Замовлення № 4036877. Замовив і оплатив з доставкою до дому, але як вияснилось що це тільки до будинку, менеджер повідомив що в квартиру занести буде 150 грн. Ок я погодив що доплачу коли принесуть. Сказав що попередять на яку годину +- буде машина і узгодять час зі мною. Планував приїхати проконтролювати. По факту доставка попередила за пів години що... Читати відгук Замовлення № 4036877. Замовив і оплатив з доставкою до дому, але як вияснилось що це тільки до будинку, менеджер повідомив що в квартиру занести буде 150 грн. Ок я погодив що доплачу коли принесуть. Сказав що попередять на яку годину +- буде машина і узгодять час зі мною. Планував приїхати проконтролювати. По факту доставка попередила за пів години що вже їдемо і будемо та занесемо в квартиру і що мене не потрібно, але через 45 хв. отримав дзвінок що приїжджайте ми занесли до ліфта потрібно оплатити 150 грн бо далі буде коштувати 200 грн поверх тобто 150 + 800 щоб на 4-й поверх занести. Відмовився від доставки в квартиру через велику вартість про яку мене не попереджали але водій далі вимагав 150 грн за доставку до ліфта , коли приїхав запитав що послуга доставки до квартири 150 грн не виконана почав казати що до ліфта 60 грн оплатити , потім що відняти від 150 грн 60 грн і решта оплатити бо ми взагалі за доставку не заплатили ні 200 ні 150. Коли сказав що маю чек на оплату , то вже стало 80 грн бо вони окремо найняті і нічого спільного з цим магазином і менеджерами не мають. Жахливий сервіс доставки, менеджери говорять одне а по факту жах. Холодильник не запускав тому тут нічого сказати не можу. Не рекомендую купляти в цьому магазині габаритний товар з їхньою доставкою. Витратив купу часу і зіпсований настрій.
Доброго дня! Іване, приносимо вибачення за незручності які виникли під час кур'єрської доставки. Як бачимо, з Вами вже зв'язався менеджер для узгодження повернення коштів за послугу заносу та Ви, на жаль, відмовились від даної пропозиції. Дякуємо Вам за зворотний зв'язок та бажаємо, щоб наступні покупки приносили лише позитивні емоції Показати 1 відповідь
Купив пароочисник дружині, їй не сподобався, наступного дня прийшов повернути, кажуть "треба їхати на правий берег у сервісний центр, щоб вони оцінили", поїхав до сервісного центру, здав, сказали очикувати дзвінка. Через чотири дні (вчора) зателефонували з колл-центра, сказали що можна приїхати на Бажана, м.Київ (де я купував) та отримати гроші. Сьогодні приїхав на Бажана - гроші не повернули, сказали що... Читати відгук Купив пароочисник дружині, їй не сподобався, наступного дня прийшов повернути, кажуть "треба їхати на правий берег у сервісний центр, щоб вони оцінили", поїхав до сервісного центру, здав, сказали очикувати дзвінка. Через чотири дні (вчора) зателефонували з колл-центра, сказали що можна приїхати на Бажана, м.Київ (де я купував) та отримати гроші. Сьогодні приїхав на Бажана - гроші не повернули, сказали що це не їх підрозділ займається поверненням, треба зателефонувати на гарячу лінію. Зателефонував на гарячу лінію - сказали що це не до них а у фінансовий відділ, вони залишать заявку і мені перетелефонують, але ніхто не перетелефонував. Я написав у телеграм-чат - мені відповіли що не володіють такою інформацією, дали поштову адресу куда написати. Написав на електронну пошту - ніхто не відповів. Зателефонував знову у колл-центр - кажуть "це не до нас, це треба у сервісний центр телефонувати". Зателефонував у сервісний центр - кажуть "ми тільки приймаємо товар, це вам у відділ якості треба, але контактів для зв'язку з ними немає, тому чекайте доки вам хтось зателефонує або відповість на емейл". Багато років купував тут техніку різного цінового діапазону, ніколи до повернення не доходило і наче все було ок. Але після таких пригод наврядчи наступного разу ризикну замовити щось дороге, бо такого квесту на повернення грошей ще не бачив у жодному магазині. Якщо до вихідних ніхто не зв'яжеться та не отримаю гроші - приїду до магазину з поліцією.
Доброго дня, Карен! Нам прикро, що співпраця з нашим магазином не принесла Вам бажаних позитивних емоцій. Як бачимо, з Вами вже зв'язався менеджер для врегулювання питання. Просимо очікувати на поверненя коштів найближчим часом. Дякуємо за зворотній зв'язок та бажаємо, щоб наступні покупки приносили виключно задоволення.
Дуже хотіла один телефон але його ніде не було в наявності крім цього магазину. Замовила, пообіцяли вислати через два дні. Я чекала дуже сильно його. Прийшовши на пошту я відкрила пакет і просто обалділа від побаченого, телефон один раз завернутий в пупирку і замотаний двома резинками. Ми з чоловіком зняли ті резинки і побачили, що коробка пошкоджена, телефон без... Читати відгук Дуже хотіла один телефон але його ніде не було в наявності крім цього магазину. Замовила, пообіцяли вислати через два дні. Я чекала дуже сильно його. Прийшовши на пошту я відкрила пакет і просто обалділа від побаченого, телефон один раз завернутий в пупирку і замотаний двома резинками. Ми з чоловіком зняли ті резинки і побачили, що коробка пошкоджена, телефон без плівки транспортувальної і повністю розряджений. Чоловік сказав відмовлятись відразу але я (сама потім буду винна) вирішила його забрати, зарядити і подивитись раптом з телефоном все нормально. При зарядці телефон був сильно гарячий, я думала так і треба бо зарядка швидка Зарядила, вже була в очікуванні першого ввімкнення і тут сюприз: він був включений і налаштований. Сказати що було неприємно це нічого не сказати. Я вирішила закрити очі на це (знову ж таки собі проблеми створила) і продовжити налаштування. За годину телефон сів на 50 відсотків. Тут вже я здійснила дзвінок на сервіс і описала ситуацію. Вони сказали що такого немає бути, телефон новий і для повернення чи обміну писати на інфо стілус. Якраз ще через годину телефон втратив ще 40 відсотків і це я нічого не робила ним серйозного, тільки заходила в свої профілі. Я написала в інфо для обміну або повернення. Телефона відразу повернула в той самий вигляд, вимкнула і поклала в коробку. З інфо у нас листування тривало цілий день, вони навіть запропонували мені бонуси якщо я залишу телефон собі (тут я вже задумалась чи точно новий телефон). Нащо мені телефон який сто відсотків був десь з вітрини і некоректно працює. І нарешті під вечір і я отримала дані куди відправити, сфотографувала телефон повністю, вони зафіксували і нагадали що повернення тільки в товарному вигляді і коли все збережено. А те в якому вигляді мені його вислали то так і треба, пакування на висоті і як можна зберегти те чого не було від початку. 16 серпня я його вислала, 19 його отримали і досі триває діагностика бо я ним користувалась хоч і дві години. Це при тому що, нагадую, телефон уже був налаштований до мене і я незнаю що з ним робили до мене. Написала їм на 5-й день на пошту з питанням на чкому етапі діагностика - в відповідь тиша. На другий день подзвонила в сервіс і запитала чи можна хоча б обмін на інший бо розстрочка відкрита на нього а телефону немає. Мені сказали триває діагностика. Я запитала що там можна діагностувати? Консультант відповів що не може більше нічого сказати. Я вперше попала в таку ситуацію і навряд чи колись захочу ще раз щось купувати в такому магазині. Доповню відгук після результату. Надіюсь на мирне вирішення питання.
Переваги:
Плюсів поки не побачила.
Недоліки:
Вперше робила замовлення і мене дивує таке відношення до клієнтів. Додзвонитись можна до всіх але тебе кидають один на одного і в результаті на інфо стілус писати треба. Сервіс внятно не може сказати що зараз роблять з телефоном. Одно тільки й чую: чекайте.
Доброго дня, Юліє! Нам прикро, що покупка в нашому магазині не принесла Вам бажаних позитивних емоцій. З Вами вже зв'язався менеджер для врегулювання даної ситуації. Дякуємо за зворотній зв'язок та бажаємо в подальшому отримувати від покупок лише задоволення! Показати 1 відповідь
Купили товар на ТОВ та з якихось невідомих причин ніяк не можемо отримати акти виконаних робіт. Дзвонили на гарячу лінію, писали на [email protected]... Чому в інших магазинах документи приходять із товаром, а у Вас такі складнощі?
Павло, добрий день! Дякуємо Вам за відгук. Для того щоб ми могли перевірити всю інформацію та вплинути на можливе врегулювання питання прохання вказати номер Вашого замовлення. Показати 1 відповідь
Уважаемые работники у частных предпринимателей ФОП Цуркан В.М., ФОП Майор О.В. и Карпюка А.В. (Интернет магазин Stylus ) обратите пожалуйста внимание на «работу» персонала в вашем магазине в Киеве, ул. Предславинская, 32 – пришедших покупателей встречает очень и очень недружелюбная немая Кассирша, прямо с порога показывает как она недовольна покупателями. Когда к ней обращаются с вопросом она консультант или... Читати відгук Уважаемые работники у частных предпринимателей ФОП Цуркан В.М., ФОП Майор О.В. и Карпюка А.В. (Интернет магазин Stylus ) обратите пожалуйста внимание на «работу» персонала в вашем магазине в Киеве, ул. Предславинская, 32 – пришедших покупателей встречает очень и очень недружелюбная немая Кассирша, прямо с порога показывает как она недовольна покупателями. Когда к ней обращаются с вопросом она консультант или кассир – отворачивается и делает вид что не слышит. Наверное, она у вас глухая – т.е. у вас работает инвалид, и похоже интеллектуальный инвалид в добавок. У вас же компания работает в Продажах – это Сфера услуг, ваш Маркетинг работает ОТЛИЧНО! Придумывает всякие заманивающие и удерживающие акции – дарит подарки покупателям – в этом вопросе вам Отлично! НО! Когда довольный покупатель заходит в ваш магазин на Предславинской 32 – персонал своим хаосом и особенно Кассирша! делают всё чтобы в следующий раз Мы покупатели купили в другом месте – что бы просто НЕ ВИДЕТЬ недовольное лицо Кассирши. Понятно, что все пришедшие в магазин покупатели идут к ней как к Консультанту-продавцу потому что она сидит за тем же столом что и Консультанты – но со стороны нельзя понять что она Кассир – и потому когда люди видят очередь – все идут к ней к её компьютеру! И она уже задолбанная вопросами просто уже показывает посетителям что её все задолбали. НО! Ваш Руководитель данной Точки выдачи на Предславинской 32 – не может решить элементарный вопрос – как организовать работу КАССЫ (так что бы Кассира не дёргали постоянно вопросами и она потом не кривлялась Покупателям, просто уничтожая всё положительное отношение к вашему Интернет магазину)? Разве так трудно даже если Кассиршу задолбали покупатели своими вопросами – корректно и вежливо отвечать, людям которые тратят тысячи грн в вашей сети? Данная ситуация была 21.09.2023 в 13:35 в магазине Stylus на ул. Предславинская 32.
P.S. Когда зашли в ваш магазин, то из 2 Консультантов на рабочем месте был один парень и «глухонемая» Кассирша (это уже узнали потом). У нас был ЗАКАЗ на 9500 грн, мы стояли ждали 15 минут в очереди, пока девушка покупала наушники за 100 грн и их тщательно проверяла. Никто на нас не обращал внимание – "глухонемая" Кассирша смотрела в потолок и в стену (может у неё клаустрофобия? Вы её проверьте на всякий случай). Наконец то ваш Единственный Консультант освободился от цепких щупалец покупательницы наушников за 100 грн и занялся нашим заказом, в процессе разговора он уточнил что он к сожалению один на весь магазин занимается продажей и выдачей заказов. После, когда мы оплатили Заказ, подошёл 2-ой парень в форме Продавца-консультанта и плюхнулся в кресло на рабочем месте, рядом с нашим Консультантом. Такое впечатление что вашему персоналу наплевать на всех покупателей. Реально мы могли развернуться в тот момент и после «общения» с «глухонемой» кассиршей и понимания что другой Консультант бродит где-то вне своего рабочего места - курит или кушает гамбургер, просто унести свои 300$ другому продавцу, более приветливому, и умеющему организовать процесс продаж. Вы уже решите кто управляет вашим бизнесом – или Начальник Департамента розничных продаж или Кассирши – а на деле получается Кассирши просто уничтожают работу (я уверен хорошую) всех Руководителей Высшего Звена и Учредителей. Надеюсь кто-то из Высшего Руководства прочитает мой отзыв?
Переваги:
Цены, Маркетинг, Стараются
Недоліки:
Поведение линейного персонала в Фронт-офисе - Недоброжелательная атмосфера, нервозность, неумение красиво решать конфликтные ситуации, скорее не профессионализм продавцов (Не всех! Есть профи - но ложка дёгтя портит всю бочку мЁда - это Аксиома Продаж).
Вместо макбук 10-ядер/серебро стилус попытался впарить макбук 8-ядер/серый (еще и в плачевном состоянии). Заказываешь одно, а выносят другое и предлагают брать что есть. На минуточку! более слабую модель, в плохом состоянии за те же деньги (как можно предлагать плачевное бу с разницей в 1000грн от цены нового?). Чтобы проверить случайность это или стиль работы - заказ был продублирован с... Читати відгук Вместо макбук 10-ядер/серебро стилус попытался впарить макбук 8-ядер/серый (еще и в плачевном состоянии). Заказываешь одно, а выносят другое и предлагают брать что есть. На минуточку! более слабую модель, в плохом состоянии за те же деньги (как можно предлагать плачевное бу с разницей в 1000грн от цены нового?). Чтобы проверить случайность это или стиль работы - заказ был продублирован с другого номера. Результат аналогичен. Все, конечно же, разводят руками и убеждают, что это случайность, но факт на лицо. Обещают привезти то, что было в заказе через неделю (еще один фактор вызывающий множество вопросов - почему так долго, этот витринный образец на луне продавался?). Будем посмотреть...
про оплату "только наличкой" и отсутствие фискальных чеков промолчу))
Олег, доброго дня! Дякуємо Вам за відгук. Нам дуже шкода, що покупка в нашому магазині не принесла Вам бажаних позитивних емоцій! Прохання вказати номер Вашого замовлення, щоб ми могли перевірити всі дані.
ПОВНИЙ "БЄСПРЄДЕЛ" 😡 21 березня 2023 року замовив пральну машину Zanussi. Мені передзвонили. Сказали, що вона буде 28-го. Заказ 3038561. Замовив машину для доставки. 22 получив СМС, що заказ у пункті видачі. Тепер замовив доставку до квартири у Stylus. Спочатку сказали, що буде 24-го. Спілкувався з 4-операторами. Два рази казали, що передзвоніть і не перезвонили. Потім сказали, що сьогодні не... Читати відгук ПОВНИЙ "БЄСПРЄДЕЛ" 😡 21 березня 2023 року замовив пральну машину Zanussi. Мені передзвонили. Сказали, що вона буде 28-го. Заказ 3038561. Замовив машину для доставки. 22 получив СМС, що заказ у пункті видачі. Тепер замовив доставку до квартири у Stylus. Спочатку сказали, що буде 24-го. Спілкувався з 4-операторами. Два рази казали, що передзвоніть і не перезвонили. Потім сказали, що сьогодні не можуть. Чекайте 25. 25-го. - знову "не можемо". Буде 28-го. І сам зібрати не можу з пункту доставки. Бо кажуть, що машинка їде кудись на склад. Так сиджу вдома і чекаю вже третій день. А від пункту доставки у Дніпрі до квартири - хвилин 15-20. ПОВНИЙ "БЄСПРЄДЕЛ" 😡
Alex, доброго дня! Дякуємо Вам за відгук та приносимо вибачення за доставлені незручності! З Вами вже зв'язвся наш менеджер для можливого врегулювання даного питання.
Купив зарядну станцію EcoFlow RIVER 2 Pro. Розпакував вдома і підключив пристрій заряджатися, але потужність заряду була дуже маленька і рівень заряду так і не піднімався вище за 30%, хоча якщо підключати до станції прилади вони працювали нормально. Наступного дня відправив магазину станцію назад, але ще й потрапив на різдвяні свята та ніхто станцію не забирав 2 дні з... Читати відгук Купив зарядну станцію EcoFlow RIVER 2 Pro. Розпакував вдома і підключив пристрій заряджатися, але потужність заряду була дуже маленька і рівень заряду так і не піднімався вище за 30%, хоча якщо підключати до станції прилади вони працювали нормально. Наступного дня відправив магазину станцію назад, але ще й потрапив на різдвяні свята та ніхто станцію не забирав 2 дні з пошти. Передзвонив через кілька днів і запитав як справи зі станцією, отримав відповідь, що її ще не дивилися і на діагностику є 2 тижні, а потім ще на ремонт місяць. Виходить, купив новий неробочий пристрій, який не запропонували і не захотіли обміняти на робочий. Через два з лишком тижні передзвонив уточнити статус діагностики, хоча обіцяли передзвонити самі, мені відповіли, що інформації поки немає і зі мною зв'яжуться протягом дня. Ближче до вечора зі мною таки зв'язалися і сказали, що інформація від сервісу центру надійшла, але вона порожня і результату діагностики немає. Обіцяли зв'язатись як з'явиться інформація, але термінів ніяких не дали і не сказали навіть скільки це приблизно може зайняти.
Так тепер ще й ціна на пристрій стала набагато меншою, а я так і не зміг скористатися приладом в потрібний час, коли постійно вимикають електрику.
Приняли заказ на планшет через и-нет. Товар был в наличии. В течении дня "не смогли" связаться со мной. После моего звонка вечером "извинились" и сообщили, что товара нет, хотя товар на сайте был, но уже дороже. Т.е. заказать его нельзя было даже по новой цене. Товар как-бы есть, но его как-бы нет. Вот такой магазин.
Інтернет - магазин STYLUS
STYLUS існує на українському ринку онлайн-продажів з 2008 року і за цей час встиг зарекомендувати себе як надійний інтернет-магазин. На сьогоднішній день у STYLUS представлений широкий асортимент цифрової техніки, дрібного та великого побутового обладнання, книг, товарів для дітей і всього, що стане в нагоді в кожному будинку. Замовити необхідний товар... детальніше
Холодильник Bosch KGN36VL326
По факту доставка попередила за пів години що... Читати відгук Замовлення № 4036877. Замовив і оплатив з доставкою до дому, але як вияснилось що це тільки до будинку, менеджер повідомив що в квартиру занести буде 150 грн. Ок я погодив що доплачу коли принесуть. Сказав що попередять на яку годину +- буде машина і узгодять час зі мною. Планував приїхати проконтролювати.
По факту доставка попередила за пів години що вже їдемо і будемо та занесемо в квартиру і що мене не потрібно, але через 45 хв. отримав дзвінок що приїжджайте ми занесли до ліфта потрібно оплатити 150 грн бо далі буде коштувати 200 грн поверх тобто 150 + 800 щоб на 4-й поверх занести. Відмовився від доставки в квартиру через велику вартість про яку мене не попереджали але водій далі вимагав 150 грн за доставку до ліфта , коли приїхав запитав що послуга доставки до квартири 150 грн не виконана почав казати що до ліфта 60 грн оплатити , потім що відняти від 150 грн 60 грн і решта оплатити бо ми взагалі за доставку не заплатили ні 200 ні 150. Коли сказав що маю чек на оплату , то вже стало 80 грн бо вони окремо найняті і нічого спільного з цим магазином і менеджерами не мають.
Жахливий сервіс доставки, менеджери говорять одне а по факту жах.
Холодильник не запускав тому тут нічого сказати не можу.
Не рекомендую купляти в цьому магазині габаритний товар з їхньою доставкою. Витратив купу часу і зіпсований настрій.
Дякуємо Вам за зворотний зв'язок та бажаємо, щоб наступні покупки приносили лише позитивні емоції Показати 1 відповідь
замовлення 3974069
Багато років купував тут техніку різного цінового діапазону, ніколи до повернення не доходило і наче все було ок. Але після таких пригод наврядчи наступного разу ризикну замовити щось дороге, бо такого квесту на повернення грошей ще не бачив у жодному магазині. Якщо до вихідних ніхто не зв'яжеться та не отримаю гроші - приїду до магазину з поліцією.
Дякуємо за зворотній зв'язок та бажаємо, щоб наступні покупки приносили виключно задоволення.
Замовлення № 3897729
Доповню відгук після результату. Надіюсь на мирне вирішення питання.
Нам прикро, що покупка в нашому магазині не принесла Вам бажаних позитивних емоцій.
З Вами вже зв'язався менеджер для врегулювання даної ситуації.
Дякуємо за зворотній зв'язок та бажаємо в подальшому отримувати від покупок лише задоволення! Показати 1 відповідь
Жахлива робота бухгалтерії
Для того щоб ми могли перевірити всю інформацію та вплинути на можливе врегулювання питання прохання вказати номер Вашого замовлення. Показати 1 відповідь
Злобная Кассирша в STYLUS на Предславинской 32
У вас же компания работает в Продажах – это Сфера услуг, ваш Маркетинг работает ОТЛИЧНО! Придумывает всякие заманивающие и удерживающие акции – дарит подарки покупателям – в этом вопросе вам Отлично!
НО! Когда довольный покупатель заходит в ваш магазин на Предславинской 32 – персонал своим хаосом и особенно Кассирша! делают всё чтобы в следующий раз Мы покупатели купили в другом месте – что бы просто НЕ ВИДЕТЬ недовольное лицо Кассирши. Понятно, что все пришедшие в магазин покупатели идут к ней как к Консультанту-продавцу потому что она сидит за тем же столом что и Консультанты – но со стороны нельзя понять что она Кассир – и потому когда люди видят очередь – все идут к ней к её компьютеру! И она уже задолбанная вопросами просто уже показывает посетителям что её все задолбали. НО! Ваш Руководитель данной Точки выдачи на Предславинской 32 – не может решить элементарный вопрос – как организовать работу КАССЫ (так что бы Кассира не дёргали постоянно вопросами и она потом не кривлялась Покупателям, просто уничтожая всё положительное отношение к вашему Интернет магазину)? Разве так трудно даже если Кассиршу задолбали покупатели своими вопросами – корректно и вежливо отвечать, людям которые тратят тысячи грн в вашей сети?
Данная ситуация была 21.09.2023 в 13:35 в магазине Stylus на ул. Предславинская 32.
P.S. Когда зашли в ваш магазин, то из 2 Консультантов на рабочем месте был один парень и «глухонемая» Кассирша (это уже узнали потом). У нас был ЗАКАЗ на 9500 грн, мы стояли ждали 15 минут в очереди, пока девушка покупала наушники за 100 грн и их тщательно проверяла. Никто на нас не обращал внимание – "глухонемая" Кассирша смотрела в потолок и в стену (может у неё клаустрофобия? Вы её проверьте на всякий случай). Наконец то ваш Единственный Консультант освободился от цепких щупалец покупательницы наушников за 100 грн и занялся нашим заказом, в процессе разговора он уточнил что он к сожалению один на весь магазин занимается продажей и выдачей заказов. После, когда мы оплатили Заказ, подошёл 2-ой парень в форме Продавца-консультанта и плюхнулся в кресло на рабочем месте, рядом с нашим Консультантом.
Такое впечатление что вашему персоналу наплевать на всех покупателей. Реально мы могли развернуться в тот момент и после «общения» с «глухонемой» кассиршей и понимания что другой Консультант бродит где-то вне своего рабочего места - курит или кушает гамбургер, просто унести свои 300$ другому продавцу, более приветливому, и умеющему организовать процесс продаж.
Вы уже решите кто управляет вашим бизнесом – или Начальник Департамента розничных продаж или Кассирши – а на деле получается Кассирши просто уничтожают работу (я уверен хорошую) всех Руководителей Высшего Звена и Учредителей. Надеюсь кто-то из Высшего Руководства прочитает мой отзыв?
Подмена товара при покупке Stylus Approved
Чтобы проверить случайность это или стиль работы - заказ был продублирован с... Читати відгук Вместо макбук 10-ядер/серебро стилус попытался впарить макбук 8-ядер/серый (еще и в плачевном состоянии). Заказываешь одно, а выносят другое и предлагают брать что есть. На минуточку! более слабую модель, в плохом состоянии за те же деньги (как можно предлагать плачевное бу с разницей в 1000грн от цены нового?).
Чтобы проверить случайность это или стиль работы - заказ был продублирован с другого номера. Результат аналогичен.
Все, конечно же, разводят руками и убеждают, что это случайность, но факт на лицо. Обещают привезти то, что было в заказе через неделю (еще один фактор вызывающий множество вопросов - почему так долго, этот витринный образец на луне продавался?). Будем посмотреть...
про оплату "только наличкой" и отсутствие фискальных чеков промолчу))
Дякуємо Вам за відгук.
Нам дуже шкода, що покупка в нашому магазині не принесла Вам бажаних позитивних емоцій!
Прохання вказати номер Вашого замовлення, щоб ми могли перевірити всі дані.
ПОВНИЙ "БЄСПРЄДЕЛ" ?
21 березня 2023 року замовив пральну машину Zanussi. Мені передзвонили. Сказали, що вона буде 28-го. Заказ 3038561.
Замовив машину для доставки.
22 получив СМС, що заказ у пункті видачі.
Тепер замовив доставку до квартири у Stylus. Спочатку сказали, що буде 24-го.
Спілкувався з 4-операторами. Два рази казали, що передзвоніть і не перезвонили.
Потім сказали, що сьогодні не... Читати відгук ПОВНИЙ "БЄСПРЄДЕЛ" 😡
21 березня 2023 року замовив пральну машину Zanussi. Мені передзвонили. Сказали, що вона буде 28-го. Заказ 3038561.
Замовив машину для доставки.
22 получив СМС, що заказ у пункті видачі.
Тепер замовив доставку до квартири у Stylus. Спочатку сказали, що буде 24-го.
Спілкувався з 4-операторами. Два рази казали, що передзвоніть і не перезвонили.
Потім сказали, що сьогодні не можуть.
Чекайте 25. 25-го. - знову "не можемо".
Буде 28-го. І сам зібрати не можу з пункту доставки. Бо кажуть, що машинка їде кудись на склад. Так сиджу вдома і чекаю вже третій день. А від пункту доставки у Дніпрі до квартири - хвилин 15-20.
ПОВНИЙ "БЄСПРЄДЕЛ" 😡
Дякуємо Вам за відгук та приносимо вибачення за доставлені незручності!
З Вами вже зв'язвся наш менеджер для можливого врегулювання даного питання.
зарядна станцію EcoFlow RIVER 2 Pro
Розпакував вдома і підключив пристрій заряджатися, але потужність заряду була дуже маленька і рівень заряду так і не піднімався вище за 30%, хоча якщо підключати до станції прилади вони працювали нормально.
Наступного дня відправив магазину станцію назад, але ще й потрапив на різдвяні свята та ніхто станцію не забирав 2 дні з... Читати відгук Купив зарядну станцію EcoFlow RIVER 2 Pro.
Розпакував вдома і підключив пристрій заряджатися, але потужність заряду була дуже маленька і рівень заряду так і не піднімався вище за 30%, хоча якщо підключати до станції прилади вони працювали нормально.
Наступного дня відправив магазину станцію назад, але ще й потрапив на різдвяні свята та ніхто станцію не забирав 2 дні з пошти.
Передзвонив через кілька днів і запитав як справи зі станцією, отримав відповідь, що її ще не дивилися і на діагностику є 2 тижні, а потім ще на ремонт місяць.
Виходить, купив новий неробочий пристрій, який не запропонували і не захотіли обміняти на робочий.
Через два з лишком тижні передзвонив уточнити статус діагностики, хоча обіцяли передзвонити самі, мені відповіли, що інформації поки немає і зі мною зв'яжуться протягом дня. Ближче до вечора зі мною таки зв'язалися і сказали, що інформація від сервісу центру надійшла, але вона порожня і результату діагностики немає.
Обіцяли зв'язатись як з'явиться інформація, але термінів ніяких не дали і не сказали навіть скільки це приблизно може зайняти.
Так тепер ще й ціна на пристрій стала набагато меншою, а я так і не зміг скористатися приладом в потрібний час, коли постійно вимикають електрику.
Прохання, будь ласка, вказати номер Вашого замовлення. Показати 1 відповідь