Мав необережність придбати квіток на сайті tickets.ua 18.04.2025 на відправлення 19.04.2024 о 14-15, але плани змінились, тож повернув квиток 18.04.2025 о 14-15, час зазначений згідно листа на електрону пошту, за 24 години , як вони вимагають, але контора кошти за квиток повертати відмовляється, кажуть що пройшло більш ніж 24 години, хоча в листі чітко зазначено час повернення о 14-15, який збігається з часом відправлення, тож це рівно 24 години, але вони починають розказувати про якісь ще секунди, які ніде не зазначені, ані в квітку ані в електроному листі на повернення. Судячи з відгуків інших клієнтів я бачу що розводити клієнтів це принцип роботи цієї контори, аби я одразу їх прочитав, то не купляв би билета взагалі, тож будьте обережні, не раджу зв'язуватися з цією конторою, відгуки інших клієнтів це теж підтверджують.Фото додаю. .
Дякуємо за Ваш зворотній зв'язок. Нам прикро, що у Вас склалося таке враження про наш сервіс.
Ми уважно розглянули Ваш запит і звернулися до перевізника з проханням уточнити можливість повернення коштів. У відповіді нам було чітко зазначено:
«Рейс був. Пасажир зробив повернення самостійно менше ніж за 24 години до відправлення, тому кошти, згідно з правилами перевізника, не повертаються.»
Перевізник у своїй системі фіксує точний момент повернення до секунди, і саме цей технічний час є вирішальним для прийняття рішення. На жаль, навіть кількасекундна різниця може бути підставою для відмови у поверненні, якщо вона суперечить встановленим правилам.
Ми щиро шкодуємо, що ситуація склалася саме так, і розуміємо Ваше розчарування. Зі свого боку ми завжди діємо відповідно до політики перевізника, яка, на жаль, не дозволяє нам ухвалювати рішення про повернення коштів у таких випадках самостійно.
Якщо у Вас залишилися додаткові запитання — ми будемо раді допомогти.
Tickets.ua - допомога в оптимальному виборі всіх складових подорожі, сервіс надає можливість вибирати з максимальної кількості провайдерів, забезпечує прозоре порівняння цін і піклується про підтримку користувачів на кожному етапі подорожі.
Не повертають кошти - Відгуки про Tickets.ua
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо за Ваш зворотній зв'язок. Нам прикро, що у Вас склалося таке враження про наш сервіс.
Ми уважно розглянули Ваш запит і звернулися до перевізника з проханням уточнити можливість повернення коштів. У відповіді нам було чітко зазначено:
«Рейс був. Пасажир зробив повернення самостійно менше ніж за 24 години до відправлення, тому кошти, згідно з правилами перевізника, не повертаються.»
Перевізник у своїй системі фіксує точний момент повернення до секунди, і саме цей технічний час є вирішальним для прийняття рішення. На жаль, навіть кількасекундна різниця може бути підставою для відмови у поверненні, якщо вона суперечить встановленим правилам.
Ми щиро шкодуємо, що ситуація склалася саме так, і розуміємо Ваше розчарування. Зі свого боку ми завжди діємо відповідно до політики перевізника, яка, на жаль, не дозволяє нам ухвалювати рішення про повернення коштів у таких випадках самостійно.
Якщо у Вас залишилися додаткові запитання — ми будемо раді допомогти.