Купував чартерний рейс. Його перенесли на незручну для мене дату. Компанія запропонувала повне повернення коштів, або перенесення на іншу дату, в яку відбуваються рейси авіакомпанії. В цей час мені надзванювала одна й та сама(по голосу) співробітниця й задавала одні й ті самі питання декілька разів(напевно, щоб не робив заявку на повернення).
Зробивши заявку на повернення через час мені дали відповідь, що вони не можуть нічого повернути, бо чартерним рейсам властиво переноситись. На питання чому компанія надала пропозицію повернути всі кошти - я відповідь досі не отримав, хоча співробітники обіцяли мені це надіслати на пошту впродовж декількох днів.
Далі зробив заявку на "перенесення на будь-яку зручну дату", яку запропонувала компанія. У відповідь отримав те, що я за зміну одного направлення в білеті повинен оплатити суму, майже ту, яку я заплатив за два направлення(Точка1-Точка2-Точка1).
Спілкувавшись у чаті зі співробітниками або на пошті жодної обіцяної інформації досі не отримав. Співробітники навіть не знають як працює сайт (пропонували в коментарях на підтвердженні перенесеної дати написати зручну для мене дату, проте я міг лише підтвердити перенесення, а поля для коментарів взагалі там не було).
Компанія вводить в оману, не виконують те, що пропонують та обіцяють, мають некомпетентих співробітників які не знають як працює сайт, не надають жодної інформації чому я декілька разів підряд отримував некоректну інформацію.
Tickets.ua - допомога в оптимальному виборі всіх складових подорожі, сервіс надає можливість вибирати з максимальної кількості провайдерів, забезпечує прозоре порівняння цін і піклується про підтримку користувачів на кожному етапі подорожі.
Вводять в оману, не роблять те, що пропонують - Відгуки про Tickets.ua
Зробивши заявку на повернення через час мені дали відповідь, що вони не можуть нічого повернути, бо чартерним рейсам властиво переноситись. На питання чому компанія надала пропозицію повернути всі кошти - я відповідь досі не отримав, хоча співробітники обіцяли мені це надіслати на пошту впродовж декількох днів.
Далі зробив заявку на "перенесення на будь-яку зручну дату", яку запропонувала компанія. У відповідь отримав те, що я за зміну одного направлення в білеті повинен оплатити суму, майже ту, яку я заплатив за два направлення(Точка1-Точка2-Точка1).
Спілкувавшись у чаті зі співробітниками або на пошті жодної обіцяної інформації досі не отримав. Співробітники навіть не знають як працює сайт (пропонували в коментарях на підтвердженні перенесеної дати написати зручну для мене дату, проте я міг лише підтвердити перенесення, а поля для коментарів взагалі там не було).
Компанія вводить в оману, не виконують те, що пропонують та обіцяють, мають некомпетентих співробітників які не знають як працює сайт, не надають жодної інформації чому я декілька разів підряд отримував некоректну інформацію.
відгук
Коментарі до відгуку
Уточніть, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми мали змогу більш детально розібратись у цій ситуації та надали коректну відповідь.