Покупала билет на официальном сайте через кнопку “Оплатить через Приват24” - в итоге в ту же минуту с карты списалась вторая сумма в 5476 грн, которую я не подтверждала.
Банк подтвердил, что списание прошло через сторонний сервис Easypay, но никакой детализации нет. Сайт выглядит официально, но после такой ситуации ощущение, что стала жертвой мошенничества прямо через вашу платформу. Очень обидно, что ни Tickets.ua, ни кто-либо другой не несёт ответственности за то, что происходит в процессе оплаты. Если бы не заблокировала карту - неизвестно, сколько бы ещё ушло.
Щиро дякуємо за Ваш відгук і приносимо вибачення за ситуацію, яка викликала у Вас стільки стресу — ми розуміємо Ваше занепокоєння і шкодуємо, що Ви зіткнулися з такою проблемою.
Для того, щоб ми могли провести детальну перевірку та надати Вам відповідь по суті, просимо уточнити номер бронювання або адресу електронної пошти, яку Ви використовували під час оформлення квитка. Ви також можете звернутися до нас у приватні повідомлення, щоб не розголошувати особисті дані. Контактні дані нашого агентства вказані на сайті https://tickets.ua/content/support.html
Зі свого боку зазначимо, що під час оплати через «Приват24» або будь-які інші сервіси ми не маємо доступу до даних Вашої картки. Якщо списання пройшло через сторонній сервіс, ми терміново передамо інформацію до відповідного відділу для перевірки.
Очікуємо Вашої відповіді, щоб якнайшвидше розібратися в ситуації.
Tickets.ua - допомога в оптимальному виборі всіх складових подорожі, сервіс надає можливість вибирати з максимальної кількості провайдерів, забезпечує прозоре порівняння цін і піклується про підтримку користувачів на кожному етапі подорожі.
Осталась в шоке - Відгуки про Tickets.ua
Банк подтвердил, что списание прошло через сторонний сервис Easypay, но никакой детализации нет. Сайт выглядит официально, но после такой ситуации ощущение, что стала жертвой мошенничества прямо через вашу платформу.
Очень обидно, что ни Tickets.ua, ни кто-либо другой не несёт ответственности за то, что происходит в процессе оплаты. Если бы не заблокировала карту -
неизвестно, сколько бы ещё ушло.
відгук
Коментарі до відгуку
Щиро дякуємо за Ваш відгук і приносимо вибачення за ситуацію, яка викликала у Вас стільки стресу — ми розуміємо Ваше занепокоєння і шкодуємо, що Ви зіткнулися з такою проблемою.
Для того, щоб ми могли провести детальну перевірку та надати Вам відповідь по суті, просимо уточнити номер бронювання або адресу електронної пошти, яку Ви використовували під час оформлення квитка. Ви також можете звернутися до нас у приватні повідомлення, щоб не розголошувати особисті дані. Контактні дані нашого агентства вказані на сайті https://tickets.ua/content/support.html
Зі свого боку зазначимо, що під час оплати через «Приват24» або будь-які інші сервіси ми не маємо доступу до даних Вашої картки. Якщо списання пройшло через сторонній сервіс, ми терміново передамо інформацію до відповідного відділу для перевірки.
Очікуємо Вашої відповіді, щоб якнайшвидше розібратися в ситуації.