Бронювання 1RXWK6AK Під час замовлення квитка мені було запропоновано вибрати і оплатити харчування під час рейсу - що я і зробила. Після бронювання двічі мінявся час вильоту, другий раз за 12 годин до вильоту. Як потім виявилось - змінилась авіакомпанія, і харчування не було надано! Але я не була проінформована що харчування не буде! У мене після всіх формальностей в аеропорту до посадки на рейс було більш ніж достатньо часу щоб відвідати якесь кафе - і я б це зробила якби отримала інформацію що харчування на рейсі не буде.
Написала на пошту листа з вимогою повернути кошти за ненадані послуги. Чекаю...
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам дуже прикро дізнаватися, що під час Вашої подорожі виникла така неприємна ситуація. Ми справді розуміємо Ваше розчарування, адже мова йде не лише про ненадану послугу, а й про відсутність належного інформування.
Повідомляємо, що сьогодні, 10 липня, ми здійснили повернення коштів за оплату харчування, яке не було надано під час рейсу.
Зазвичай кошти надходять на рахунок покупця протягом 1–3 робочих банківських днів. Якщо після закінчення цього терміну Ви їх не отримаєте, ми надамо Вам підтвердження транзакції. Його можна буде використати для уточнення статусу переказу у Вашому банку.
Щиро вибачаємося за незручності та ще раз дякуємо за Ваше звернення. Ваші зауваження важливі для нас — саме завдяки їм ми можемо вдосконалювати наш сервіс. Якщо у Вас виникнуть додаткові питання — будемо раді допомогти.
Але побажання - необхідно заздалегідь інформувати клієнтів якщо оплачені послуги по тій чи іншій причині не будуть надаватися. Особливо харчування на рейсі - щоб це не було сюрпризом вже в літаку.
Tickets.ua - допомога в оптимальному виборі всіх складових подорожі, сервіс надає можливість вибирати з максимальної кількості провайдерів, забезпечує прозоре порівняння цін і піклується про підтримку користувачів на кожному етапі подорожі.
Не надана оплачена послуга, і головне - не було попередження про це - Відгуки про Tickets.ua
Під час замовлення квитка мені було запропоновано вибрати і оплатити харчування під час рейсу - що я і зробила.
Після бронювання двічі мінявся час вильоту, другий раз за 12 годин до вильоту. Як потім виявилось - змінилась авіакомпанія, і харчування не було надано!
Але я не була проінформована що харчування не буде!
У мене після всіх формальностей в аеропорту до посадки на рейс було більш ніж достатньо часу щоб відвідати якесь кафе - і я б це зробила якби отримала інформацію що харчування на рейсі не буде.
Написала на пошту листа з вимогою повернути кошти за ненадані послуги.
Чекаю...
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам дуже прикро дізнаватися, що під час Вашої подорожі виникла така неприємна ситуація. Ми справді розуміємо Ваше розчарування, адже мова йде не лише про ненадану послугу, а й про відсутність належного інформування.
Повідомляємо, що сьогодні, 10 липня, ми здійснили повернення коштів за оплату харчування, яке не було надано під час рейсу.
Зазвичай кошти надходять на рахунок покупця протягом 1–3 робочих банківських днів. Якщо після закінчення цього терміну Ви їх не отримаєте, ми надамо Вам підтвердження транзакції. Його можна буде використати для уточнення статусу переказу у Вашому банку.
Щиро вибачаємося за незручності та ще раз дякуємо за Ваше звернення. Ваші зауваження важливі для нас — саме завдяки їм ми можемо вдосконалювати наш сервіс. Якщо у Вас виникнуть додаткові питання — будемо раді допомогти.
Дякую!
Але побажання - необхідно заздалегідь інформувати клієнтів якщо оплачені послуги по тій чи іншій причині не будуть надаватися. Особливо харчування на рейсі - щоб це не було сюрпризом вже в літаку.