Олександр Відгук додано 13 листопада, 2024 год11 переглядів
Замовив лампу 28.10.24 на відділення Нової Пошти. Протягом 2,5 тижнів відслідковував де і як переміщується моє замовлення. Телефонував двічі у тиждень до магазину, нагадував про їх помилку щодо доставки. Товар доставляє Meest (Магазином було невірно вказана адреса доставки). За результатом, я знаходячись у Києві якимось чином відмовився від отримання у Львові :) Висновок: 2,5 тижня втрачено, товара нема. Знов замовив ту саму лампу, чекаю :)
Переваги:
ціна
Недоліки:
логістика, то не ми, ми за доставку невідповідаємо
Ще раз вибачаємось за незручності і за затримку з вашим замовленням.
Але магазин не робив полимок з адресою, помилка сталася у перевізника, як ми вам пояснили раніше. До того ж у перевізника була зафіксована відмова від отримання з вашого боку.
В безпосередньому процесі доставки магазин дійсно участі не приймає, доставку здійснює служба доставки. І якщо перевізник фіксує відмову отримувача і повертає посилку відправнику - магазин не може знати чи дійсно отримувач відмовився, чи у перевізника виникла помилка.
Тому, після того, як ви повідомили нам, що не відмовлялись від отримання, ми направили заявку до перевізника, щоб доставка була здійснена повторно.
Розчарування щодо логістики - Відгуки про svit-lamp.ua
Протягом 2,5 тижнів відслідковував де і як переміщується моє замовлення. Телефонував двічі у тиждень до магазину, нагадував про їх помилку щодо доставки.
Товар доставляє Meest (Магазином було невірно вказана адреса доставки).
За результатом, я знаходячись у Києві якимось чином відмовився від отримання у Львові :)
Висновок: 2,5 тижня втрачено, товара нема. Знов замовив ту саму лампу, чекаю :)
відгук
Коментарі до відгуку
Ще раз вибачаємось за незручності і за затримку з вашим замовленням.
Але магазин не робив полимок з адресою, помилка сталася у перевізника, як ми вам пояснили раніше. До того ж у перевізника була зафіксована відмова від отримання з вашого боку.
В безпосередньому процесі доставки магазин дійсно участі не приймає, доставку здійснює служба доставки. І якщо перевізник фіксує відмову отримувача і повертає посилку відправнику - магазин не може знати чи дійсно отримувач відмовився, чи у перевізника виникла помилка.
Тому, після того, як ви повідомили нам, що не відмовлялись від отримання, ми направили заявку до перевізника, щоб доставка була здійснена повторно.
Ще раз перепрошуємо за незручності.
Дякую за відповідь