Анна Відгук додано 5 грудня, 2023 год13 переглядів
1. Не можна подзвонити оператору підтримки на пряму, потрібно витрачати час на прослуховування бота та реклами їх телеграма 2. Якщо ви шукаєте в гугл квиток, при перенаправлені на сайт одразу йде автозаповнення полів відправки (І ЦЕ МОЖЕ БУТИ МІСТО НЕ ВАШОЇ ОБЛАСТІ) 3. Відсутня кнопка ПОВЕРНУТИ КВИТОК, апелюють це "правилами перевізника", але чомусь всі нормальні компанії завжди затримують в себе кошти і передають їх перевізнику коли починається поїздка 4. Номери ПЕРЕВІЗНИКА НЕ ДІЙСНІ в звичайний день, лише за годину до поїздки відповідають, знову ж таки відмазка "такі правила", це взагалі руйнує все ставлення і до компанії і до перевізників, яких вона собі обирає
Висновки були зроблені в описаній нижче ситуації :
Шукала квитки на автобус "Тростянець СУМСЬКА область - Київ", одразу виліз їх сайт з варіантами перевізників, де маршрут був ВЖЕ АВТОЗАПОВНЕНИЙ (тому звичайно, що я не перевірила чи дійсно пункт відправлення правильний, адже в гугл пошуку я вказала СУМСЬКУ ОБЛАСТЬ), він був такий "Тростянець, Тростянецький р-н - Київ", по часу поїздки, адресі все співпадало. Мені потрібно було їхати на поховання близької людини (це ще один фактор який повпливав на перевірку місця відправлення), тому я одразу купила два квитки (доречі вони на російській мові) і ОДРАЗУ подзвонила по номеру перевізника щоб уточнити місце відправлення, АДЖЕ наш автовокзал розбомблений. Номер був недоступний, в службі підтримки сказали що зв'язатися з перевізником можна лише за 12 годин до поїздки, це ВЖЕ був червоний маркер, я дзвонила перед поїздкою, та за 3 і 1 годину до поїздки, і нарешті за 40 хв до відправлення я додзвонилася і дізналась що це Тростянець ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ. Квитки повернути звичайно, що не можна, відмазка всі ці дні була одна "за правилами перевізника"! Сайт повне дно, САМЕ ЧЕРЕЗ автозаповнення місця відправки, яке людина не перевіряє і купує квиток, а потім його навіть повернути не може. Прямих номерів телефону операторів нема, потрібно вислуховувати бота і рекламу телеграму, непрофесійна робота всіх хто створив цю компанію і правила.
Нам дуже шкода, що у Вас трапилась така неприємна ситуація.
Ми продаємо квитки багатьох перевізників та кожен з них самостійно регламентує правила повернення своїх квитків. На нашому сайті завжди є можливість ознайомитись з правилами повернення квитка, вони доступні у розділі "Детальніше" на сторінці вибору рейсу. А також правила повернення завжди вказуються у квитку.
Щоб ми мали змогу більш детально перевірити інформацію по Вашому замовленню та надали більш розгорнуту відповідь, щодо цієї ситуації, будь ласка, надайте номер бронювання.
Tickets.ua - допомога в оптимальному виборі всіх складових подорожі, сервіс надає можливість вибирати з максимальної кількості провайдерів, забезпечує прозоре порівняння цін і піклується про підтримку користувачів на кожному етапі подорожі.
Найгірший сервіс для бронювання квитків - Відгуки про Tickets.ua
2. Якщо ви шукаєте в гугл квиток, при перенаправлені на сайт одразу йде автозаповнення полів відправки (І ЦЕ МОЖЕ БУТИ МІСТО НЕ ВАШОЇ ОБЛАСТІ)
3. Відсутня кнопка ПОВЕРНУТИ КВИТОК, апелюють це "правилами перевізника", але чомусь всі нормальні компанії завжди затримують в себе кошти і передають їх перевізнику коли починається поїздка
4. Номери ПЕРЕВІЗНИКА НЕ ДІЙСНІ в звичайний день, лише за годину до поїздки відповідають, знову ж таки відмазка "такі правила", це взагалі руйнує все ставлення і до компанії і до перевізників, яких вона собі обирає
Висновки були зроблені в описаній нижче ситуації :
Шукала квитки на автобус "Тростянець
СУМСЬКА область - Київ", одразу виліз їх сайт з варіантами перевізників, де маршрут був ВЖЕ АВТОЗАПОВНЕНИЙ (тому звичайно, що я не перевірила чи дійсно пункт відправлення
правильний, адже в гугл пошуку я вказала СУМСЬКУ ОБЛАСТЬ), він був такий "Тростянець, Тростянецький р-н - Київ", по часу поїздки, адресі все співпадало. Мені потрібно було їхати на поховання близької людини (це ще один фактор який повпливав на перевірку місця відправлення), тому я одразу купила два квитки (доречі вони на російській мові) і ОДРАЗУ подзвонила по номеру перевізника щоб уточнити місце відправлення, АДЖЕ наш автовокзал розбомблений. Номер був недоступний, в службі підтримки сказали що зв'язатися з перевізником можна лише за 12 годин до поїздки, це ВЖЕ був червоний маркер, я дзвонила перед поїздкою, та за 3 і 1 годину до поїздки, і нарешті за 40 хв до відправлення я додзвонилася і дізналась що це Тростянець ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ. Квитки повернути звичайно, що не можна, відмазка всі ці дні була одна "за правилами перевізника"! Сайт повне дно, САМЕ ЧЕРЕЗ автозаповнення місця відправки, яке людина не перевіряє і купує квиток, а потім його навіть повернути не може. Прямих номерів телефону операторів нема, потрібно вислуховувати бота і рекламу телеграму, непрофесійна робота всіх хто створив цю компанію і правила.
відгук
Коментарі до відгуку
Нам дуже шкода, що у Вас трапилась така неприємна ситуація.
Ми продаємо квитки багатьох перевізників та кожен з них самостійно регламентує правила повернення своїх квитків. На нашому сайті завжди є можливість ознайомитись з правилами повернення квитка, вони доступні у розділі "Детальніше" на сторінці вибору рейсу. А також правила повернення завжди вказуються у квитку.
Щоб ми мали змогу більш детально перевірити інформацію по Вашому замовленню та надали більш розгорнуту відповідь, щодо цієї ситуації, будь ласка, надайте номер бронювання.