20.06.2025 мала необережність скористатися послугами перевізника та їхати з м.Умань до м Щецин, Водії зупинялися лише по 5 хв., повен автобус жінок та дітей, які не могли встигнути навіть вбиральню відвідати. У місті Зелена гура , мене просто залишив автобус, я відійшла рівно на 5 хвилин купити води. оператор відповіла зв'язуйтесь з водієм, за кордоном, з українського оператора це здійснити неможливо практично. Нарешті зв'язавшись по вайберу, водій грубив, сказав закрити рота і навіть не відповівши в якіий бік вони направляються, де їх можна наздогнати, вимкнув телефон. Таксі обійшлося 6000 гривень за 30 хв поїздки, поки я доганяла автобус. Ніхто навіть не вибачився. Водіі, Богдан, запам'ятала слухали пісню ....заїбала, заїбала... і їм було не до чиїхось проблем чи стресу.
Дякуємо за Ваш відгук і що поділилися з нами деталями ситуації. Нам щиро прикро дізнаватися про подібний досвід — така поведінка з боку перевізника є абсолютно неприпустимою.
На жаль, за наданими Вами параметрами нам не вдалося ідентифікувати Ваше бронювання в нашій системі. Будь ласка, надайте номер Вашого бронювання або електронну адресу, за якою було здійснено покупку квитків. Це дозволить нам надіслати офіційну скаргу перевізнику та проконтролювати подальшу реакцію з їхнього боку.
Запевняємо Вас, що ми сприймаємо такі ситуації дуже серйозно і прагнемо, аби кожен клієнт почувався в дорозі безпечно та з повагою.
Tickets.ua - допомога в оптимальному виборі всіх складових подорожі, сервіс надає можливість вибирати з максимальної кількості провайдерів, забезпечує прозоре порівняння цін і піклується про підтримку користувачів на кожному етапі подорожі.
некомпетентність та грубість - Відгуки про Tickets.ua
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо за Ваш відгук і що поділилися з нами деталями ситуації. Нам щиро прикро дізнаватися про подібний досвід — така поведінка з боку перевізника є абсолютно неприпустимою.
На жаль, за наданими Вами параметрами нам не вдалося ідентифікувати Ваше бронювання в нашій системі. Будь ласка, надайте номер Вашого бронювання або електронну адресу, за якою було здійснено покупку квитків. Це дозволить нам надіслати офіційну скаргу перевізнику та проконтролювати подальшу реакцію з їхнього боку.
Запевняємо Вас, що ми сприймаємо такі ситуації дуже серйозно і прагнемо, аби кожен клієнт почувався в дорозі безпечно та з повагою.