Замовила через безпечну оплату, на наступний день прийшов номер накладної з Нової Пошти. Ще на наступний день заглянула перевірити чи посилка вже в місті, а відправлення вже нема і сліду. Пише продавець, що хтось наплутав на пошті і показали, як відправлено, хоча його продавець ще не відправила. Вирішили чекати 5 днів, поки скасується і повернуться гроші. Через тиждень після замовлення його статус був у "відправлено", а гроші так і не поверталися. Написала лист у підтримку із скрінами і поясненням ситуації. Їх автоматична відповідь пообіцяла розгляд до 2 днів. 2 дні пройшло, а відповіді не було. У другому листі вже через сайт я нагадала за себе і за кіберполіцію. Вже на наступний день мені менеджер відповіла і сказала, що гроші повертаються назад. Як підтвердження, я шукала інформацію про платіж і в їх платіжній системі (мені написали адресу), а потім в своєму Приват банку (за їх інформацією може бути повернення до 10 днів). Гроші на другий день після другого листа таки повернули. Загалом тиждень на очікування вирішення проблеми системою і 4 дні "боротьби". За цей час я встигла купити річ в звичайному магазині. 1 згоден
Шафа (shafa.ua). Жінка має бути красивою і привабливою. Вибір одягу – один із основних критеріїв у цьому питанні. Дивлячись на одяг жінки можна легко зрозуміти її зовнішній і внутрішній стан. Але не завжди фінансове становище дозволяє купити бажану річ. Інтернет-магазин Шафа пропонує доступний та стильний одяг, який знадобиться на всі... детальніше
Потрібно добиватися повернення грошей з безпечної оплати - Відгуки про Шафа (shafa.ua)
Через тиждень після замовлення його статус був у "відправлено", а гроші так і не поверталися. Написала лист у підтримку із скрінами і поясненням ситуації. Їх автоматична відповідь пообіцяла розгляд до 2 днів. 2 дні пройшло, а відповіді не було. У другому листі вже через сайт я нагадала за себе і за кіберполіцію. Вже на наступний день мені менеджер відповіла і сказала, що гроші повертаються назад. Як підтвердження, я шукала інформацію про платіж і в їх платіжній системі (мені написали адресу), а потім в своєму Приват банку (за їх інформацією може бути повернення до 10 днів). Гроші на другий день після другого листа таки повернули. Загалом тиждень на очікування вирішення проблеми системою і 4 дні "боротьби". За цей час я встигла купити річ в звичайному магазині.
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку