Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,...
детальніше
ПРОМ ПРОБИВ НОВЕ ДНО - Відгуки про Prom.ua
Спочатку пром вимагав задовільнити претензії шахрая (в їх убогому лексіконі "рєшить праблєму") по нібито бракованому товару, в подальшому брехню шахрая так і не було підтверджено.
Через місяць нова вимога повернути цьому шахраю 4 грн.!!!!!, які він дійсно помилково переплатив, і що не заперечується нашою компанією.
Нами повідомлено пром, що ми згодні повернути ці 4 грн., але для цього потрібно знати банківські реквізити (МИ НЕ МАЄМО ЙОГО РЕКВІЗИТИ!!!!!). Для цього йому треба звернутися до нашої компанії з заявою про повернення надлишково сплачених коштів, з зазначенням своїх банківських реквізитів.
У відповідь пром,як завжди відповідає погрозою заблокувати сайт, якщо не повернемо 4 грн. Ми у відповідь ...РЕКВІЗИТИ!!! Так вже три рази.
Сьогодні нашу компанію повідомлено: "Ваша компания может быть вынесена на отдельный домен через 4 дней по причине: В результате проверки жалоб клиентов, Службой контроля качества были выявлены действия, имеющие признаки недобросовестной работы со стороны компании «Обувь-комплект». В связи с этим сайт компании будет вынесен на отдельный домен в течение 4 дней. Представитель Вашей компании может обжаловать нарушение, и если факт недобросовестной работы будет опровергнут, статус Вашей компании будет восстановлен. Суть претензии была выслана Вам на электронную почту [email protected] . Дальнейшее общение просим осуществлять посредством ответа на электронное письмо от Службы контроля качества портала."
І це вже не дивує!!!
Що представник прому і в цей раз будеш брехати, що ми не погоджувалися повернути ці гроші, як в минулий раз брехав, що ми не погоджувалися отримати міфічний "брак"?
відгук
Коментарі до відгуку
Скарга, про яку Ви пишете, могла б вирішитися відразу після звернення до Вашої компанії покупця, однак тон, заданий розмові з покупцем (і зафіксований на порталі в електронних повідомленнях ), на жаль, спричинив виникнення недовіри покупця до Вашої компанії та затягнув вирішення скарги на місяць. Олеже, реквізити для повернення грошових коштів були відправлені Вам покупцем 22.02.17, це також зафіксовано в повідомленнях, і суперечить інформації про скаргу, яку Ви поширюєте на зовнішніх ресурсах.
Що стосується браку товару, згодом покупець вже не вимагав компенсації за нього, оскільки пересилання товару обійшлося би дорожче самої вартості.
Адміністрація порталу сподівається, що конфлікт з даними покупцем на сьогоднішній день було вичерпано. Маємо надію, що така ситуація більше не повториться в майбутньому.