Немає гіршого покупця, ніж НЕДОпродавець! Я продавець із багаторічним стажем на шафі, у мене продажів перевалило за 1700, тому в принципі мені досить легко визначити, яка людина до мене пише – нормальна або …читайте далі. Пише мені мадам (1 -ше фото з її профілем) в неділю (підтримка шафи не працює) чи продаю я товар по БО. У мене не відмічені умови продажу БО + в описі товару написано, що я з нею не працюю. Я їй написала читайте опис товару + почитайте відгуки покупців про БО. Далі 2-ге фото – переписка Мені стало не цікаво спілкуватись із хамкою, я заблокували її профіль та чат. Отже по ідеї написати вона мені не може, але може зробити замовлення. Робить у мене замовлення, я скидаю їй реквізити моєї карточки ( людина хоче купити товар, як не надати їй таку можливість) і подивіться, що воно пише (фото 3). Я катаю скаргу на неї з приводу шахрайства (телефон та дані) – це коли заходите в профіль людини – пишете скаржитись. Вона починає плодити замовлення на інші мої товари (всього 4) і пише, що замовлення не можна НЕ приймати (фото 4). Я пишу ще одну скаргу на шафу через пункт контакти – де пишу про те, що с*ка спеціально плодить замовлення, щоб зіпсувати мій статус продавця. В Пн вранці приходить автоматична відповідь від шафи - ай-яй-яй, не сваріться, про телефон написали. Спеціаліст із відділу турботи написала мені на і-мейл, що, мол, написали покупцю більше не створювати замовлення. Я у відповідь ЩЕ РАЗ написала про свій статус продавця (до речі, я не супер-продавець, але) і про те, щоб замовлення скасовував покупець. Шафа вручну зробила скасування замовлень від продавця (на фото 4 видно). Це все було зроблено в Пн до обіду. Чи задоволена я діями шафи? Так, все оперативно вирішено, поставили бикуючу покупчиню на місце. Звісно, було б краще, якби її викинули з шафи, але на це потрібно напевне дуже старатись. На даний момент, я думаю НЕДОпродавцю і НЕДОпокупцю достатньо того, що шафа написала, що у випадку чого тебе заблокують.. показати їй, що не можна хамити і так далі. Звісно, якщо ще будуть скарги на неї, то хто знає, як далі буде. Чому я вважаю, що недопродавці є найгіршими покупцями? Людина, яка зайшла на шафу без продажів ( а з початку так і буває), без відгуків мусить «стелитись» перед будь-яким продавцем, аби тільки хто глянув на її товар, у неї продажів аж 12 за 5 років і тому вона чомусь думає, що всі мають її хотіти осблужити будь-якою ціною. А продавець, у якого за плечима нормальна к-сть позитивних відгуків і багато продажів не вважає за потрібне бігати і відправляти по БО, або тільки взяли. Куплять і так, якщо у тебе гарні речі за доступну ціну і є вже зароблений продажами статус. До речі, профіль недопокупчині margarita6662008. На майбутнє, коли зустрінете, щоб знали, з ким маєте справу. Отже, підсумовуючи можу сказати, як казав наш класик – борітесь і поборете! Не терпіть хамство з боку покупців та пишіть на шафу і змушуйте її реагувати на бикоцтво покупців. 2 згодні 3 не згодні
Тоді чому зі мною вчинили при таких самих обставинах ГЕТЬ ІНАКШЕ? Покупець ПРИМУШУВАВ мене у діалозі до відправки без грошей, помстився відгуком за відмову і Шафа розмістила цей відгук який має формулювання, що у покупця немає інших дорікань щодо мене окрім незгоди відправити задурно. Яка між нами разниця?
Ви Аліно у способах оплати залишили умови оплати БО, щоб бути супер -продавцем. І коли покупець написала вам з приводу товару і можливості БО, то ви написали, що з БО не працюєте. Покупець справедливо замітила, що ці умови у вас вказані, на що ви їй почали виносити мозок ні про що. Покупчиня абсолютно справедливо залишила свій відгук на шафі про вас і про вашу роботу, а саме - обман покупців. І коли шафа вам на це вказала і зняла з вас статус супер-продавця, ви почали записувати рілси і хейтити шафу. За це вас шафа і викинула! Всю цю інформацію я прочитала із ваших мільйонних постів і скринів тут на сайті. Пишу це все тут не для вас, бо вас не проб'єш, а для продавців, які хочуть бути найхитрішими за всіх - за це слідує справедливе покарання!
До чого тут БО? Покупець не пропонував придбати саме БО. Він написав у відгуку, що незадоволений тим, що я не даю йому купити через кнопку Купити. Щодо БО жодного допису (так БО було підключено, але до обговорення його не дійшли). Покупець дорікає, що я не даю замовити через кнопку купити, у той час, як у діалозі я ПРОПОНУЮ покупцю чинити саме ТАК! Натиснути на цю кнопку купити! Але є ньюанс)) покупець бажала натиснути купити по іншій ціні. Але ! Я ПОГОДИЛАСЬ її змінити, я сказала, що віддам товар за 900грн замість 1200, але рік тому це не Я не бажала зменшіти ціну на сайті, а система Шафи НЕ ДАЛА мені власноруч так низко змінити ціну!
Я запропонувала платити мені 900, замість 1200грн і сказала, що оплачу Шафі % з більшої суми, а потім звернуся до Турботи про перерахунок, а покупець натомість відмовився і написал у відгуку, що я небажаю платити Шафі % і він не може через мене купити через кнопку купити, а це рік тому була не моя провина, а Шафи, яка не давала мені змінити ціну. Не зменшувалась ціна і покупець сам не натиснув купити на цифрі 1200, бо хотла 900 і що я за це отримала? Рік тому Турбота пропустила цей абсурдний відгуку, потім видалили його через місяць і Керівник Турботи Марія власноруч приносила мені вибачення від всього колективу Шафи , щоб у цьому році , через рік ВІДНОВИТИ цей самий глум невідповідного відгуку, витерла з нього текст, що я не бажаю платити % а решту неправди, що угода не відбулася через моє небажання оформлювати замовлення залишила. Це було зроблено без участі покупця самоуправно з порушенням усіх термінів, це було як приниження і зроблено це було за мить до видалення мого профілі без жодних порушень на Шафі з мого боку. Лист від Марії, що за мною на Шафі незафіксовано жодних порушень наявний! Тобто рік тому не через мене покупець не зміг купити, через кнопку купити, а через те, що тоді система Шафи не давала змогу зменшити ціну і покупець не щамовив. Я нагадала це адміну Владі у цьому році і Вони з Марією просто скасували мені авторизацію з помсти не за порушення на Шафі, а за мою соціальну діяльність поза Шафою у іншіз мережах, що є утисками Свободи слова
Зараз претензій у Шафи до мене вже немає, я місяць на Шафі і щодня нагадую їм про себе, що це Я і не хто іншій, щоб вони помітили, що продовжують співпрацювати зі мною. У мене тоді питання, якщо зараз Вони мене сприймають, то тоді за що видалили мій 9 річний профіль в заблокували новий?(створений на місці видаленого)
Третій (ПО ЧЕРЗІ СТВОРЕННЯ ЕДИНИЙ РОБОЧИЙ НАРАЗІ) мій профіль чомусь має право на існування? Я щодня нагадую про це Турботі в питаю у Марії за що було мене покарано і що Вана вирішила зробити зі мною далі
кого ви тут обманюєте? шафа вам видалила старий профіль із продажами (заслужено!), а ви собі відкрили новий - без історії, без продажів і так далі, і судячи з усього і продажів у вас нових немає, можливо і не буде взагалі, ви ж з БО не працюєте. А зараз тільки те і робите, що зас...раєте сайт vidhuk.ua своїми плаксивими і дурними відгуками про шафу. Нічого вам не допоможе вже!
Дійсно на шафі багато неадекватів пишуть. Але зараховувати всіх продавців, у яких небагато продажів, в НЕДОпродавців то це з вашого боку хамство та неадекватність. Те що у вас багато продано товарів ще не дає вам право ображати всіх підряд. Поважайте людей і не треба грести всіх до купи навішуючи ярлики.
У мене багато продажів, а також багато і НЕпродажів (тобто пустих діалогів), через таких осіб, яких я описала вище. Я висловила свою думку, яка підкріплена моїм власним досвідом. Тому, шановна, я маю на це повне право. Це по-перше. По-друге, у мене не написано, що всі так себе ведуть, але із всіх НЕДОпокупців (тобто тих, хто так і не купив річ виключно через якусь дурну причину) саме ця група людей веде себе максимально неадекватно, нетактовно і так, ніби їм всі винні. Якщо ви відносите себе до цієї групи - так ведіть себе нормально при переписці, не фиркайте на рівному місці і тоді все буде ОК. Є ще одна група - ТОРГАШІ-ПЕРЕКУПНИКИ, вони купують річ, і потім її продають. Вони відразу просять якусь нереальну знижку типу 30-50%, якщо їм не надають її, то або купують, як є, або не купують взагалі. АЛЕ не ведуть себе, як пуп Землі!
З ваших коментарів вбачається що саме ви поводите себе як "пуп землі" і тільки зза того що у вас багато продажів.)) І вбачається що саме ви "фиркаєте" на все. Ввічливість і кількість проданого товару ніяк не взаємопов'язані єслішо. Мене теж дістають неадеквати-покупці і попадаються такі неадекватні що просто на голову не натягнеш, та й продавці бувають дуже хамовиті. І таке не тільки на шафі. Але я не записую людей в НЕДО тільки зза того що у них мала кількість продажів. Критерії оцінки адекватності людей мають бути інші.
P.S. І якщо вам досі зовсім не зрозуміла суть моїх коментарів, то деталізую: ця покупчиня, на яку ви поскаржились і яка вас діставала, дійсно неадекватна. Але зза неї всіх підряд ображати це неадекватно. Ви навіть на мене вже навішали свої ярлики...)))
Манера спілкування та поведінки з людьми повністю показує, що ви за людина (це так, еслі шо). Тепер з приводу НЕДО -лікбез з української мови - недочути, недобачити - це не значить, що людина глуха чи сліпа, а значить, що людина не ВСЕ почула і побачила. Отака вона багата українська мова...з приводу мене особисто - я є покупцем на шафі теж, покупок у мене багато (менше продажів, звісно, але достатньо). З приводу фиркання та пупа землі - пояснюю, як я себе веду, як покупець (як продавець видно в основному відгуку) 1.передивляюсь всі фото товару, 2. Читаю опис товару, 3. Якщо якоїсь інфи недостатньо - запитую у продавця. 4. Не торгуюсь - бо я знаю реальні ціни товару + % шафи + у мене є смарт доставка (отримую безкоштовно через УП, так економлю), 5. 100% передплата (я не граюсь у БО, бо сама так не продаю, з накладним платежем теж не хочу), 6. І саме головне - купую я не у всіх продавців, а витрачаю трохи часу, щоб почитати відгуки про них. От і все - все просто і доступно. Якщо всі мої продавці будуть себе так вести - це взагалі буде ідеальний бізнес! Щодо неадекватних - я з ними просто не працюю - ні з покупцями, ні з продавцями. Раджу вам все таки трохи витрачати часу на роздуми про прочитане, тоді не потрібно буде розжовувати найпростіші речі.
Манера спілкування та поведінки з людьми повністю показує, що ви за людина (це так, еслі шо). Тепер з приводу НЕДО -лікбез з української мови - недочути, недобачити - це не значить, що людина глуха чи сліпа, а значить, що людина не ВСЕ почула і побачила. Отака вона багата українська мова...з приводу мене особисто - я є покупцем на шафі теж, покупок у мене багато (менше продажів, звісно, але достатньо). З приводу фиркання та пупа землі - пояснюю, як я себе веду, як покупець (як продавець видно в основному відгуку) 1.передивляюсь всі фото товару, 2. Читаю опис товару, 3. Якщо якоїсь інфи недостатньо - запитую у продавця. 4. Не торгуюсь - бо я знаю реальні ціни товару + % шафи + у мене є смарт доставка (отримую безкоштовно через УП, так економлю), 5. 100% передплата (я не граюсь у БО, бо сама так не продаю, з накладним платежем теж не хочу), 6. І саме головне - купую я не у всіх продавців, а витрачаю трохи часу, щоб почитати відгуки про них. От і все - все просто і доступно. Якщо всі мої продавці будуть себе так вести - це взагалі буде ідеальний бізнес! Щодо неадекватних - я з ними просто не працюю - ні з покупцями, ні з продавцями. Розжовую останній раз - у мене ніде написано, що ВСІ недопродавці такі. Все таки раджу вам трохи більше часу приділяти над роздумами про прочитане, бо якщо писати просто так від балди- то воно і буде виглядати як будь-що з бантиком.
Шафа (shafa.ua). Жінка має бути красивою і привабливою. Вибір одягу – один із основних критеріїв у цьому питанні. Дивлячись на одяг жінки можна легко зрозуміти її зовнішній і внутрішній стан. Але не завжди фінансове становище дозволяє купити бажану річ. Інтернет-магазин Шафа пропонує доступний та стильний одяг, який знадобиться на всі... детальніше
Реакція шафи на хамство та шахрайство з боку недопокупця - Відгуки про Шафа (shafa.ua)
Пише мені мадам (1 -ше фото з її профілем) в неділю (підтримка шафи не працює) чи продаю я товар по БО.
У мене не відмічені умови продажу БО + в описі товару написано, що я з нею не працюю. Я їй написала читайте опис товару + почитайте відгуки покупців про БО. Далі 2-ге фото – переписка
Мені стало не цікаво спілкуватись із хамкою, я заблокували її профіль та чат. Отже по ідеї написати вона мені не може, але може зробити замовлення. Робить у мене замовлення, я скидаю їй реквізити моєї карточки ( людина хоче купити товар, як не надати їй таку можливість) і подивіться, що воно пише (фото 3). Я катаю скаргу на неї з приводу шахрайства (телефон та дані) – це коли заходите в профіль людини – пишете скаржитись.
Вона починає плодити замовлення на інші мої товари (всього 4) і пише, що замовлення не можна НЕ приймати (фото 4). Я пишу ще одну скаргу на шафу через пункт контакти – де пишу про те, що с*ка спеціально плодить замовлення, щоб зіпсувати мій статус продавця.
В Пн вранці приходить автоматична відповідь від шафи - ай-яй-яй, не сваріться, про телефон написали. Спеціаліст із відділу турботи написала мені на і-мейл, що, мол, написали покупцю більше не створювати замовлення. Я у відповідь ЩЕ РАЗ написала про свій статус продавця (до речі, я не супер-продавець, але) і про те, щоб замовлення скасовував покупець. Шафа вручну зробила скасування замовлень від продавця (на фото 4 видно). Це все було зроблено в Пн до обіду. Чи задоволена я діями шафи? Так, все оперативно вирішено, поставили бикуючу покупчиню на місце. Звісно, було б краще, якби її викинули з шафи, але на це потрібно напевне дуже старатись. На даний момент, я думаю НЕДОпродавцю і НЕДОпокупцю достатньо того, що шафа написала, що у випадку чого тебе заблокують.. показати їй, що не можна хамити і так далі. Звісно, якщо ще будуть скарги на неї, то хто знає, як далі буде. Чому я вважаю, що недопродавці є найгіршими покупцями? Людина, яка зайшла на шафу без продажів ( а з початку так і буває), без відгуків мусить «стелитись» перед будь-яким продавцем, аби тільки хто глянув на її товар, у неї продажів аж 12 за 5 років і тому вона чомусь думає, що всі мають її хотіти осблужити будь-якою ціною. А продавець, у якого за плечима нормальна к-сть позитивних відгуків і багато продажів не вважає за потрібне бігати і відправляти по БО, або тільки взяли. Куплять і так, якщо у тебе гарні речі за доступну ціну і є вже зароблений продажами статус. До речі, профіль недопокупчині margarita6662008. На майбутнє, коли зустрінете, щоб знали, з ким маєте справу.
Отже, підсумовуючи можу сказати, як казав наш класик – борітесь і поборете!
Не терпіть хамство з боку покупців та пишіть на шафу і змушуйте її реагувати на бикоцтво покупців.
2 згодні 3 не згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Я запропонувала платити мені 900, замість 1200грн і сказала, що оплачу Шафі % з більшої суми, а потім звернуся до Турботи про перерахунок, а покупець натомість відмовився і написал у відгуку, що я небажаю платити Шафі % і він не може через мене купити через кнопку купити, а це рік тому була не моя провина, а Шафи, яка не давала мені змінити ціну. Не зменшувалась ціна і покупець сам не натиснув купити на цифрі 1200, бо хотла 900 і що я за це отримала? Рік тому Турбота пропустила цей абсурдний відгуку, потім видалили його через місяць і Керівник Турботи Марія власноруч приносила мені вибачення від всього колективу Шафи , щоб у цьому році , через рік ВІДНОВИТИ цей самий глум невідповідного відгуку, витерла з нього текст, що я не бажаю платити % а решту неправди, що угода не відбулася через моє небажання оформлювати замовлення залишила. Це було зроблено без участі покупця самоуправно з порушенням усіх термінів, це було як приниження і зроблено це було за мить до видалення мого профілі без жодних порушень на Шафі з мого боку. Лист від Марії, що за мною на Шафі незафіксовано жодних порушень наявний! Тобто рік тому не через мене покупець не зміг купити, через кнопку купити, а через те, що тоді система Шафи не давала змогу зменшити ціну і покупець не щамовив. Я нагадала це адміну Владі у цьому році і Вони з Марією просто скасували мені авторизацію з помсти не за порушення на Шафі, а за мою соціальну діяльність поза Шафою у іншіз мережах, що є утисками Свободи слова
Третій (ПО ЧЕРЗІ СТВОРЕННЯ ЕДИНИЙ РОБОЧИЙ НАРАЗІ) мій профіль чомусь має право на існування? Я щодня нагадую про це Турботі в питаю у Марії за що було мене покарано і що Вана вирішила зробити зі мною далі
P.S. І якщо вам досі зовсім не зрозуміла суть моїх коментарів, то деталізую: ця покупчиня, на яку ви поскаржились і яка вас діставала, дійсно неадекватна. Але зза неї всіх підряд ображати це неадекватно. Ви навіть на мене вже навішали свої ярлики...)))
Добре, нехай буде, бо у мене нема стільки часу вести безплідний діалог з людиною, у якої тунельне мислення і яка міркує лише на основі своїх шаблонів.