Андрей Відгук додано 29 червня, 2025 год7 переглядів
Купили на 28.06.2025 билеты nr EL2379135, EL23779136, EL23779137 на автобус компании KLR, по маршруту Катовице- Львов, отправление 28.06.2025 в 02.15. Автобус прибыл на станцию отправления вовремя, но водитель посадил только двух пассажиров, а на перроне остались ещё 8 человек с билетами на этот автобус. Водитель сказал что больше свободных мест нет и уехал. Ночь, чужая страна, дети.... На телефон указанный в билете оператор компании KLR ответил что такого бронирования у них нет и водитель с Катовиць должен был забрать только двух пассажиров, с претензией обращайтесь на Ticket.ua, где вы покупали билеты. Телефонов компании Тикет ни в билете, ни на сайте в свободном доступе не было. По телефону с трудом найдено на сайте бот рассказывал как пользоваться мед.страховкой, соединения с оператором не было. Алло, ticket.ua, если вы считаете что я подарил вам свои 5455 грн., свои нервы и испорченный отпуск, то вы глубоко ошибаетесь. Я инвалид армии и судовые сборы не оплачиваю, так что ждите.... Категорически не рекомендую, хотя раньше у них обслуживался, посмотрим на ответную реакцию.
Повідомляємо, що 11 липня ми повернули на банківський рахунок повну вартість квитків за Вашим бронюванням.
Ми розуміємо Ваше розчарування і докладаємо всіх зусиль, щоб розібратися у ситуації та уникати подібних випадків у майбутньому. Якщо у Вас є додаткові питання або потрібна допомога — будь ласка, звертайтеся, ми завжди готові підтримати Вас.
Щиро дякуємо за Ваш відгук. Нам дуже прикро, що Вам довелося зіткнутись із подібною ситуацією — тим більше, що йдеться про нічну поїздку, іншу країну та дітей. Розуміємо Ваші емоції й обурення, і повністю поділяємо Ваше занепокоєння.
Хочемо запевнити Вас, що ваша думка для нас важлива, і ми серйозно ставимось до кожного подібного випадку. Ми вже надіслали офіційний запит перевізнику KLR для з’ясування усіх обставин, пов’язаних з Вашим бронюванням. Ваше звернення розглядається нами в пріоритетному порядку.
Щойно ми отримаємо відповідь від партнера, ми одразу ж надішлемо Вам оновлену інформацію на електронну адресу, вказану під час оформлення бронювання. Дуже просимо Вас ще трохи зачекати — ми зробимо усе можливе, щоб допомогти у вирішенні цієї ситуації.
Дякуємо Вам за терпіння і сподіваємося на розуміння.
Tickets.ua - допомога в оптимальному виборі всіх складових подорожі, сервіс надає можливість вибирати з максимальної кількості провайдерів, забезпечує прозоре порівняння цін і піклується про підтримку користувачів на кожному етапі подорожі.
Нас кинули. - Відгуки про Tickets.ua
відгук
Коментарі до відгуку
Повідомляємо, що 11 липня ми повернули на банківський рахунок повну вартість квитків за Вашим бронюванням.
Ми розуміємо Ваше розчарування і докладаємо всіх зусиль, щоб розібратися у ситуації та уникати подібних випадків у майбутньому. Якщо у Вас є додаткові питання або потрібна допомога — будь ласка, звертайтеся, ми завжди готові підтримати Вас.
Дякуємо за Ваше розуміння.
Щиро дякуємо за Ваш відгук. Нам дуже прикро, що Вам довелося зіткнутись із подібною ситуацією — тим більше, що йдеться про нічну поїздку, іншу країну та дітей. Розуміємо Ваші емоції й обурення, і повністю поділяємо Ваше занепокоєння.
Хочемо запевнити Вас, що ваша думка для нас важлива, і ми серйозно ставимось до кожного подібного випадку. Ми вже надіслали офіційний запит перевізнику KLR для з’ясування усіх обставин, пов’язаних з Вашим бронюванням. Ваше звернення розглядається нами в пріоритетному порядку.
Щойно ми отримаємо відповідь від партнера, ми одразу ж надішлемо Вам оновлену інформацію на електронну адресу, вказану під час оформлення бронювання. Дуже просимо Вас ще трохи зачекати — ми зробимо усе можливе, щоб допомогти у вирішенні цієї ситуації.
Дякуємо Вам за терпіння і сподіваємося на розуміння.