Купила квиток на 24 листопада Київ-Вінниця. За день зателефонували представники рейсу сказали, що автобус відмінили рейсу не буде і кошти ніби повернуть найпротязі 2-х днів. Сьогодні вже 19 грудня більше місяць з того дня, як я купила квиток і мені мали б повернути кошти вже давно. Але третю неділю я телефоную перевізнику і на гарячу лінію тікетс. В відповідь від тінетс, я чую: «Ми надали інформацію, нам не приходить підтвердження». Перевізник спочатку казав кидайте квиток на вайбер потім в телеграм і так по кругу. Сьогодні знову розмовляла з перевізником і він мені сказав, що підтвердження вони надали ще в той же день, типу в них коштів немає, кошти перераховуються на сайт з якого купувались квитки. Ще вони мені сказали, що не тільки мені сайт Tickets.us не повернули кошти і кожного дня їм телефонують люди просять повернути їм їх же гроші. Якщо чесно, не думала що є люди які на цьому заробляють, чому я або хтось інший має дарувати свої кошти??? Це взагалі що таке, щодня телефонувати, для повернення своїх же коштів !!! Мало того, що поїздку скасував перевізник за день до рейсу, так щей кошти не повертають, ну це взагалі жах 😡😡😡 Ніколи більше не куплю квиток на данному сайті і вам не раджу, щоб не потрапити в таку ж ситуацію як я…
12 грудня ми отримали інформацію від провайдера, що перевізник відмовив у поверненні коштів, та повідомив, що рейс було виконано.
Зараз ми надіслали повторний запит провайдеру на перегляд цієї ситуації. Відповідь від перевізника ще не надійшла, на жаль.
Проте, ми прийняли рішення про повернення Вам коштів до отримання відповіді від перевізника. За Вашим замовленням вже було здійснено повернення на карту, з якої проходила оплата.
Зазвичай, кошти зараховуються на рахунок покупця протягом від 1 до 3 робочих банківських днів. Якщо після закінчення цього терміну кошти не надійдуть на Ваш рахунок, ми надамо Вам підтвердження повернення, яке Ви зможете використати, щоб уточнити статус транзакції у Вашому банку.
Tickets.ua - допомога в оптимальному виборі всіх складових подорожі, сервіс надає можливість вибирати з максимальної кількості провайдерів, забезпечує прозоре порівняння цін і піклується про підтримку користувачів на кожному етапі подорожі.
Не раджу данний сайт. - Відгуки про Tickets.ua
Але третю неділю я телефоную перевізнику і на гарячу лінію тікетс. В відповідь від тінетс, я чую: «Ми надали інформацію, нам не приходить підтвердження». Перевізник спочатку казав кидайте квиток на вайбер потім в телеграм і так по кругу. Сьогодні знову розмовляла з перевізником і він мені сказав, що підтвердження вони надали ще в той же день, типу в них коштів немає, кошти перераховуються на сайт з якого купувались квитки.
Ще вони мені сказали, що не тільки мені сайт Tickets.us не повернули кошти і кожного дня їм телефонують люди просять повернути їм їх же гроші.
Якщо чесно, не думала що є люди які на цьому заробляють, чому я або хтось інший має дарувати свої кошти???
Це взагалі що таке, щодня телефонувати, для повернення своїх же коштів !!!
Мало того, що поїздку скасував перевізник за день до рейсу, так щей кошти не повертають, ну це взагалі жах 😡😡😡
Ніколи більше не куплю квиток на данному сайті і вам не раджу, щоб не потрапити в таку ж ситуацію як я…
відгук
Коментарі до відгуку
12 грудня ми отримали інформацію від провайдера, що перевізник відмовив у поверненні коштів, та повідомив, що рейс було виконано.
Зараз ми надіслали повторний запит провайдеру на перегляд цієї ситуації. Відповідь від перевізника ще не надійшла, на жаль.
Проте, ми прийняли рішення про повернення Вам коштів до отримання відповіді від перевізника. За Вашим замовленням вже було здійснено повернення на карту, з якої проходила оплата.
Зазвичай, кошти зараховуються на рахунок покупця протягом від 1 до 3 робочих банківських днів. Якщо після закінчення цього терміну кошти не надійдуть на Ваш рахунок, ми надамо Вам підтвердження повернення, яке Ви зможете використати, щоб уточнити статус транзакції у Вашому банку.