змінюється. Гроші не повернули, відповідей чітких немає. Попереджаю інших користувачів: будьте готові до того, що у разі проблем вам доведеться самостійно скаржитися та розбиратись, від них нульова реакція, а тільки «запити» у мене вже третій висить, а рішень немає.
Дякуємо за Ваш відгук і перепрошуємо за неприємну ситуацію, з якою Ви зіткнулися. Нам дуже важливо розібратись у Вашому випадку та надати Вам повноцінну відповідь.
Для того, щоб ми могли ідентифікувати Вашу покупку в нашій системі та перевірити всі деталі, просимо Вас уточнити номер бронювання або повідомити електронну адресу, з якої здійснювалась покупка. Це допоможе нам оперативно розглянути Ваш запит та надати рішення.
Ми щиро перепрошуємо за завдані незручності та вдячні Вам за терпіння.
Софіє, дякуємо за Ваше терпіння. Повідомляємо, що сьогодні, 15 вересня, повна вартість Ваших квитків була повернена на банківський рахунок покупця.
Зазвичай кошти зараховуються на рахунок протягом 1–3 банківських робочих днів. Якщо після закінчення цього терміну Ви не побачите кошти на своєму рахунку, будь ласка, зверніться до нас повторно. Ми надамо Вам офіційне підтвердження повернення, яке Ви зможете використати для уточнення статусу транзакції у Вашому банку.
Щиро перепрошуємо за завдані незручності та вдячні за Ваше розуміння.
Ми щиро перепрошуємо, що Вам довелося звертатись уже кілька разів та що ситуація досі не вирішена.
Хочемо запевнити, що нами було відправлено офіційний запит до провайдера для уточнення цієї інформації. На жаль, наразі відповідь від нього ще не отримана. Ваше звернення вже передано менеджерам, які безпосередньо відповідають за комунікацію з провайдерами, і ми очікуємо на їхню реакцію.
Ми зробимо все можливе, аби надати Вам остаточну відповідь у найкоротші терміни. Дуже просимо Вашого терпіння та розуміння в цій ситуації.
Tickets.ua - допомога в оптимальному виборі всіх складових подорожі, сервіс надає можливість вибирати з максимальної кількості провайдерів, забезпечує прозоре порівняння цін і піклується про підтримку користувачів на кожному етапі подорожі.
Платформа Ticket.ua не повертає кошти - Відгуки про Tickets.ua
Я подавала кілька запитів і претензій на повернення коштів, але платформа постійно тягне час, «розбирається», обіцяє, що зателефонує, але дні йдуть і нічого не змінюється. Гроші не повернули, відповідей чітких немає.
Попереджаю інших користувачів: будьте готові до того, що у разі проблем вам доведеться самостійно скаржитися та розбиратись, від них нульова реакція, а тільки «запити» у мене вже третій висить, а рішень немає.
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо за Ваш відгук і перепрошуємо за неприємну ситуацію, з якою Ви зіткнулися. Нам дуже важливо розібратись у Вашому випадку та надати Вам повноцінну відповідь.
Для того, щоб ми могли ідентифікувати Вашу покупку в нашій системі та перевірити всі деталі, просимо Вас уточнити номер бронювання або повідомити електронну адресу, з якої здійснювалась покупка. Це допоможе нам оперативно розглянути Ваш запит та надати рішення.
Ми щиро перепрошуємо за завдані незручності та вдячні Вам за терпіння.
H4FT8RYXKU
Це вже буде 4 звернення. Я дуже здивуюсь якщо Ви вирішите питання, та що заважало вирішити його с першого разу?)
[email protected]
Зазвичай кошти зараховуються на рахунок протягом 1–3 банківських робочих днів. Якщо після закінчення цього терміну Ви не побачите кошти на своєму рахунку, будь ласка, зверніться до нас повторно. Ми надамо Вам офіційне підтвердження повернення, яке Ви зможете використати для уточнення статусу транзакції у Вашому банку.
Щиро перепрошуємо за завдані незручності та вдячні за Ваше розуміння.
Хочемо запевнити, що нами було відправлено офіційний запит до провайдера для уточнення цієї інформації. На жаль, наразі відповідь від нього ще не отримана. Ваше звернення вже передано менеджерам, які безпосередньо відповідають за комунікацію з провайдерами, і ми очікуємо на їхню реакцію.
Ми зробимо все можливе, аби надати Вам остаточну відповідь у найкоротші терміни. Дуже просимо Вашого терпіння та розуміння в цій ситуації.