В Україні питання мови обслуговування регулює Закон України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» (№ 2704-VIII від 25 квітня 2019 року). 🔹 Основні моменти: • Стаття 30 закону встановлює, що у сфері обслуговування споживачів обслуговування здійснюється державною мовою, тобто українською.
Якщо ваш номер телефону вже потрапив до них - то все .. будуть завалювати вас безкінечними повідомленнями . Всі номери , з яких вони мені телефонували , заблокувала . Тому що просто інформації , що я не в місті і мені це зараз не цікаво їм було замало . Але повідомлення суто від них заблокували не можу .. або всі... Читати відгук Якщо ваш номер телефону вже потрапив до них - то все .. будуть завалювати вас безкінечними повідомленнями . Всі номери , з яких вони мені телефонували , заблокувала . Тому що просто інформації , що я не в місті і мені це зараз не цікаво їм було замало . Але повідомлення суто від них заблокували не можу .. або всі , або терпіти їх . Дівчина оператор на мої прохання припинити спамити сказала , що зробити нічого не може .. скаржитися нікуди , і то моє право писати відгук .. Ну таке , дуже не задоволена !!
Добрий день. Вже понад два тижні у вашому клубі в душі тече крижана вода, і басейн теж холодний. Це неприпустимо, враховуючи вартість абонемента. Люди платять за комфортні умови, а не за постійний стрес і дискомфорт. Прошу терміново виправити ситуацію. Якщо найближчим часом цього не буде зроблено — я змушена буду звертатися до адміністрації вищого рівня та залишати відгуки.
компанія SPORT LIFE та компанія яка пробила дно, і прямує дальше до пекла. не раджу. краще ходити "в підвальчик" чим стикатися з хамством персоналу. якщо ти платиш меньше 60к, ти ніхто, і навіть якщо платиш, ситуація не зміниться
Обіцяють одне, а насправді одне і все жахливе вода крижана купатися не можливо, Розірвати контракт теж неможливо, переписати на іншу людину 3000 грн! Навіть договір не дають
13.09.2025 в басейні клубу Осокорки зранку звичайним людям немає де плавати. Залишили одну доріжку на 10 людей. Ціни зросли, а послуги не покращилися. Хіба не можна групове заняття перенести на 10 ранку? Це що, складно? Масленнікова не приходить на роботу і не бачить всього безладу.
СпортЛайф ШАХРАЇ Захопили "знижками" - Залишили БЕЗ грошей та БЕЗ тренувань. Купила ВПЕРШЕ абонемент преміум мережевий, сплатила повністю на рік уперед, УСНО ГАРАНТУВАЛИ, що 1 вересня після ремонту відкриють зал та активується абонемент. Залу НЕ відкрили, абонемент НЕ активується, альтернативи НЕ запропонували, НЕ можу ходити ні в яку залу, договір розірвати НЕ можна, гроші НЕ повертають. Відповідь менеджера - йдіть... Читати відгук СпортЛайф ШАХРАЇ Захопили "знижками" - Залишили БЕЗ грошей та БЕЗ тренувань.
Купила ВПЕРШЕ абонемент преміум мережевий, сплатила повністю на рік уперед, УСНО ГАРАНТУВАЛИ, що 1 вересня після ремонту відкриють зал та активується абонемент.
Залу НЕ відкрили, абонемент НЕ активується, альтернативи НЕ запропонували, НЕ можу ходити ні в яку залу, договір розірвати НЕ можна, гроші НЕ повертають.
Відповідь менеджера - йдіть додому, чекайте смс про активацію.
ВАЖНО що це політика керівництва компанії обманювати клієнтів з посиланням на «публічний договір» БЕЗ термінів його виконання.
Скрін відповіді керівництва додала у фото.
Перш ніж купувати у них абонемент, рекомендую 1000 разів подумати
СпортЛайф ШАХРАЇ Захопили "знижками" - Залишили БЕЗ грошей та БЕЗ тренувань. Купила ВПЕРШЕ абонемент преміум мережевий, сплатила повністю на рік уперед, УСНО ГАРАНТУВАЛИ, що 1 вересня після ремонту відкриють зал та активується абонемент. Залу НЕ відкрили, абонемент НЕ активується, альтернативи НЕ запропонували, НЕ можу ходити ні в яку залу, договір розірвати НЕ можна, гроші НЕ повертають. Відповідь менеджера - йдіть... Читати відгук СпортЛайф ШАХРАЇ Захопили "знижками" - Залишили БЕЗ грошей та БЕЗ тренувань.
Купила ВПЕРШЕ абонемент преміум мережевий, сплатила повністю на рік уперед, УСНО ГАРАНТУВАЛИ, що 1 вересня після ремонту відкриють зал та активується абонемент.
Залу НЕ відкрили, абонемент НЕ активується, альтернативи НЕ запропонували, НЕ можу ходити ні в яку залу, договір розірвати НЕ можна, гроші НЕ повертають.
Відповідь менеджера - йдіть додому, чекайте смс про активацію.
ВАЖНО що це політика керівництва компанії обманювати клієнтів з посиланням на «публічний договір» БЕЗ термінів його виконання.
Скрін відповіді керівництва додала у фото.
Перш ніж купувати у них абонемент, рекомендую 1000 разів подумати.
Якщо бажаєте відчути себе ніщебродом вам сюди! Віршила я зайнятись спортом, з'явився час, і от мій вибір випав на спорт зал біля дому з басейном і сауною, хотіла відвідувати все це. Бажала взяти саме преміум абонемент, дівчина протороторила швидко чим відрізняється звичайний від преміуму, назвала ціну загальну 40к (була ще акція 34% знижки) і за місяць 2333грн, і запитала як... Читати відгук Якщо бажаєте відчути себе ніщебродом вам сюди! Віршила я зайнятись спортом, з'явився час, і от мій вибір випав на спорт зал біля дому з басейном і сауною, хотіла відвідувати все це. Бажала взяти саме преміум абонемент, дівчина протороторила швидко чим відрізняється звичайний від преміуму, назвала ціну загальну 40к (була ще акція 34% знижки) і за місяць 2333грн, і запитала як буде зручно платити, за рік одразу чи помісячно, без всіляких уточнень. Я відповіла, що зручно помісячно, і оплата карткою. Коли ми приступили до оформлення, дівчина почала питати паспортні дані і карткою якого банку я буду росплачуватись, я відповіла "сенс банк", дівчина сказала що з цим банком вони не співпрацюють і запитала чи є картка іншого з лімітом на розстрочку, отут то до мене і дійшло, що ми зараз оформляємо кредит, а не просто абонемент з помісячною оплатою. Я одразу цей процес зупинила і сказала що принципово проти кредитів, запитую, чи є ще якісь форми оплати. Дівчина відповідає, що якщо не в кредит, тоді оплатіть 51% від суми, а все інше тоді зможете оплачувати помісячно. А щоб була можливість в разі чого повернути мої гроші, якщо я якийсь місяць тренувань пропущу, я ще маю платити страховку в розмірі 2600 грн на місяць. Я сказала, що в такому випадку ще подумаю. Надалі мені продублювали умови у вайбері. Порозмисливши, і прочитавши відгуки про проблемні ситуації з розірванням договору і поверненням коштів, у інших клієнтів, я розумію, що на рік брати я не готова, знижки мене не особо цікавлять, я можу платити і повну вартість, але я хочу впевнитись що Sport Life, буде задовільняти всі мої вимоги, для цього мені потрібен пробний період (абонемент на 3-6 місяців), або можливість брати одноразові тренування, про що я повідомила меджерку з якою спілкувалась у вайбері. У відповідь мене лагідно послали))) Мовляв, або платите 100%, або 50% від суми, або рострочка, а ні то йдіть лісом, абонемент на рік і інших вариантів немає (додаю переписку в доказ). Sport Life, любчики, в час боротьби за клієнтів, це просто дно. Ви намагаєтесь, судячи зі всього, здаватись елітним спорт клубом, а на ділі сервісу 0.
Переваги:
Немає
Недоліки:
Всіма силами дають зрозуміти, що клієнту який не хоче викласти одразу 40к за річний абонемент, тут не місце
Я є клієнткою Sport Life ще з моменту відкриття клубу. Довгі роки довіряла компанії, але сьогодні стикаюся з повною зневагою до своїх прав. • Коли я прошу про розірвання чи замороження договору з поважних причин (небезпека перебування в Україні через війну) – компанія ігнорує закон, посилається лише на свої внутрішні правила і відмовляється йти назустріч. • Мої офіційні звернення залишаються без конкретної... Читати відгук Я є клієнткою Sport Life ще з моменту відкриття клубу. Довгі роки довіряла компанії, але сьогодні стикаюся з повною зневагою до своїх прав. • Коли я прошу про розірвання чи замороження договору з поважних причин (небезпека перебування в Україні через війну) – компанія ігнорує закон, посилається лише на свої внутрішні правила і відмовляється йти назустріч. • Мої офіційні звернення залишаються без конкретної відповіді, а листи взагалі надсилаються без підписів і печаток уповноважених осіб. • Замість поваги і підтримки я отримую відмовки та байдужість.
Для компанії клієнт – це ніхто. Вони демонструють абсолютну відсутність клієнтоорієнтованості, повної прозорості та елементарної людяності.
👉 Sport Life – це приклад того, як бізнес перетворюється на машину збору грошей, де людина нічого не варта.
Спорт Лайф на Троещині , ніколи не думала що буду писати погані відгуки але все трапляється ((( В літку звільнили нашого тренера Лаврова Володимира , тренер з великої літери! Звільнили з подачі федіра зарапа навіть не хочу писати з великої літери ! У нас три преміум абонементи! Ми клієнти зі стажем 10 років ! Сьогодні привела доньку на... Читати відгук Спорт Лайф на Троещині , ніколи не думала що буду писати погані відгуки але все трапляється ((( В літку звільнили нашого тренера Лаврова Володимира , тренер з великої літери! Звільнили з подачі федіра зарапа навіть не хочу писати з великої літери ! У нас три преміум абонементи! Ми клієнти зі стажем 10 років ! Сьогодні привела доньку на перше заняття з новим тренером, донці 4 роки! Дитина взяла маленьку іграшку з ящичка який стояв на видному місці і в доступності до дитини ! Він тут же підійшов запитав чи ви будете займатися з тренером на що я відповіла що так , і тоді каже що не можна брати іграшки без тренера я а свою чергу кажу що ми чекаємо і якщо іграшки стоять на на видному і доступному місці то нічого страшного в тому немає якщо вона взяла на одну хвилину раніше! На що він відповів що буде ховати іграшки! Дуже не гарна людина і явно не на своєму місці працює , дуже не приємний ! За такий довгий час відвідування Спорт лайфу це найгірший менеджер з басейну ! Зарапа Федір!!!
В клубе СпортЛайф на Троещине есть тренер Ирина Мельниченко, которая занимается персонально со своими клиентами. Занимает ползала, раскидывает реквизит, разгоняет других клиентов, не убирает после себя. Особенно в Премиум зале, мы заплатили немалые деньги за то, чтобы нам хамили и гоняли, как малых детей. На любое замечание в ответ - визг и агрессия! Клиентоориентированности и уважения к людям - ноль!... Читати відгук В клубе СпортЛайф на Троещине есть тренер Ирина Мельниченко, которая занимается персонально со своими клиентами. Занимает ползала, раскидывает реквизит, разгоняет других клиентов, не убирает после себя. Особенно в Премиум зале, мы заплатили немалые деньги за то, чтобы нам хамили и гоняли, как малых детей. На любое замечание в ответ - визг и агрессия! Клиентоориентированности и уважения к людям - ноль! Никому не рекомендую даже подходить к ней! Проведите воспитательную работу. Я пытался ей мягко намекнуть и получил в ответ кучу дерьма.
Прийшов смс з пропозицією, коротко: безкоштовно повертаємо ваш абонемент на тиждень, щоб ви згадали які ми патужні , й повернулися.. безкоштовно.. (!) А в мене був преміум. З рушником халатом й тд. Ну я й поїхав тільки з формою, бо рекламна акція то потужно.. дякую, нагадали чому поміняв))) роздягальня звичайна ( нічого страшного) , в душі грязно, мила... Читати відгук Прийшов смс з пропозицією, коротко: безкоштовно повертаємо ваш абонемент на тиждень, щоб ви згадали які ми патужні , й повернулися.. безкоштовно.. (!) А в мене був преміум. З рушником халатом й тд. Ну я й поїхав тільки з формою, бо рекламна акція то потужно.. дякую, нагадали чому поміняв))) роздягальня звичайна ( нічого страшного) , в душі грязно, мила нема ні в одній кабінці.. але то може після мого теперішнього спортзалу дико, але нічого.. але рушник взяти ...коштує... 200 (!!!) Грн. Дякую, згадав що то є.
1 з 10 . Хамовиті, завжди з незадоволеним виразом обличчя дівчатка на ресепшені. Коли справа доходить до забутої брендової речі, ніхто , нічого не бачив))не повертають . Як забувається стара резинка , чи щось таке, вони звичайно находять і віддають . Сервіс просто на 0. Та жахливе ставлення до клієнта .Завжди Львів .ТЦ спартак
Ставлю 1 з 5 за сервіс продажу. У мене сталося подвійне списання з картки: 27 000 грн за абонемент + ще 27 000 грн “випадково”. Тобто я мала сплатити лише 27 000 грн, але менеджер Ольга зателефонувала і попросила провести платіж повторно, пояснивши, що перший “не пройшов”. Я не відвідувала клуб увесь час, поки тривало з’ясування ситуації та повернення помилкового... Читати відгук Ставлю 1 з 5 за сервіс продажу. У мене сталося подвійне списання з картки: 27 000 грн за абонемент + ще 27 000 грн “випадково”. Тобто я мала сплатити лише 27 000 грн, але менеджер Ольга зателефонувала і попросила провести платіж повторно, пояснивши, що перший “не пройшов”. Я не відвідувала клуб увесь час, поки тривало з’ясування ситуації та повернення помилкового списання - це було більше місяця. Декілька тижнів співробітники взагалі не визнавали факт подвійного списання, не обіцяли вирішення ситуації, відправляли в банк (а банк до продавця). Крім цього, були й інші неприємні моменти: обіцяли рік абонемента з дати активації, але зарахували його з дати оплати; численні помилки та відверте ігнорування. Розумію, чому рейтинг мережі низький. Не рекомендую. Це мій останній абонемент у цій мережі, хоч за відсутності альтернативи відвідувала клуби з 2020 р.
Щоразу після відвідування басейну грибок на шкірі. Як можна було щабрати загальну роздягальню? Тепер всі у вуличному взутті ідуть в роздягалку, там же мають запхнути куртку в маленьку шафу. Потім там же взуваєш шльопанці що б піти у басейн чи кросівки що б піти у зал і топчишся по тому бруду і бактеріям які заніс з вулиці. І потім тільки... Читати відгук Щоразу після відвідування басейну грибок на шкірі. Як можна було щабрати загальну роздягальню? Тепер всі у вуличному взутті ідуть в роздягалку, там же мають запхнути куртку в маленьку шафу. Потім там же взуваєш шльопанці що б піти у басейн чи кросівки що б піти у зал і топчишся по тому бруду і бактеріям які заніс з вулиці. І потім тільки уявіть що це все несеться у душ і у басейн.
Неділю тому у вівторок були з сином в басейні, перед тим як заходити в душових повісила сумку із шампунями, мочалками та гелями для душу (шампуні були не дешеві!), вийшли з басейну - сумки не має! Нам нічим навіть було після басейну помитись з дитиною! Персоналу наплевать!!! Прибиральниці нічого не бачили, ніхто ніяк не реагував на просьби спитати чи приносили сумку... Читати відгук Неділю тому у вівторок були з сином в басейні, перед тим як заходити в душових повісила сумку із шампунями, мочалками та гелями для душу (шампуні були не дешеві!), вийшли з басейну - сумки не має! Нам нічим навіть було після басейну помитись з дитиною! Персоналу наплевать!!! Прибиральниці нічого не бачили, ніхто ніяк не реагував на просьби спитати чи приносили сумку на ресепшн. Адмін написала прибиральницям та 20 хв чекала відповіді, в цей час я найшли їх за 2 хв. Жахливе обслуговування з 1 дня! Завжди невдоволені обличча в адмінів, воняє сечовиною в душових, брудна підлога завжди!!! Клуб в Черрі Моллі. Просто жахливий!!!
Я просто ШОКИРОВАНА произошедшим! Sportlife Smart Plaza Политех работает до 22:00. Сегодня, 28 июня, была воздушная тревога. После начала воздушной тревоги я пошла в раздевалку, приняла душ, чтобы не заработать себе воспаление легких, слегка послушила волосы и направилась к выходу. В 21:56 я была на выходе, но техник сказал, что из-за тревоги выйти можно только через служебный выход, спустившись вниз.... Читати відгук Я просто ШОКИРОВАНА произошедшим! Sportlife Smart Plaza Политех работает до 22:00. Сегодня, 28 июня, была воздушная тревога.
После начала воздушной тревоги я пошла в раздевалку, приняла душ, чтобы не заработать себе воспаление легких, слегка послушила волосы и направилась к выходу. В 21:56 я была на выходе, но техник сказал, что из-за тревоги выйти можно только через служебный выход, спустившись вниз. И на выходе сотрудница заберет у меня ключи. Это было ДО закрытия клуба!
Я спустилась вниз, сотрудницы не было, никто не забрал ключи. Сотрудников, которые обязаны этим заниматься, не было на месте! Клуб официально работает до 22:00, никто не говорил мне, что я должна уйти раньше и я не обязана подстраиваться, если вы закрываете клуб раньше официального времени работы.
Это была первая воздушная тревога, на которую я попала в клубе, и я даже примерно не понимала, как мне действовать. Никто не проводил мне инструктаж. Я вернулась, чтобы отдать ключи технику, хотя могла тупо забрать их с собой, учитывая, что сотрудника, который должен забирать ключи, не было на месте!
Я ещё раз поднялась наверх (все это было до 22:00), отдала ключи технику и уточнила, не оштрафуют ли меня, если я передам ключи через него. Он уверил, что нет, и они не штрафуют за такое.
В итоге добралась до дома, зашла в приложение — а у меня ШТРАФ! ШТРАФ, ХОТЯ Я ВЫШЛА ЗАРАНЕЕ, сама искала вашего сотрудника, бегала возилась с вашими ключами, и, несмотря на это, все равно вышла раньше 22:00!! Я не обязана была тратить ни минуты своего времени на решение проблем вашего клуба, вы испортили мне вечер. Я хожу в спа, чтобы расслабиться, а не бегать за вашими сотрудниками и в панике во время тревоги искать, кому передать ключи!
Поднимите записи с камер и сами убедитесь, что я вышла раньше!
Я возмущена и требую убрать штраф из моего личного кабинета, открыть мне проход в клуб и ПРИНЕСТИ МНЕ ИЗВИНЕНИЯ за то, что, в ответ на мою порядочность и желание сохранить ВАШ инвентарь и донести ключи до техника, из-за отсутствия вашего сотрудника на месте, я заработала ШТРАФ вместо благодарности! Я возмущена до предела и, если ситуация не будет решена, буду обращаться в Госпотребслужбу!
Групові заняття проходять наче ти в армії чи в совдепівській школі і тобі дуже грубо робить зауваження фізрук, відношення до клієнтів хамське , конкретно це стосується тренера Олена Савченко - тренер непривітна та відбиває все бажання до тренування, якщо ти робиш щось не так - звучить пасивна агресія, замість доброзичливо вказати на помилку в виконанні вправи
Сьогодні звернулася в клуб Дрім Таун 2 Sportlife на рецепшині мене не пропустили в вимагали фото, попросили пройти в відділ звернення чи відділ продажу після чого в групі формі в менеджер Анастасія неприємна блондинка пояснила що або фото або іншому випадку ви пройти не можете, менеджер Вікторія відмовилась приймати мої дані в мою ідентифікацію по Дії , я пояснила... Читати відгук Сьогодні звернулася в клуб Дрім Таун 2 Sportlife на рецепшині мене не пропустили в вимагали фото, попросили пройти в відділ звернення чи відділ продажу після чого в групі формі в менеджер Анастасія неприємна блондинка пояснила що або фото або іншому випадку ви пройти не можете, менеджер Вікторія відмовилась приймати мої дані в мою ідентифікацію по Дії , я пояснила їм, що я проти робити фото що якщо ви змінили правила я готова надати вам паспорт готова надати ДІЮ для того щоб ви мене ідентифікували, попри те мене не пустили в клуб спілкувались зі мною грубо зазначу саме в менеджер Анастасія, потім прийняли мою заяву яку незрозуміло куди відправлять її незрозуміло чи буде рішення абонемент дійсний до вересня 25-го року гаряча лінія теж не може нічого надати придумали собі якісь правила самі їх дотримуються і відмовляються дотримуватись законодавства ідентифікувати особу по дії або по паспорту
❌ Мій гірший досвід у Sport Life (м. Харків). Я придбала абонемент до клубу виключно заради басейну та SPA, оплативши 6800 грн. Менеджер мене не попередив, що SPA у вартість не входить — згодом змусили доплатити ще 3600 грн. У переписці менеджер змінив повідомлення заднім числом, нібито я купувала без SPA — це вже виглядає як свідоме введення в оману. Читати відгук ❌ Мій гірший досвід у Sport Life (м. Харків).
Я придбала абонемент до клубу виключно заради басейну та SPA, оплативши 6800 грн. Менеджер мене не попередив, що SPA у вартість не входить — згодом змусили доплатити ще 3600 грн. У переписці менеджер змінив повідомлення заднім числом, нібито я купувала без SPA — це вже виглядає як свідоме введення в оману.
Пізніше привела сина з інвалідністю на індивідуальні заняття з плавання. Тренер провела 2 заняття та пішла у відпустку без попередження. Інші тренери відмовилися працювати з дитиною, одна погодилась — але просто не з’явилась на тренування. Це не тільки непрофесійно — це зневага до дитини з особливими потребами.
Далі — без будь-яких попереджень мені заблокували абонемент і вимагають оплату за другі пів року. Коли я написала заяву про повернення коштів — в клубі відмовились її приймати і підписувати, порушивши мої права як споживача. На електронну пошту відповідь теж не надали.
💬 Висновок: • Клуб працює недобросовісно • Персонал — нечемний і безвідповідальний • Ваші права як клієнта тут не поважають • У ситуації з дитиною з інвалідністю — це виглядає як дискримінація та цинічне ставлення.
Скарга подана до Держпродспоживслужби. Рекомендую не зв’язуватись з цим клубом, якщо ви цінуєте гроші, нерви та гідність.
Киев, метро Черниговская 02.07.2025г. По телефону объяснил менеджеру Егору, что у меня есть две недели отпуска и хочу поплавать. Он предложил взять абонемент на год с оплатой помесячно, "подводные" нюансы не сообщил. Я приехал, посмотрел условия, и договорились на следующий день. Я приехал как договаривались - менеджер другой -Настя. ВАЖНО, ВНИМАНИЕ!!!! При оформлении договора ВЫЯСНИЛОСЬ, что оплата... Читати відгук Киев, метро Черниговская 02.07.2025г. По телефону объяснил менеджеру Егору, что у меня есть две недели отпуска и хочу поплавать. Он предложил взять абонемент на год с оплатой помесячно, "подводные" нюансы не сообщил. Я приехал, посмотрел условия, и договорились на следующий день. Я приехал как договаривались - менеджер другой -Настя. ВАЖНО, ВНИМАНИЕ!!!! При оформлении договора ВЫЯСНИЛОСЬ, что оплата снимается АВТОМАТИЧЕСКИ со счета без МОЕГО ведома!!! То есть, я плаваю две недели и потом ни за что год плачу. НАХЕР это жулье!!! Договор изучить в смартфоне крайне тяжело, в печатном виде менеджер не предоставила, а я просил. Ну и последнее, научите менеджеров быть честными, и не общаться как роботы. Менеджер Настя отвечала на 90% моих вопросов так - это клубные правила. Что это за фигня.
Всім добрий день. Не знаю чи то у всіх клубах, чи тільки на Динамо, але клуб жахливий. Він підходить тільки для тих, хто просто годинами вештається між тренажерами чи лежить на лежаках біля басейну. Групові заняття майже всі платні, на безплатний записатися неможливо. За тим, як люди займаються на тренажерах ніхто не дивиться тренерів в залах взагалі немає, якщо у... Читати відгук Всім добрий день. Не знаю чи то у всіх клубах, чи тільки на Динамо, але клуб жахливий. Він підходить тільки для тих, хто просто годинами вештається між тренажерами чи лежить на лежаках біля басейну. Групові заняття майже всі платні, на безплатний записатися неможливо. За тим, як люди займаються на тренажерах ніхто не дивиться тренерів в залах взагалі немає, якщо у них на цей час немає клієнтів, які записані на індивідуальні заняття. Персонал не дуже чемний. У залах та роздягальні достатньо брудно. Карта Premium, яку всім радять, лише діє для одного клубу в якому вона видана, що взагалі спотворює саму ідею користування мережею. Довідка в басейн від лікар, яку на місці видає лікар за 500 грн - це просто пародія та пережиток з радянського союзу. Ні в жодній країні де я була такого не вимагають - навіть в Англії у публічні (безплатний) басейни маленьких муніципалітетів. Про мобільний додаток Sportlife - окрема історія.
Закрили клуб на Теремках, в Республіку не дозволили ходи. Розмова з менеджером була довгою. Я пропонував щоб вони заморозили безкоштовно на 3и місяці - але ні. Далі я довго пояснював що вони створили мені проблеми за МОЇ гроші і просять ще грошей (заморозка за 50% (ще 1000грн)). Я не хочу і 50грн доплачувати за заморозку. Вони планували цей ремот... Читати відгук Закрили клуб на Теремках, в Республіку не дозволили ходи. Розмова з менеджером була довгою. Я пропонував щоб вони заморозили безкоштовно на 3и місяці - але ні. Далі я довго пояснював що вони створили мені проблеми за МОЇ гроші і просять ще грошей (заморозка за 50% (ще 1000грн)). Я не хочу і 50грн доплачувати за заморозку. Вони планували цей ремот за рік бо це ж мільйони грн. Ще пропонували взяти справку у лікаря тип поважна причина що я хворий і мої діти (бо абонемент на 3х 22000грн), але я не знаю на що потрібно захворіти і не хочу таким хворіти 3 місяці. Ще класна фраза - руководство не подумало... - я довго коментував ці слова менеджеру.
тренажери на вулицю виперли, а чомуж басейн не винесли? або хоча б трансфер зробили до найближчого клубу....
але я думаю керівництву глибо плювати вобличча як кліентам так і своїм менеджерам які тепер це вислуховують по 10 разів на день.
Мрію щоб у них не страло клієнтів. як казав один депутат - скотиняки...!
Мережа SportLife - шахраї та ставляться до своїх клієнтів як до худоби. Ситуація - раптове закриття клубу на Теремках на ремонт на 3 місяця без попередження. Заморозити абонемент відмовляються. Менеджери нахабно відправляють нас в клуби мережі, що знаходяться за півтори години їзди (в Гатному або Вишневому). Зворотній зв'язок такий недолугий, що складається відчуття ніби спілкуєшся з автовідповідачем. Фактично прокидали кілька... Читати відгук Мережа SportLife - шахраї та ставляться до своїх клієнтів як до худоби. Ситуація - раптове закриття клубу на Теремках на ремонт на 3 місяця без попередження. Заморозити абонемент відмовляються. Менеджери нахабно відправляють нас в клуби мережі, що знаходяться за півтори години їзди (в Гатному або Вишневому). Зворотній зв'язок такий недолугий, що складається відчуття ніби спілкуєшся з автовідповідачем. Фактично прокидали кілька тисяч своїх клієнтів, які користувались сервісом роками - люди просто подарували 3 місяці оплати мережі за відсутність послуг. І ніхто вам не гарантуватиме, що інший клуб не спіткає така ж доля. Повідомлення про закриття прийшло 28 травня, закриття клубу відбулося 2 червня і вони до останнього дня до новини продавали абонементи, надзвонюючи клієнтам та пропонуючи знижки, жодним словом не згадуючи закриття що мало відбутися за кілька днів. Офіційна відповідь від мережі на вимогу заморозити абонемент на період ремонту клубу - відмова, бо згідно їх договору вони взагалі не несуть відповідальності у випадку закриття будь-якого клубу за будь-яких причин - тож кожен потенційний клієнт має розуміти, що сьогодні він може купити абонемент, а завтра клуб закриють і він не зможе повернути кошти. Була їх клієнтом 4 роки, більше не буду і нікому не раджу.
Відвідую клуб Теремки багато років і тепер мій терпець урвався. 1. Починали з великої парковки, наявного спортивного інвентаря, ласт та всього іншого для плавання, гардеробу. І вартості абонементу 4500 грн на рік. Тепер всього цього немає. На місці парковки звели готель, на решті місць паркуються мешканці всіх сусідніх будинків, тож коли б ви не приїхали, вільних місць немає. Гардероб... Читати відгук Відвідую клуб Теремки багато років і тепер мій терпець урвався. 1. Починали з великої парковки, наявного спортивного інвентаря, ласт та всього іншого для плавання, гардеробу. І вартості абонементу 4500 грн на рік. Тепер всього цього немає. На місці парковки звели готель, на решті місць паркуються мешканці всіх сусідніх будинків, тож коли б ви не приїхали, вільних місць немає. Гардероб не працює. Взимку верхній одяг маємо запхати в вузеньку шафку, туди ж чоботи, бо за речі поза межами шафки адміністрація відповідальності не несе. Весь інвентар зник, ласт немає. 2. Басейн на 50 м, але поділений впоперек на доріжки по 25 м. Частину басейну займає федерація, зазвичай займається багато дитячих груп, тож для індивідуального плавання лишається 3-4 доріжки і там плаває по 4-6 людей на доріжці, як пельмені в мисці. 3. Душові - окрема історія - їх багато, але з половини з них, а буває і з усіх знято шторки. Я навіть не говорю, що це неприйнятно морально, елементарно немає можливості повісити рушник кудись, де на нього не летіла б вода з усіх боків. Змішувачі старезні, половина з них зломана. Грибок на стінах 4. Роздягальня - брудно. В шафках не прибирають, там часто можна знайти якийсь непотріб, що лишили клієнти. Фени познімали, лишили загалом 4 шт, цього зовсім не досить. 5. Політика клубу - окрема тема. Я живу поруч з клубом Теремки, 300 м відстань. Я ходжу туди пішки. Адміністрація клуба може в будь який момент вирішити закрити клуб з різних причин - профілактичне прибирання на 1 місяць, змагання на 1 місяць, реновація на 3 місяці і запропонувати вам відвідувати інший клуб. Для розуміння ситуації - інший клуб це Республіка або Гатне (Київська область), куди треба діставатися на авто ціною купи часу у грошей. Але це нікого не цікавить. Адміністрація склала відповідь на дві сторінки з посиланням на договір, якого ніхто не бачив і цивільний кодекс і ледь не Конституцію України, які начебто підтверджують, що реновацію клубу необхідно провести виключно за кошти клієнтів, які сплатили за абонемент, але відвідувати клуб не можуть, бо його закрили. Ні про яке припинення дії абонементу на термін закриття клубу мови йти не може. Тож на цьому мої стосунки з клубом припиняються. Я втомилась весь час демонструвати «розуміння» за власний кошт.
Дезинформують клієнтів. Я хотіла придбати абонемент за 4 тисячі на 3 місяці, в умовах акції.Подзвонила на гарячу лінію, менеджер мене проінформувала що абонемент дійсний 3 місяці, я перепитала, чи можу відвідувати клуб хоч кожного дня впродовж цих трьох місяців, мені підтвердили що так( є запис розмови) пізніше передзвонили і сказали що абонемент на три місяці це виявляється всього лише 10... Читати відгук Дезинформують клієнтів. Я хотіла придбати абонемент за 4 тисячі на 3 місяці, в умовах акції.Подзвонила на гарячу лінію, менеджер мене проінформувала що абонемент дійсний 3 місяці, я перепитала, чи можу відвідувати клуб хоч кожного дня впродовж цих трьох місяців, мені підтвердили що так( є запис розмови) пізніше передзвонили і сказали що абонемент на три місяці це виявляється всього лише 10 занять. Серйозно? Це як?
Доброго дня! Подзвонили мені та запропонували роботу,предоставили навчання в файлах,спілкувалися онлайн ,здавали іспити після кожного дня навчання.А самий останній іспит приняли, навіть була головна Спорт Лайф Анастасія, привітливо прсміхалися. Сказали,перезвонять та дадуть відповідь. Якщо ви сказали,то так і робіть. Вчиться держати слово. Або вчіться говорити людям "Ні ,ви не пройшли". Не ведіть себе,як заморожені . Якщо я не підійшла... Читати відгук Доброго дня! Подзвонили мені та запропонували роботу,предоставили навчання в файлах,спілкувалися онлайн ,здавали іспити після кожного дня навчання.А самий останній іспит приняли, навіть була головна Спорт Лайф Анастасія, привітливо прсміхалися. Сказали,перезвонять та дадуть відповідь. Якщо ви сказали,то так і робіть. Вчиться держати слово. Або вчіться говорити людям "Ні ,ви не пройшли". Не ведіть себе,як заморожені . Якщо я не підійшла вам,то з таким відношенням до людей ,у вас -1 клієнт. А я у вас така не остання!
Не раджу мережу SportLife, абсолютно не клієнтоорієнтовані, акцент на виманювання коштів з клієнта. Придбавали абонемент дитині для відвідуванн клубу влітку. Орінтувалися на локацію - клуб "Теремки" м. Київ. Менеджери закладу свідомо не повідомляли що клуб закриється на літні місяці. Як результат - 17 тис. грн - за тиждень відвідувань з 26 по 30.05. З 02.06. клуб закрили на літні місяці.... Читати відгук Не раджу мережу SportLife, абсолютно не клієнтоорієнтовані, акцент на виманювання коштів з клієнта. Придбавали абонемент дитині для відвідуванн клубу влітку. Орінтувалися на локацію - клуб "Теремки" м. Київ. Менеджери закладу свідомо не повідомляли що клуб закриється на літні місяці. Як результат - 17 тис. грн - за тиждень відвідувань з 26 по 30.05. З 02.06. клуб закрили на літні місяці. В якості альтернативи запропонували відвідування інших клюбів в місті Києві, які розташовані в інших районах, добирання до яких займає купу часу. Тож двічі подумайте перед укладанням договору і сплаті коштів за абонемент.
Моє враження від відвідування Sport Life на Сихові виявилося вкрай негативним, і я хочу застерегти інших потенційних клієнтів. Обслуговування тут просто жахливе, а сама політика клубу спрямована виключно на викачування грошей з клієнтів. Перше ж розчарування спіткало мене, коли я спробував домовитися про тренування з персональним тренером. Замість того, щоб надати інформацію або допомогти зі зв'язком, мені повідомили, що я... Читати відгук Моє враження від відвідування Sport Life на Сихові виявилося вкрай негативним, і я хочу застерегти інших потенційних клієнтів. Обслуговування тут просто жахливе, а сама політика клубу спрямована виключно на викачування грошей з клієнтів. Перше ж розчарування спіткало мене, коли я спробував домовитися про тренування з персональним тренером. Замість того, щоб надати інформацію або допомогти зі зв'язком, мені повідомили, що я маю самостійно зв'язуватися з тренерами. Це просто абсурд! Хіба не завдання клубу координувати роботу своїх співробітників? Про жодних вільних чи чергових тренерів, готових допомогти новачкам, мова взагалі не йде. Далі – більше. Щоб отримати елементарне перше ознайомлення з тренажерами, мені довелося записуватися та приїжджати двічі. І це при тому, що я одразу просив надати тренера для огляду! Замість того, щоб одразу показати, що до чого, мені запропонували спочатку придбати абонемент, а вже потім, можливо, колись, вам покажуть тренажери. Це виглядає як навмисне ускладнення процесу та знущання над часом клієнта. Загалом, Sport Life на Сихові створює враження місця, де про клієнта дбають в останню чергу. Головне – це продати абонемент, а потім нехай клієнт сам розбирається зі всіма проблемами. Я категорично не рекомендую цей клуб, якщо ви цінуєте свій час, гроші та якісне обслуговування.
Група компаній Sport Life заснована венчурним фондом Київ-Капітал у Меріленді, США у 2001 році з метою інвестицій у спортивну інфраструктуру країн Східної Європи. Важливим напрямом діяльності компанії є розширення мережі фітнес-центрів та спортивних клубів, що працюють відповідно до світових стандартів. Сьогодні група компаній Sport Life управляє мережею фітнес-клубів, магазинів спортивного... детальніше
Спілкування тренерів рос мовою
🔹 Основні моменти:
• Стаття 30 закону встановлює, що у сфері обслуговування споживачів обслуговування здійснюється державною мовою, тобто українською.
Задовбують спамом
Немає гарячої води
Вже понад два тижні у вашому клубі в душі тече крижана вода, і басейн теж холодний. Це неприпустимо, враховуючи вартість абонемента. Люди платять за комфортні умови, а не за постійний стрес і дискомфорт.
Прошу терміново виправити ситуацію. Якщо найближчим часом цього не буде зроблено — я змушена буду звертатися до адміністрації вищого рівня та залишати відгуки.
реклама, знижки , сервіс
Ужасное качество
Нмає де плавати на Осокорках. Масленнікову нада уволить
СпортЛайф ШАХРАЇ
Захопили "знижками" - Залишили БЕЗ грошей та БЕЗ тренувань.
Купила ВПЕРШЕ абонемент преміум мережевий, сплатила повністю на рік уперед, УСНО ГАРАНТУВАЛИ, що 1 вересня після ремонту відкриють зал та активується абонемент.
Залу НЕ відкрили, абонемент НЕ активується, альтернативи НЕ запропонували, НЕ можу ходити ні в яку залу, договір розірвати НЕ можна, гроші НЕ повертають.
Відповідь менеджера - йдіть... Читати відгук СпортЛайф ШАХРАЇ
Захопили "знижками" - Залишили БЕЗ грошей та БЕЗ тренувань.
Купила ВПЕРШЕ абонемент преміум мережевий, сплатила повністю на рік уперед, УСНО ГАРАНТУВАЛИ, що 1 вересня після ремонту відкриють зал та активується абонемент.
Залу НЕ відкрили, абонемент НЕ активується, альтернативи НЕ запропонували, НЕ можу ходити ні в яку залу, договір розірвати НЕ можна, гроші НЕ повертають.
Відповідь менеджера - йдіть додому, чекайте смс про активацію.
ВАЖНО що це політика керівництва компанії обманювати клієнтів з посиланням на «публічний договір» БЕЗ термінів його виконання.
Скрін відповіді керівництва додала у фото.
Перш ніж купувати у них абонемент, рекомендую 1000 разів подумати
СпортЛайф ШАХРАЇ
Захопили "знижками" - Залишили БЕЗ грошей та БЕЗ тренувань.
Купила ВПЕРШЕ абонемент преміум мережевий, сплатила повністю на рік уперед, УСНО ГАРАНТУВАЛИ, що 1 вересня після ремонту відкриють зал та активується абонемент.
Залу НЕ відкрили, абонемент НЕ активується, альтернативи НЕ запропонували, НЕ можу ходити ні в яку залу, договір розірвати НЕ можна, гроші НЕ повертають.
Відповідь менеджера - йдіть... Читати відгук СпортЛайф ШАХРАЇ
Захопили "знижками" - Залишили БЕЗ грошей та БЕЗ тренувань.
Купила ВПЕРШЕ абонемент преміум мережевий, сплатила повністю на рік уперед, УСНО ГАРАНТУВАЛИ, що 1 вересня після ремонту відкриють зал та активується абонемент.
Залу НЕ відкрили, абонемент НЕ активується, альтернативи НЕ запропонували, НЕ можу ходити ні в яку залу, договір розірвати НЕ можна, гроші НЕ повертають.
Відповідь менеджера - йдіть додому, чекайте смс про активацію.
ВАЖНО що це політика керівництва компанії обманювати клієнтів з посиланням на «публічний договір» БЕЗ термінів його виконання.
Скрін відповіді керівництва додала у фото.
Перш ніж купувати у них абонемент, рекомендую 1000 разів подумати.
Sport Life на Борщагівці
Sport Life дбає тільки про своє збагачення, клієн для них - безправний
• Коли я прошу про розірвання чи замороження договору з поважних причин (небезпека перебування в Україні через війну) – компанія ігнорує закон, посилається лише на свої внутрішні правила і відмовляється йти назустріч.
• Мої офіційні звернення залишаються без конкретної... Читати відгук Я є клієнткою Sport Life ще з моменту відкриття клубу. Довгі роки довіряла компанії, але сьогодні стикаюся з повною зневагою до своїх прав.
• Коли я прошу про розірвання чи замороження договору з поважних причин (небезпека перебування в Україні через війну) – компанія ігнорує закон, посилається лише на свої внутрішні правила і відмовляється йти назустріч.
• Мої офіційні звернення залишаються без конкретної відповіді, а листи взагалі надсилаються без підписів і печаток уповноважених осіб.
• Замість поваги і підтримки я отримую відмовки та байдужість.
Для компанії клієнт – це ніхто. Вони демонструють абсолютну відсутність клієнтоорієнтованості, повної прозорості та елементарної людяності.
👉 Sport Life – це приклад того, як бізнес перетворюється на машину збору грошей, де людина нічого не варта.
Зарапа найгірший менеджер з басейну!!!
Тренер хамит
Потужна реклама
Спорт Лайф Львів На Мазепи
Хамовиті, завжди з незадоволеним виразом обличчя дівчатка на ресепшені.
Коли справа доходить до забутої брендової речі, ніхто , нічого не бачив))не повертають .
Як забувається стара резинка , чи щось таке, вони звичайно находять і віддають .
Сервіс просто на 0.
Та жахливе ставлення до клієнта .Завжди
Львів .ТЦ спартак
Подвійне списання
У мене сталося подвійне списання з картки: 27 000 грн за абонемент + ще 27 000 грн “випадково”. Тобто я мала сплатити лише 27 000 грн, але менеджер Ольга зателефонувала і попросила провести платіж повторно, пояснивши, що перший “не пройшов”.
Я не відвідувала клуб увесь час, поки тривало з’ясування ситуації та повернення помилкового... Читати відгук Ставлю 1 з 5 за сервіс продажу.
У мене сталося подвійне списання з картки: 27 000 грн за абонемент + ще 27 000 грн “випадково”. Тобто я мала сплатити лише 27 000 грн, але менеджер Ольга зателефонувала і попросила провести платіж повторно, пояснивши, що перший “не пройшов”.
Я не відвідувала клуб увесь час, поки тривало з’ясування ситуації та повернення помилкового списання - це було більше місяця. Декілька тижнів співробітники взагалі не визнавали факт подвійного списання, не обіцяли вирішення ситуації, відправляли в банк (а банк до продавця).
Крім цього, були й інші неприємні моменти:
обіцяли рік абонемента з дати активації, але зарахували його з дати оплати; численні помилки та відверте ігнорування.
Розумію, чому рейтинг мережі низький.
Не рекомендую. Це мій останній абонемент у цій мережі, хоч за відсутності альтернативи відвідувала клуби з 2020 р.
Грибок в басейні
Кража в душових
НЕОБОСНОВАННО ШТРАФУЮТ, СОТРУДНИКОВ НЕТ НА МЕСТЕ
После начала воздушной тревоги я пошла в раздевалку, приняла душ, чтобы не заработать себе воспаление легких, слегка послушила волосы и направилась к выходу. В 21:56 я была на выходе, но техник сказал, что из-за тревоги выйти можно только через служебный выход, спустившись вниз.... Читати відгук Я просто ШОКИРОВАНА произошедшим! Sportlife Smart Plaza Политех работает до 22:00. Сегодня, 28 июня, была воздушная тревога.
После начала воздушной тревоги я пошла в раздевалку, приняла душ, чтобы не заработать себе воспаление легких, слегка послушила волосы и направилась к выходу. В 21:56 я была на выходе, но техник сказал, что из-за тревоги выйти можно только через служебный выход, спустившись вниз. И на выходе сотрудница заберет у меня ключи. Это было ДО закрытия клуба!
Я спустилась вниз, сотрудницы не было, никто не забрал ключи. Сотрудников, которые обязаны этим заниматься, не было на месте! Клуб официально работает до 22:00, никто не говорил мне, что я должна уйти раньше и я не обязана подстраиваться, если вы закрываете клуб раньше официального времени работы.
Это была первая воздушная тревога, на которую я попала в клубе, и я даже примерно не понимала, как мне действовать. Никто не проводил мне инструктаж. Я вернулась, чтобы отдать ключи технику, хотя могла тупо забрать их с собой, учитывая, что сотрудника, который должен забирать ключи, не было на месте!
Я ещё раз поднялась наверх (все это было до 22:00), отдала ключи технику и уточнила, не оштрафуют ли меня, если я передам ключи через него. Он уверил, что нет, и они не штрафуют за такое.
В итоге добралась до дома, зашла в приложение — а у меня ШТРАФ! ШТРАФ, ХОТЯ Я ВЫШЛА ЗАРАНЕЕ, сама искала вашего сотрудника, бегала возилась с вашими ключами, и, несмотря на это, все равно вышла раньше 22:00!! Я не обязана была тратить ни минуты своего времени на решение проблем вашего клуба, вы испортили мне вечер. Я хожу в спа, чтобы расслабиться, а не бегать за вашими сотрудниками и в панике во время тревоги искать, кому передать ключи!
Поднимите записи с камер и сами убедитесь, что я вышла раньше!
Я возмущена и требую убрать штраф из моего личного кабинета, открыть мне проход в клуб и ПРИНЕСТИ МНЕ ИЗВИНЕНИЯ за то, что, в ответ на мою порядочность и желание сохранить ВАШ инвентарь и донести ключи до техника, из-за отсутствия вашего сотрудника на месте, я заработала ШТРАФ вместо благодарности! Я возмущена до предела и, если ситуация не будет решена, буду обращаться в Госпотребслужбу!
Номер моего абонемента:
Nº СМП0001591
Жахливо невиховані тренера
Грубі працівники не пустили в клуб по ДІЇ
Спорт Лайф
Я придбала абонемент до клубу виключно заради басейну та SPA, оплативши 6800 грн. Менеджер мене не попередив, що SPA у вартість не входить — згодом змусили доплатити ще 3600 грн. У переписці менеджер змінив повідомлення заднім числом, нібито я купувала без SPA — це вже виглядає як свідоме введення в оману.
Читати відгук ❌ Мій гірший досвід у Sport Life (м. Харків).
Я придбала абонемент до клубу виключно заради басейну та SPA, оплативши 6800 грн. Менеджер мене не попередив, що SPA у вартість не входить — згодом змусили доплатити ще 3600 грн. У переписці менеджер змінив повідомлення заднім числом, нібито я купувала без SPA — це вже виглядає як свідоме введення в оману.
Пізніше привела сина з інвалідністю на індивідуальні заняття з плавання. Тренер провела 2 заняття та пішла у відпустку без попередження. Інші тренери відмовилися працювати з дитиною, одна погодилась — але просто не з’явилась на тренування.
Це не тільки непрофесійно — це зневага до дитини з особливими потребами.
Далі — без будь-яких попереджень мені заблокували абонемент і вимагають оплату за другі пів року. Коли я написала заяву про повернення коштів — в клубі відмовились її приймати і підписувати, порушивши мої права як споживача. На електронну пошту відповідь теж не надали.
💬 Висновок:
• Клуб працює недобросовісно
• Персонал — нечемний і безвідповідальний
• Ваші права як клієнта тут не поважають
• У ситуації з дитиною з інвалідністю — це виглядає як дискримінація та цинічне ставлення.
Скарга подана до Держпродспоживслужби. Рекомендую не зв’язуватись з цим клубом, якщо ви цінуєте гроші, нерви та гідність.
Киев, метро Черниговская 02.07.2025г.
Спорт лайф клуб на Динамо
Карта Premium, яку всім радять, лише діє для одного клубу в якому вона видана, що взагалі спотворює саму ідею користування мережею. Довідка в басейн від лікар, яку на місці видає лікар за 500 грн - це просто пародія та пережиток з радянського союзу. Ні в жодній країні де я була такого не вимагають - навіть в Англії у публічні (безплатний) басейни маленьких муніципалітетів.
Про мобільний додаток Sportlife - окрема історія.
не раджу спортлайф
Розмова з менеджером була довгою. Я пропонував щоб вони заморозили безкоштовно на 3и місяці - але ні. Далі я довго пояснював що вони створили мені проблеми за МОЇ гроші і просять ще грошей (заморозка за 50% (ще 1000грн)). Я не хочу і 50грн доплачувати за заморозку. Вони планували цей ремот... Читати відгук Закрили клуб на Теремках, в Республіку не дозволили ходи.
Розмова з менеджером була довгою. Я пропонував щоб вони заморозили безкоштовно на 3и місяці - але ні. Далі я довго пояснював що вони створили мені проблеми за МОЇ гроші і просять ще грошей (заморозка за 50% (ще 1000грн)). Я не хочу і 50грн доплачувати за заморозку. Вони планували цей ремот за рік бо це ж мільйони грн. Ще пропонували взяти справку у лікаря тип поважна причина що я хворий і мої діти (бо абонемент на 3х 22000грн), але я не знаю на що потрібно захворіти і не хочу таким хворіти 3 місяці. Ще класна фраза - руководство не подумало... - я довго коментував ці слова менеджеру.
тренажери на вулицю виперли, а чомуж басейн не винесли? або хоча б трансфер зробили до найближчого клубу....
але я думаю керівництву глибо плювати вобличча як кліентам так і своїм менеджерам які тепер це вислуховують по 10 разів на день.
Мрію щоб у них не страло клієнтів.
як казав один депутат - скотиняки...!
Шахрайська компанія яка відмовляється від будь-якої відповідальності за ненадання сплачених послуг
І ніхто вам не гарантуватиме, що інший клуб не спіткає така ж доля. Повідомлення про закриття прийшло 28 травня, закриття клубу відбулося 2 червня і вони до останнього дня до новини продавали абонементи, надзвонюючи клієнтам та пропонуючи знижки, жодним словом не згадуючи закриття що мало відбутися за кілька днів.
Офіційна відповідь від мережі на вимогу заморозити абонемент на період ремонту клубу - відмова, бо згідно їх договору вони взагалі не несуть відповідальності у випадку закриття будь-якого клубу за будь-яких причин - тож кожен потенційний клієнт має розуміти, що сьогодні він може купити абонемент, а завтра клуб закриють і він не зможе повернути кошти. Була їх клієнтом 4 роки, більше не буду і нікому не раджу.
Шахрайське ставлення до клієнтів
1. Починали з великої парковки, наявного спортивного інвентаря, ласт та всього іншого для плавання, гардеробу. І вартості абонементу 4500 грн на рік. Тепер всього цього немає. На місці парковки звели готель, на решті місць паркуються мешканці всіх сусідніх будинків, тож коли б ви не приїхали, вільних місць немає. Гардероб... Читати відгук Відвідую клуб Теремки багато років і тепер мій терпець урвався.
1. Починали з великої парковки, наявного спортивного інвентаря, ласт та всього іншого для плавання, гардеробу. І вартості абонементу 4500 грн на рік. Тепер всього цього немає. На місці парковки звели готель, на решті місць паркуються мешканці всіх сусідніх будинків, тож коли б ви не приїхали, вільних місць немає. Гардероб не працює. Взимку верхній одяг маємо запхати в вузеньку шафку, туди ж чоботи, бо за речі поза межами шафки адміністрація відповідальності не несе. Весь інвентар зник, ласт немає.
2. Басейн на 50 м, але поділений впоперек на доріжки по 25 м. Частину басейну займає федерація, зазвичай займається багато дитячих груп, тож для індивідуального плавання лишається 3-4 доріжки і там плаває по 4-6 людей на доріжці, як пельмені в мисці.
3. Душові - окрема історія - їх багато, але з половини з них, а буває і з усіх знято шторки. Я навіть не говорю, що це неприйнятно морально, елементарно немає можливості повісити рушник кудись, де на нього не летіла б вода з усіх боків. Змішувачі старезні, половина з них зломана. Грибок на стінах
4. Роздягальня - брудно. В шафках не прибирають, там часто можна знайти якийсь непотріб, що лишили клієнти. Фени познімали, лишили загалом 4 шт, цього зовсім не досить.
5. Політика клубу - окрема тема. Я живу поруч з клубом Теремки, 300 м відстань. Я ходжу туди пішки. Адміністрація клуба може в будь який момент вирішити закрити клуб з різних причин - профілактичне прибирання на 1 місяць, змагання на 1 місяць, реновація на 3 місяці і запропонувати вам відвідувати інший клуб. Для розуміння ситуації - інший клуб це Республіка або Гатне (Київська область), куди треба діставатися на авто ціною купи часу у грошей. Але це нікого не цікавить. Адміністрація склала відповідь на дві сторінки з посиланням на договір, якого ніхто не бачив і цивільний кодекс і ледь не Конституцію України, які начебто підтверджують, що реновацію клубу необхідно провести виключно за кошти клієнтів, які сплатили за абонемент, але відвідувати клуб не можуть, бо його закрили. Ні про яке припинення дії абонементу на термін закриття клубу мови йти не може.
Тож на цьому мої стосунки з клубом припиняються. Я втомилась весь час демонструвати «розуміння» за власний кошт.
Развод для лохов
Не рекомендую!
Подзвонили мені та запропонували роботу,предоставили навчання в файлах,спілкувалися онлайн ,здавали іспити після кожного дня навчання.А самий останній іспит приняли, навіть була головна Спорт Лайф Анастасія, привітливо прсміхалися.
Сказали,перезвонять та дадуть відповідь.
Якщо ви сказали,то так і робіть.
Вчиться держати слово.
Або вчіться говорити людям "Ні ,ви не пройшли".
Не ведіть себе,як заморожені .
Якщо я не підійшла... Читати відгук Доброго дня!
Подзвонили мені та запропонували роботу,предоставили навчання в файлах,спілкувалися онлайн ,здавали іспити після кожного дня навчання.А самий останній іспит приняли, навіть була головна Спорт Лайф Анастасія, привітливо прсміхалися.
Сказали,перезвонять та дадуть відповідь.
Якщо ви сказали,то так і робіть.
Вчиться держати слово.
Або вчіться говорити людям "Ні ,ви не пройшли".
Не ведіть себе,як заморожені .
Якщо я не підійшла вам,то з таким відношенням до людей ,у вас -1 клієнт.
А я у вас така не остання!
неякісні послуги
Жахливе обслуговування та викачування грошей у Sport Life на Сихові
Перше ж розчарування спіткало мене, коли я спробував домовитися про тренування з персональним тренером. Замість того, щоб надати інформацію або допомогти зі зв'язком, мені повідомили, що я... Читати відгук Моє враження від відвідування Sport Life на Сихові виявилося вкрай негативним, і я хочу застерегти інших потенційних клієнтів. Обслуговування тут просто жахливе, а сама політика клубу спрямована виключно на викачування грошей з клієнтів.
Перше ж розчарування спіткало мене, коли я спробував домовитися про тренування з персональним тренером. Замість того, щоб надати інформацію або допомогти зі зв'язком, мені повідомили, що я маю самостійно зв'язуватися з тренерами. Це просто абсурд! Хіба не завдання клубу координувати роботу своїх співробітників? Про жодних вільних чи чергових тренерів, готових допомогти новачкам, мова взагалі не йде.
Далі – більше. Щоб отримати елементарне перше ознайомлення з тренажерами, мені довелося записуватися та приїжджати двічі. І це при тому, що я одразу просив надати тренера для огляду! Замість того, щоб одразу показати, що до чого, мені запропонували спочатку придбати абонемент, а вже потім, можливо, колись, вам покажуть тренажери. Це виглядає як навмисне ускладнення процесу та знущання над часом клієнта.
Загалом, Sport Life на Сихові створює враження місця, де про клієнта дбають в останню чергу. Головне – це продати абонемент, а потім нехай клієнт сам розбирається зі всіма проблемами. Я категорично не рекомендую цей клуб, якщо ви цінуєте свій час, гроші та якісне обслуговування.