Придбала квиток через Tickets.ua для мами. Автобус не приїхав, мама чекала понад годину в аеропорту. Телефон перевізника мовчав, служба підтримки Tickets.ua також не змогла додзвонитися.
Пізніше отримала відповідь: «послуга надана, повернення неможливе». Тобто — гроші взяли, послугу не надали, відповідальності нуль.
Це грубе порушення прав споживача. Якщо кошти не буде повернуто — звертатимуся до контролюючих органів та залишатиму скарги в публічному полі.
Нам щиро шкода, що у Вас склалася така ситуація. Ми розуміємо Ваше обурення й розділяємо стурбованість, коли пасажиру не надають замовлену послугу, а зв'язок із перевізником виявляється неможливим. Такі випадки є неприпустимими, і ми робимо все можливе, щоб розібратись у кожному індивідуальному зверненні.
Будь ласка, уточніть номер бронювання або електронну адресу покупця, вказану під час оформлення квитка. Це допоможе нам швидше перевірити інформацію по Вашій поїздці, а також зв’язатися з перевізником повторно для детального з’ясування обставин і можливості компенсації.
Ми зацікавлені в прозорому вирішенні цієї ситуації й готові допомогти.
Tickets.ua - допомога в оптимальному виборі всіх складових подорожі, сервіс надає можливість вибирати з максимальної кількості провайдерів, забезпечує прозоре порівняння цін і піклується про підтримку користувачів на кожному етапі подорожі.
Шахраї! Не рекомендую Tickets.ua . - Відгуки про Tickets.ua
Придбала квиток через Tickets.ua для мами. Автобус не приїхав, мама чекала понад годину в аеропорту. Телефон перевізника мовчав, служба підтримки Tickets.ua також не змогла додзвонитися.
Пізніше отримала відповідь: «послуга надана, повернення неможливе». Тобто — гроші взяли, послугу не надали, відповідальності нуль.
Це грубе порушення прав споживача.
Якщо кошти не буде повернуто — звертатимуся до контролюючих органів та залишатиму скарги в публічному полі.
Не рекомендую Tickets.ua — сервіс ненадійний.
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо за Ваш відгук.
Нам щиро шкода, що у Вас склалася така ситуація. Ми розуміємо Ваше обурення й розділяємо стурбованість, коли пасажиру не надають замовлену послугу, а зв'язок із перевізником виявляється неможливим. Такі випадки є неприпустимими, і ми робимо все можливе, щоб розібратись у кожному індивідуальному зверненні.
Будь ласка, уточніть номер бронювання або електронну адресу покупця, вказану під час оформлення квитка. Це допоможе нам швидше перевірити інформацію по Вашій поїздці, а також зв’язатися з перевізником повторно для детального з’ясування обставин і можливості компенсації.
Ми зацікавлені в прозорому вирішенні цієї ситуації й готові допомогти.