Найгірший досвід замовлення квитків за останні роки. Моє замовлення №CFZDSGPBHX перетворилось на суцільне розчарування.
Я прибула на автостанцію о 10:05 і чекала до 12:15. Автобус №302 так і не з’явився. Жодної інформації, жодного оголошення, жодного контакту з водієм. Натомість я бачила, як деякі автобуси просто зупинялись на дорозі, що йде вздовж автостанції, навіть не заїжджаючи на територію. Якщо це норма, то, можливо, пасажири мають бігати трасою в надії вгадати свій рейс?
У результаті: я не поїхала, гроші не повернули, перевізник залишився ні при чому. А сервіс Tickets.ua лише повідомив, що «рейс відбувся згідно з даними АС».
Тобто замість реальної допомоги й захисту я отримала формальну відповідь, повну байдужість і враження, що за мої кошти відповідаю тільки я.
З вашою допомогою перевізник фактично привласнив гроші. І більше я не хочу мати з цим справу.
Дуже сумно, коли сервіс, якому довіряєш, виявляється просто посередником без відповідальності. Більше ніколи не скористаюсь Tickets.ua і не раджу іншим.
Недоліки:
Ваші проблеми, то лише ваші проблеми. Ніякої відповідальності не несе сервіс.
Дякуємо, що поділилися своєю ситуацією. Нам щиро прикро, що Ваш досвід із замовленням квитків був негативним.
Ми розуміємо Ваше розчарування та хочемо запевнити, що протягом усього часу обробки Вашого звернення ми активно комунікували з постачальником послуги, спираючись на надану Вами інформацію.
Сьогодні нам вдалося отримати офіційну відповідь від перевізника, і на її основі була погоджена компенсація. Повна вартість квитків уже повернута нами на банківський рахунок покупця, з якого здійснювалась оплата. Зазвичай банки зараховують кошти протягом 1–3 робочих днів.
Якщо за цей час кошти не будуть зараховані — будь ласка, повідомте нас, і ми надамо офіційне підтвердження транзакції.
Ми щиро шкодуємо, що Ваш досвід вийшов таким. Дякуємо, що дали нам шанс відстояти Вашу справу.
Дякуємо за Ваш відгук і детальний опис ситуації. Нам дуже прикро, що Ви зіткнулися з такими незручностями.
Інформуємо, що ми в терміновому порядку перевіряємо інформацію за Вашим бронюванням. Ми отримали від Вас письмовий запит з електронної адреси покупця і наразі ведемо активну комунікацію з провайдером для з’ясування усіх описаних Вами обставин.
Щиро вибачаємося за завдані незручності та просимо Вас почекати трохи – ми робимо все можливе, щоб якнайшвидше надати Вам конкретну відповідь і допомогу.
Tickets.ua - допомога в оптимальному виборі всіх складових подорожі, сервіс надає можливість вибирати з максимальної кількості провайдерів, забезпечує прозоре порівняння цін і піклується про підтримку користувачів на кожному етапі подорожі.
Не рекомендую. - Відгуки про Tickets.ua
Найгірший досвід замовлення квитків за останні роки.
Моє замовлення №CFZDSGPBHX перетворилось на суцільне розчарування.
Я прибула на автостанцію о 10:05 і чекала до 12:15. Автобус №302 так і не з’явився. Жодної інформації, жодного оголошення, жодного контакту з водієм. Натомість я бачила, як деякі автобуси просто зупинялись на дорозі, що йде вздовж автостанції, навіть не заїжджаючи на територію. Якщо це норма, то, можливо, пасажири мають бігати трасою в надії вгадати свій рейс?
У результаті: я не поїхала, гроші не повернули, перевізник залишився ні при чому. А сервіс Tickets.ua лише повідомив, що «рейс відбувся згідно з даними АС».
Тобто замість реальної допомоги й захисту я отримала формальну відповідь, повну байдужість і враження, що за мої кошти відповідаю тільки я.
З вашою допомогою перевізник фактично привласнив гроші. І більше я не хочу мати з цим справу.
Дуже сумно, коли сервіс, якому довіряєш, виявляється просто посередником без відповідальності. Більше ніколи не скористаюсь Tickets.ua і не раджу іншим.
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо, що поділилися своєю ситуацією. Нам щиро прикро, що Ваш досвід із замовленням квитків був негативним.
Ми розуміємо Ваше розчарування та хочемо запевнити, що протягом усього часу обробки Вашого звернення ми активно комунікували з постачальником послуги, спираючись на надану Вами інформацію.
Сьогодні нам вдалося отримати офіційну відповідь від перевізника, і на її основі була погоджена компенсація. Повна вартість квитків уже повернута нами на банківський рахунок покупця, з якого здійснювалась оплата. Зазвичай банки зараховують кошти протягом 1–3 робочих днів.
Якщо за цей час кошти не будуть зараховані — будь ласка, повідомте нас, і ми надамо офіційне підтвердження транзакції.
Ми щиро шкодуємо, що Ваш досвід вийшов таким. Дякуємо, що дали нам шанс відстояти Вашу справу.
Дякуємо за Ваш відгук і детальний опис ситуації. Нам дуже прикро, що Ви зіткнулися з такими незручностями.
Інформуємо, що ми в терміновому порядку перевіряємо інформацію за Вашим бронюванням. Ми отримали від Вас письмовий запит з електронної адреси покупця і наразі ведемо активну комунікацію з провайдером для з’ясування усіх описаних Вами обставин.
Щиро вибачаємося за завдані незручності та просимо Вас почекати трохи – ми робимо все можливе, щоб якнайшвидше надати Вам конкретну відповідь і допомогу.
Дякуємо за розуміння та терпіння.