Марта Отзыв написан 28 ноября, 2024 год27 просмотров
В мене в основному негативний досвід спілкування з техпідтримкою: 1. Відповідають не швидко, приблизно від 1 доби часу, тобто поставити питання і отримати швидку відповідь через кілька хвилин, а відповідно і вирішити проблему в реальному часі, як наприклад на олх, то це точно нереально! 2. Часто зустрічаються некомпетентні працівники яким ставиш питання, вони відповідають не по темі або взагалі подають невірну інформацію і на цьому теж втрачаєш час, бо починаєш "розжовувати" або просто повторювати питання. 3. Бувають навіть ігнорування проблем (ставиш питання, вони читають і не відповідають). 4. Чомусь маю "скакати" від спілкування через пошту до спілкування через додаток і навпаки. 5. Немає можливості оцінити роботу техпідтримки, а таку "роботу" хотілось би оцінити! За таку "конську" комісію з продажу робота техпідтримки має бути точно якіснішою!!!
Достоинства:
1. Завжди ввічливо відповідають;
2. Можуть вирішити найпростіші проблеми;
3. І завжди обирайте пріоритет "urgent" незалежно від складності проблеми, можливо відповідь отримаєте трохи швидше, але не факт(
Шафа (shafa.ua). Женщина обязана быть прекрасной и привлекательной. Выбор одежды - один из основных критериев в этом вопросе. Глядя на одежду женщины можно с легкостью понять ее внешнее и внутреннее состояние. Но, не всегда финансовое положение позволяет купить желанную вещь. Интернет-магазин Шафа предлагает доступную и стильную одежду, которая понадобится на... подробнее
Робота техпідтримки - Отзывы о Шафа (shafa.ua)
1. Відповідають не швидко, приблизно від 1 доби часу, тобто поставити питання і отримати швидку відповідь через кілька хвилин, а відповідно і вирішити проблему в реальному часі, як наприклад на олх, то це точно нереально!
2. Часто зустрічаються некомпетентні працівники яким ставиш питання, вони відповідають не по темі або взагалі подають невірну інформацію і на цьому теж втрачаєш час, бо починаєш "розжовувати" або просто повторювати питання.
3. Бувають навіть ігнорування проблем (ставиш питання, вони читають і не відповідають).
4. Чомусь маю "скакати" від спілкування через пошту до спілкування через додаток і навпаки.
5. Немає можливості оцінити роботу техпідтримки, а таку "роботу" хотілось би оцінити!
За таку "конську" комісію з продажу робота техпідтримки має бути точно якіснішою!!!
отзыв
Комментарии к отзыву