Возврат бракованного товара - Відгуки про Мережа магазинів MOYO

Мережа магазинів MOYO
Відгук додано 17 липня, 2022 год 14 переглядів
Купила морозильный ларь за 8787 грн. номер заказа 2378914808. доставили 08.07.2022 в пятницу. через сутки после подключения выявлен брак-намерзает по периметру крышки ларя. в понедельник 11.07.2022г. звоню в службу поддержки. отвечают-вам перезвонят. Ждите. Очередь. В пятницу 15.07.2022г.с трудом добилась связи с сотрудником отдела рекламаций-Сергей. его ответ поразителен- морозильником вы пользовались и сами обращайтесь в сервисцентр. Я-а как же законные 14 дней для возврата?. или в суд обращаться? Он-обращайтесь куда хотите. От такого отношения к покупателю у меня лично ощущение- полное соответствие с ракетным террором от путинистов-ничего невозможно сделать с наглым недобросовестным торгашом.Полная безнаказанность! Деньги то мои уже у него. Отзовитесь те кто смог наказать беспредельщиков. Ведь закон о защите прав потребителя точно так же распространяется и на интернетмагазины.
Переваги:
  1. При заказе товары перезвонили ровно через три минуты и были очень любезны.
Недоліки:
  1. Про возврат даже откровенного брака любезность исчезает и проявляется откровенное хамство и наплевательское отношение.




Коментарі до відгуку

Відповідь представника Сеть магазинов MOYO 19 липня, 2022 год
Доброго дня!

Ми щиро шкодуємо про ситуацію, що склалася. Приносимо вибачення від імені нашої компанії за завдані незручності.

В обов'язковому порядку зробимо детальний аналіз ситуації, що склалася і проведемо роботу над помилками.

Згідно Закона України про захист прав споживачів Ст8:

Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості



1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:



1) пропорційного зменшення ціни;



2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;



3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.



У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:



1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;



2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

Так, як продавець не є спеціалістом Сервісного центру, Вам необхідно звернутись до АСЦ, для отримання підтвердження, що товар неналежної якості.

З повагою,

команда MOYO


Мережа магазинів MOYO
Всі відгуки

2.3 5
970 відгуків / 94306 переглядів
Мережа магазинів MOYO
Сеть MOYO открыла свои магазины уже в 26-ти городах Украины. Кроме этого, купить технику с доставкой вы сможете на сайте интернет-магазина MOYO. В каталоге товаров представлена широкий ассортимент смартфонов, планшетов, нетбуков и ноутбуков.
Также, в магазинах MOYO вы сможете купить мелкую и крупную бытовую технику, товары для дома и многое другое. Менеджеры... детальніше

Техніка
Zizi Store
Zizi Store

Рейтинг: 1
2 відгука
Mbuy24.com
Mbuy24.com

Рейтинг: 2.8
224 відгука
Prostotools.com.ua
Prostotools.com.ua

Рейтинг: 3.7
31 відгук
Магазин MegaBOX
Магазин MegaBOX

Рейтинг: 3.1
50 відгуків
Touch (touch.com.ua)
Touch (touch.com.ua)

Рейтинг: 4.8
1691 відгук
АЛЛО
АЛЛО

Рейтинг: 1.3
5800 відгуків
Магазин mega_tekhnika.ua
Магазин mega_tekhnika.ua

Рейтинг: 4.6
614 відгуків
IElectronics
IElectronics

Рейтинг: 4.1
467 відгуків
Интернет-магазин devicenest.com.ua
Интернет-магазин devicenest.com.ua

Рейтинг: 1
2 відгука
Click.ua
Click.ua

Рейтинг: 3.7
40 відгуків