Купив квиток на автобус від перевізника Діденко А.В. на сайті tickets.ua.На вказаному місці посадка не відбулася.Оператор перевізника після мого дзвінка назвала інше місце посадки,а коли і там не було автобуса,то відповіла, що я пізно звернувся і це вже мої проблеми.
Дякуємо за Ваш відгук та надану інформацію. Нам щиро шкода, що у Вас виникли труднощі з посадкою на рейс. Ми обов’язково проведемо перевірку ситуації спільно з перевізником, щоб з’ясувати всі деталі.
Для ідентифікації Вашого замовлення просимо уточнити номер бронювання або електронну адресу, вказану під час купівлі квитка. Це дозволить нам оперативніше розглянути Ваше звернення та надати відповідь.
Просимо вибачення за незручності та дякуємо за Ваше розуміння.
Хочемо повідомити, що ми вже отримали відповідь від провайдера щодо Ваших квитків і їх повернення. Було узгоджено повну суму за квитки до повернення. Сьогодні, 8 вересня, ми здійснили повернення коштів.
Зазвичай, гроші надходять на банківський рахунок покупця протягом 1–3 робочих днів. Якщо після закінчення цього терміну кошти не з’являться на Вашому рахунку, будь ласка, зверніться до нас — ми надамо підтвердження повернення. З цим документом Ви зможете уточнити статус транзакції у Вашому банку.
Щиро перепрошуємо за ситуацію та дякуємо за Ваше розуміння.
Дякуємо Вам за надану для ідентифікації інформацію. Повідомляємо, що за Вашим запитом 3 вересня нами було направлено звернення до провайдера для уточнення деталей.
Просимо Вас очікувати – щойно ми отримаємо відповідь, ми одразу ж проінформуємо Вас додатково.
Tickets.ua - допомога в оптимальному виборі всіх складових подорожі, сервіс надає можливість вибирати з максимальної кількості провайдерів, забезпечує прозоре порівняння цін і піклується про підтримку користувачів на кожному етапі подорожі.
Діденко А.В. - Відгуки про Tickets.ua
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо за Ваш відгук та надану інформацію. Нам щиро шкода, що у Вас виникли труднощі з посадкою на рейс. Ми обов’язково проведемо перевірку ситуації спільно з перевізником, щоб з’ясувати всі деталі.
Для ідентифікації Вашого замовлення просимо уточнити номер бронювання або електронну адресу, вказану під час купівлі квитка. Це дозволить нам оперативніше розглянути Ваше звернення та надати відповідь.
Просимо вибачення за незручності та дякуємо за Ваше розуміння.
Хочемо повідомити, що ми вже отримали відповідь від провайдера щодо Ваших квитків і їх повернення. Було узгоджено повну суму за квитки до повернення. Сьогодні, 8 вересня, ми здійснили повернення коштів.
Зазвичай, гроші надходять на банківський рахунок покупця протягом 1–3 робочих днів. Якщо після закінчення цього терміну кошти не з’являться на Вашому рахунку, будь ласка, зверніться до нас — ми надамо підтвердження повернення. З цим документом Ви зможете уточнити статус транзакції у Вашому банку.
Щиро перепрошуємо за ситуацію та дякуємо за Ваше розуміння.
Просимо Вас очікувати – щойно ми отримаємо відповідь, ми одразу ж проінформуємо Вас додатково.
Дякуємо за Ваше терпіння та розуміння.