Дякую за швидкий і простий спосіб замовлення й отримання квитка. Водії ввічливі. Забула в автобусі плеєр, чекаю, чим вирішиться ситуація. Ставлю оцінку "відмінно" в сподіванні, що плеєр повернуть.
Не вдалося відредактувати допис, тому додам як відповідь.
На превеликий жаль при спробі пошуку залишеного в салоні плейєра (а залишила в поспіху тому, що автобус прибув десь на більше години раніше до Кишинева, пасажирів було вкрай мало і ніхто навіть не зрозумів, що ми вже приїхали на Північний вокзал. Кілька людей вийшло, решта лишились, думаючи, що це чергова проміжна зупинка. Зайшов водій і гучно оголосив: всі швидко на вихід, кінцева". Тому усі заспішили. Я виходила останньою, сиділа на останніх сидіннях, світло в салоні водій не ввімкнув, оглянути своє місце не було можливості, виходили в напівсутінках, десь тоді він і лишився на сидінні. . 6.11. поверталась з Кишинева назад з цією ж бригадою водіїв. Спочатку мене впізнали, коли запитала про плейєр, один почав морозитись: не знаю, я відразу поїхав на Київ, може, то не цей автобус... . Обидва виявили повну байдужість: ми відповідальності не несемо, огляд салону не проводимо (а якби там пасажири лишили купи сміття, як це часто буває?), винні ви самі. Звісно, що сама, але дуже неприємний осадок лишився. Тепер розумію, чому негативні відгуки. Не раджу! Під час шляху водії жодної інформації пасажирам не давали: не було чіткого розкладу зупинок, розуміння коли буде наступна, не було оголошень щодо місця перебування чи часу зупинки.
Tickets.ua - допомога в оптимальному виборі всіх складових подорожі, сервіс надає можливість вибирати з максимальної кількості провайдерів, забезпечує прозоре порівняння цін і піклується про підтримку користувачів на кожному етапі подорожі.
Дякую! Для чого вимога про кількість слів у заголовку? - Відгуки про Tickets.ua
відгук
Коментарі до відгуку
На превеликий жаль при спробі пошуку залишеного в салоні плейєра (а залишила в поспіху тому, що автобус прибув десь на більше години раніше до Кишинева, пасажирів було вкрай мало і ніхто навіть не зрозумів, що ми вже приїхали на Північний вокзал. Кілька людей вийшло, решта лишились, думаючи, що це чергова проміжна зупинка. Зайшов водій і гучно оголосив: всі швидко на вихід, кінцева". Тому усі заспішили. Я виходила останньою, сиділа на останніх сидіннях, світло в салоні водій не ввімкнув, оглянути своє місце не було можливості, виходили в напівсутінках, десь тоді він і лишився на сидінні. . 6.11. поверталась з Кишинева назад з цією ж бригадою водіїв. Спочатку мене впізнали, коли запитала про плейєр, один почав морозитись: не знаю, я відразу поїхав на Київ, може, то не цей автобус... . Обидва виявили повну байдужість: ми відповідальності не несемо, огляд салону не проводимо (а якби там пасажири лишили купи сміття, як це часто буває?), винні ви самі. Звісно, що сама, але дуже неприємний осадок лишився. Тепер розумію, чому негативні відгуки. Не раджу! Під час шляху водії жодної інформації пасажирам не давали: не було чіткого розкладу зупинок, розуміння коли буде наступна, не було оголошень щодо місця перебування чи часу зупинки.