Реакція шафи на хамство та шахрайство з боку недопокупця - Отзывы о Шафа (shafa.ua)

Шафа (shafa.ua)
Отзыв написан 4 февраля, 2025 год 21 просмотр
Немає гіршого покупця, ніж НЕДОпродавець! Я продавець із багаторічним стажем на шафі, у мене продажів перевалило за 1700, тому в принципі мені досить легко визначити, яка людина до мене пише – нормальна або …читайте далі.
Пише мені мадам (1 -ше фото з її профілем) в неділю (підтримка шафи не працює) чи продаю я товар по БО.
У мене не відмічені умови продажу БО + в описі товару написано, що я з нею не працюю. Я їй написала читайте опис товару + почитайте відгуки покупців про БО. Далі 2-ге фото – переписка
Мені стало не цікаво спілкуватись із хамкою, я заблокували її профіль та чат. Отже по ідеї написати вона мені не може, але може зробити замовлення. Робить у мене замовлення, я скидаю їй реквізити моєї карточки ( людина хоче купити товар, як не надати їй таку можливість) і подивіться, що воно пише (фото 3). Я катаю скаргу на неї з приводу шахрайства (телефон та дані) – це коли заходите в профіль людини – пишете скаржитись.
Вона починає плодити замовлення на інші мої товари (всього 4) і пише, що замовлення не можна НЕ приймати (фото 4). Я пишу ще одну скаргу на шафу через пункт контакти – де пишу про те, що с*ка спеціально плодить замовлення, щоб зіпсувати мій статус продавця.
В Пн вранці приходить автоматична відповідь від шафи - ай-яй-яй, не сваріться, про телефон написали. Спеціаліст із відділу турботи написала мені на і-мейл, що, мол, написали покупцю більше не створювати замовлення. Я у відповідь ЩЕ РАЗ написала про свій статус продавця (до речі, я не супер-продавець, але) і про те, щоб замовлення скасовував покупець. Шафа вручну зробила скасування замовлень від продавця (на фото 4 видно). Це все було зроблено в Пн до обіду. Чи задоволена я діями шафи? Так, все оперативно вирішено, поставили бикуючу покупчиню на місце. Звісно, було б краще, якби її викинули з шафи, але на це потрібно напевне дуже старатись. На даний момент, я думаю НЕДОпродавцю і НЕДОпокупцю достатньо того, що шафа написала, що у випадку чого тебе заблокують.. показати їй, що не можна хамити і так далі. Звісно, якщо ще будуть скарги на неї, то хто знає, як далі буде. Чому я вважаю, що недопродавці є найгіршими покупцями? Людина, яка зайшла на шафу без продажів ( а з початку так і буває), без відгуків мусить «стелитись» перед будь-яким продавцем, аби тільки хто глянув на її товар, у неї продажів аж 12 за 5 років і тому вона чомусь думає, що всі мають її хотіти осблужити будь-якою ціною. А продавець, у якого за плечима нормальна к-сть позитивних відгуків і багато продажів не вважає за потрібне бігати і відправляти по БО, або тільки взяли. Куплять і так, якщо у тебе гарні речі за доступну ціну і є вже зароблений продажами статус. До речі, профіль недопокупчині margarita6662008. На майбутнє, коли зустрінете, щоб знали, з ким маєте справу.
Отже, підсумовуючи можу сказати, як казав наш класик – борітесь і поборете!
Не терпіть хамство з боку покупців та пишіть на шафу і змушуйте її реагувати на бикоцтво покупців.
Шафа (shafa.ua) - Реакція шафи на хамство та шахрайство з боку недопокупця Шафа (shafa.ua) - Реакція шафи на хамство та шахрайство з боку недопокупця Шафа (shafa.ua) - Реакція шафи на хамство та шахрайство з боку недопокупця Шафа (shafa.ua) - Реакція шафи на хамство та шахрайство з боку недопокупця

2 согласны 3 не согласны



Комментарии к отзыву

Алина Алина 9 февраля, 2025 год
Тоді чому зі мною вчинили при таких самих обставинах ГЕТЬ ІНАКШЕ? Покупець ПРИМУШУВАВ мене у діалозі до відправки без грошей, помстився відгуком за відмову і Шафа розмістила цей відгук який має формулювання, що у покупця немає інших дорікань щодо мене окрім незгоди відправити задурно. Яка між нами разниця?
Slava 11 февраля, 2025 год
Ви Аліно у способах оплати залишили умови оплати БО, щоб бути супер -продавцем. І коли покупець написала вам з приводу товару і можливості БО, то ви написали, що з БО не працюєте. Покупець справедливо замітила, що ці умови у вас вказані, на що ви їй почали виносити мозок ні про що. Покупчиня абсолютно справедливо залишила свій відгук на шафі про вас і про вашу роботу, а саме - обман покупців. І коли шафа вам на це вказала і зняла з вас статус супер-продавця, ви почали записувати рілси і хейтити шафу. За це вас шафа і викинула! Всю цю інформацію я прочитала із ваших мільйонних постів і скринів тут на сайті. Пишу це все тут не для вас, бо вас не проб'єш, а для продавців, які хочуть бути найхитрішими за всіх - за це слідує справедливе покарання!
Лана 17 февраля, 2025 год
Повністю згідна з вами
Алина Алина 12 февраля, 2025 год
До чого тут БО? Покупець не пропонував придбати саме БО. Він написав у відгуку, що незадоволений тим, що я не даю йому купити через кнопку Купити. Щодо БО жодного допису (так БО було підключено, але до обговорення його не дійшли). Покупець дорікає, що я не даю замовити через кнопку купити, у той час, як у діалозі я ПРОПОНУЮ покупцю чинити саме ТАК! Натиснути на цю кнопку купити! Але є ньюанс)) покупець бажала натиснути купити по іншій ціні. Але ! Я ПОГОДИЛАСЬ її змінити, я сказала, що віддам товар за 900грн замість 1200, але рік тому це не Я не бажала зменшіти ціну на сайті, а система Шафи НЕ ДАЛА мені власноруч так низко змінити ціну!

Я запропонувала платити мені 900, замість 1200грн і сказала, що оплачу Шафі % з більшої суми, а потім звернуся до Турботи про перерахунок, а покупець натомість відмовився і написал у відгуку, що я небажаю платити Шафі % і він не може через мене купити через кнопку купити, а це рік тому була не моя провина, а Шафи, яка не давала мені змінити ціну. Не зменшувалась ціна і покупець сам не натиснув купити на цифрі 1200, бо хотла 900 і що я за це отримала? Рік тому Турбота пропустила цей абсурдний відгуку, потім видалили його через місяць і Керівник Турботи Марія власноруч приносила мені вибачення від всього колективу Шафи , щоб у цьому році , через рік ВІДНОВИТИ цей самий глум невідповідного відгуку, витерла з нього текст, що я не бажаю платити % а решту неправди, що угода не відбулася через моє небажання оформлювати замовлення залишила. Це було зроблено без участі покупця самоуправно з порушенням усіх термінів, це було як приниження і зроблено це було за мить до видалення мого профілі без жодних порушень на Шафі з мого боку. Лист від Марії, що за мною на Шафі незафіксовано жодних порушень наявний! Тобто рік тому не через мене покупець не зміг купити, через кнопку купити, а через те, що тоді система Шафи не давала змогу зменшити ціну і покупець не щамовив. Я нагадала це адміну Владі у цьому році і Вони з Марією просто скасували мені авторизацію з помсти не за порушення на Шафі, а за мою соціальну діяльність поза Шафою у іншіз мережах, що є утисками Свободи слова
Slava 10 февраля, 2025 год
Аліно, всю вашу історію читачі цього сайту знають напам'ять. Вас шафа викинула із свого сайту заслужено!
Алина Алина 12 февраля, 2025 год
Зараз претензій у Шафи до мене вже немає, я місяць на Шафі і щодня нагадую їм про себе, що це Я і не хто іншій, щоб вони помітили, що продовжують співпрацювати зі мною. У мене тоді питання, якщо зараз Вони мене сприймають, то тоді за що видалили мій 9 річний профіль в заблокували новий?(створений на місці видаленого)

Третій (ПО ЧЕРЗІ СТВОРЕННЯ ЕДИНИЙ РОБОЧИЙ НАРАЗІ) мій профіль чомусь має право на існування? Я щодня нагадую про це Турботі в питаю у Марії за що було мене покарано і що Вана вирішила зробити зі мною далі
Slava 12 февраля, 2025 год
кого ви тут обманюєте? шафа вам видалила старий профіль із продажами (заслужено!), а ви собі відкрили новий - без історії, без продажів і так далі, і судячи з усього і продажів у вас нових немає, можливо і не буде взагалі, ви ж з БО не працюєте. А зараз тільки те і робите, що зас...раєте сайт vidhuk.ua своїми плаксивими і дурними відгуками про шафу. Нічого вам не допоможе вже!
Sneganna 5 февраля, 2025 год
Дійсно на шафі багато неадекватів пишуть. Але зараховувати всіх продавців, у яких небагато продажів, в НЕДОпродавців то це з вашого боку хамство та неадекватність. Те що у вас багато продано товарів ще не дає вам право ображати всіх підряд. Поважайте людей і не треба грести всіх до купи навішуючи ярлики.
Slava 6 февраля, 2025 год
У мене багато продажів, а також багато і НЕпродажів (тобто пустих діалогів), через таких осіб, яких я описала вище. Я висловила свою думку, яка підкріплена моїм власним досвідом. Тому, шановна, я маю на це повне право. Це по-перше. По-друге, у мене не написано, що всі так себе ведуть, але із всіх НЕДОпокупців (тобто тих, хто так і не купив річ виключно через якусь дурну причину) саме ця група людей веде себе максимально неадекватно, нетактовно і так, ніби їм всі винні. Якщо ви відносите себе до цієї групи - так ведіть себе нормально при переписці, не фиркайте на рівному місці і тоді все буде ОК. Є ще одна група - ТОРГАШІ-ПЕРЕКУПНИКИ, вони купують річ, і потім її продають. Вони відразу просять якусь нереальну знижку типу 30-50%, якщо їм не надають її, то або купують, як є, або не купують взагалі. АЛЕ не ведуть себе, як пуп Землі!
Sneganna 7 февраля, 2025 год
З ваших коментарів вбачається що саме ви поводите себе як "пуп землі" і тільки зза того що у вас багато продажів.)) І вбачається що саме ви "фиркаєте" на все. Ввічливість і кількість проданого товару ніяк не взаємопов'язані єслішо. Мене теж дістають неадеквати-покупці і попадаються такі неадекватні що просто на голову не натягнеш, та й продавці бувають дуже хамовиті. І таке не тільки на шафі. Але я не записую людей в НЕДО тільки зза того що у них мала кількість продажів. Критерії оцінки адекватності людей мають бути інші.



P.S. І якщо вам досі зовсім не зрозуміла суть моїх коментарів, то деталізую: ця покупчиня, на яку ви поскаржились і яка вас діставала, дійсно неадекватна. Але зза неї всіх підряд ображати це неадекватно. Ви навіть на мене вже навішали свої ярлики...)))
Slava 9 февраля, 2025 год
Манера спілкування та поведінки з людьми повністю показує, що ви за людина (це так, еслі шо). Тепер з приводу НЕДО -лікбез з української мови - недочути, недобачити - це не значить, що людина глуха чи сліпа, а значить, що людина не ВСЕ почула і побачила. Отака вона багата українська мова...з приводу мене особисто - я є покупцем на шафі теж, покупок у мене багато (менше продажів, звісно, але достатньо). З приводу фиркання та пупа землі - пояснюю, як я себе веду, як покупець (як продавець видно в основному відгуку) 1.передивляюсь всі фото товару, 2. Читаю опис товару, 3. Якщо якоїсь інфи недостатньо - запитую у продавця. 4. Не торгуюсь - бо я знаю реальні ціни товару + % шафи + у мене є смарт доставка (отримую безкоштовно через УП, так економлю), 5. 100% передплата (я не граюсь у БО, бо сама так не продаю, з накладним платежем теж не хочу), 6. І саме головне - купую я не у всіх продавців, а витрачаю трохи часу, щоб почитати відгуки про них. От і все - все просто і доступно. Якщо всі мої продавці будуть себе так вести - це взагалі буде ідеальний бізнес! Щодо неадекватних - я з ними просто не працюю - ні з покупцями, ні з продавцями. Раджу вам все таки трохи витрачати часу на роздуми про прочитане, тоді не потрібно буде розжовувати найпростіші речі.
Slava 9 февраля, 2025 год
Манера спілкування та поведінки з людьми повністю показує, що ви за людина (це так, еслі шо). Тепер з приводу НЕДО -лікбез з української мови - недочути, недобачити - це не значить, що людина глуха чи сліпа, а значить, що людина не ВСЕ почула і побачила. Отака вона багата українська мова...з приводу мене особисто - я є покупцем на шафі теж, покупок у мене багато (менше продажів, звісно, але достатньо). З приводу фиркання та пупа землі - пояснюю, як я себе веду, як покупець (як продавець видно в основному відгуку) 1.передивляюсь всі фото товару, 2. Читаю опис товару, 3. Якщо якоїсь інфи недостатньо - запитую у продавця. 4. Не торгуюсь - бо я знаю реальні ціни товару + % шафи + у мене є смарт доставка (отримую безкоштовно через УП, так економлю), 5. 100% передплата (я не граюсь у БО, бо сама так не продаю, з накладним платежем теж не хочу), 6. І саме головне - купую я не у всіх продавців, а витрачаю трохи часу, щоб почитати відгуки про них. От і все - все просто і доступно. Якщо всі мої продавці будуть себе так вести - це взагалі буде ідеальний бізнес! Щодо неадекватних - я з ними просто не працюю - ні з покупцями, ні з продавцями. Розжовую останній раз - у мене ніде написано, що ВСІ недопродавці такі. Все таки раджу вам трохи більше часу приділяти над роздумами про прочитане, бо якщо писати просто так від балди- то воно і буде виглядати як будь-що з бантиком.
Sneganna 12 февраля, 2025 год
У вас дуже багато часу щоб "останнє слово" (навіть не слово, а величезне оповідання) залишилось за вами....mlol

Добре, нехай буде, бо у мене нема стільки часу вести безплідний діалог з людиною, у якої тунельне мислення і яка міркує лише на основі своїх шаблонів.cool
Slava 12 февраля, 2025 год
Ви мали на увазі аргументована відповідь? Не пишіть тоді коментарі, якщо не хочете читати аргументи на них. Не всі ж трясуть повітрям.. .
Марта 5 февраля, 2025 год
Мені теж ця дівчина написала)


Шафа (shafa.ua)
Все отзывы

1.2 5
5137 отзывов / 534302 просмотра
Шафа (shafa.ua)
Шафа (shafa.ua). Женщина обязана быть прекрасной и привлекательной. Выбор одежды - один из основных критериев в этом вопросе. Глядя на одежду женщины можно с легкостью понять ее внешнее и внутреннее состояние. Но, не всегда финансовое положение позволяет купить желанную вещь. Интернет-магазин Шафа предлагает доступную и стильную одежду, которая понадобится на... подробнее

Доски объявлений
OLX
OLX

Рейтинг: 1.1
14755 отзывов
Bigl.ua / Бигль юа
Bigl.ua / Бигль юа

Рейтинг: 2.1
387 отзывов
izi.ua
izi.ua

Рейтинг: 1.5
778 отзывов
Freelance (Фриланс Украина)
Freelance (Фриланс Украина)

Рейтинг: 1.4
100 отзывов
Keksik.me
Keksik.me

Рейтинг: 1
1 отзыв
Allmart
Allmart

Рейтинг: 3.7
10 отзывов
OBYAVA.ua
OBYAVA.ua

Рейтинг: 1.7
207 отзывов
Noma.rent
Noma.rent

Рейтинг: 5
1 отзыв