Зробив замовлення 12.09. Перетелефонував менеджер, в якого я уточнив терміни відправки, тому що цей смартфон мав бути терміновою заміногою мого старого, який вийшов з ладу. Сказали, що відправити зможуть на наступний день, 13.09, з передплатою 400 грн. Передплату скинув, бо у відгуках про шахрайство з цим нічого не знайшов. По термінах мені це підійшло ( крайній термін отримання - 14.09 ). Вечером, за кілька годин до закриття відділень, я не бачив ТТН в додатку НП на номер, вказаний при оформленні замовлення і вирішив уточнити в техпідтримки через Телеграм. Написав, описав ситуацію і мене "втішили" тим, що відправка можлива лише сьогодні ( 14.09), про що мені не говорили. Далі сказали, ЦИТУЮ: "Якщо у вас немає можливості чекати, то можемо повернути передоплату. Відправлення сьогодні-завтра." Я пояснив яка в мене склалась ситуація, через яку я не встигну фізично забрати його пізніше крайнього терміну і попросив оформити паовернення коштів, вибачився, що кручу їм голову і через деякий час мені написали, ЦИТУЮ: "Вибачте, вже передано ТТН на склад. Очікуйте смс" Я зрадів, бо це краще, ніж коли довелось би купляти смартфон в фізичних магазинах з націнкою + в терміни встиг би отримати. Вечером того дня я далі не спостерігав ТТН в додатку, на наступний день вирішив уточнити і говорив про додаток, но мене ігнорували ( читали СМС і все ). Подзвонив у тех. підтримку, де сказали, що замовлення скасували і порекомендували продовжити спілкування з людиною в Телеграмі. Я надіслав реквізити для повернення коштів, но мені в цьому відмовили із текстом: "https://smartmag.biz.ua/oplata-i-dostavka/ Передоплата НЕ ПОВЕРТАЄТЬСЯ якщо: - товар уже переданий в службу доставки і прямує за маршрутом; - товар замовлений і пройшло більше 3 годин з моменту внесення грошових коштів. Передоплата ПОВЕРТАЄТЬСЯ лише в тому випадку, якщо в товарі виявлено дефект або заводський брак." Хіба це моя проблема, коли консультант, в якого я УТОЧНЯВ терміни, назвав хибні і одна справа, якщо б він попередив, що можуть надіслати не в середу, а лише в четвер? Цей магазин спочатку запропонував повернути кошти, на що я погодився одразу, а потім почав робити щось незрозуміле з цим замовленням і відмовився І чому я дізнався, що замовлення скасоване не в той ж день, а на наступний, коли почав вже вирішувати цю проблему? Більше того, мені в той день, коли його скасували, сказали, що воно вже у відділенні, а потім я дізнаюсь, що воно скасоване, о передплату не повернуть, оскільки пройшло більше часу, ніж можна, щоб повернули кошти. Один словом - шахраї, дуже не рекомендую зв'язуватись із цим магазином
Обман клієнта із термінами відправки, неповернення передплати - Відгуки про smartmag.biz.ua
Написав, описав ситуацію і мене "втішили" тим, що відправка можлива лише сьогодні ( 14.09), про що мені не говорили. Далі сказали, ЦИТУЮ: "Якщо у вас немає можливості чекати, то можемо повернути передоплату. Відправлення сьогодні-завтра."
Я пояснив яка в мене склалась ситуація, через яку я не встигну фізично забрати його пізніше крайнього терміну і попросив оформити паовернення коштів, вибачився, що кручу їм голову і через деякий час мені написали, ЦИТУЮ: "Вибачте, вже передано ТТН на склад. Очікуйте смс"
Я зрадів, бо це краще, ніж коли довелось би купляти смартфон в фізичних магазинах з націнкою + в терміни встиг би отримати. Вечером того дня я далі не спостерігав ТТН в додатку, на наступний день вирішив уточнити і говорив про додаток, но мене ігнорували ( читали СМС і все ). Подзвонив у тех. підтримку, де сказали, що замовлення скасували і порекомендували продовжити спілкування з людиною в Телеграмі. Я надіслав реквізити для повернення коштів, но мені в цьому відмовили із текстом: "https://smartmag.biz.ua/oplata-i-dostavka/ Передоплата НЕ ПОВЕРТАЄТЬСЯ якщо:
- товар уже переданий в службу доставки і прямує за маршрутом;
- товар замовлений і пройшло більше 3 годин з моменту внесення грошових коштів.
Передоплата ПОВЕРТАЄТЬСЯ лише в тому випадку, якщо в товарі виявлено дефект або заводський брак."
Хіба це моя проблема, коли консультант, в якого я УТОЧНЯВ терміни, назвав хибні і одна справа, якщо б він попередив, що можуть надіслати не в середу, а лише в четвер?
Цей магазин спочатку запропонував повернути кошти, на що я погодився одразу, а потім почав робити щось незрозуміле з цим замовленням і відмовився
І чому я дізнався, що замовлення скасоване не в той ж день, а на наступний, коли почав вже вирішувати цю проблему? Більше того, мені в той день, коли його скасували, сказали, що воно вже у відділенні, а потім я дізнаюсь, що воно скасоване, о передплату не повернуть, оскільки пройшло більше часу, ніж можна, щоб повернули кошти.
Один словом - шахраї, дуже не рекомендую зв'язуватись із цим магазином
відгук
Коментарі до відгуку