ПРОМ - ТЕРИТОРІЯ АБСУРДА - Відгуки про Prom.ua

Prom.ua
Украина, Київ Відгук додано 27 лютого, 2017 год 1639 переглядів
 Відгук про Prom.ua за адресою Київ, Харьковское шоссе, 201/203, корпус 2-А, буква Ф Наша компанія поки що розміщується на порталі Пром, який отримав на нас скаргу від шахрая, що нібито ми продали йому бракований товар. Оскільки наша спеціалізація технічна не буду описувати подробиці претензії опису браку, а напишу зрозумілим всім прикладом нашу переписку з цим шахраєм: "Я отримав браковані штани, вимагаю повернути гроші. - В чому брак? - Вони вузькі, і це навіть видно на фото, розміщеному на вашому сайті. - Це не брак, а така модель вона називається slim feet і ми, з ваших слів розуміли, що ви свідомо придбали саме таку модель... Можете повернути її нам, пересилка звісно за ваш рахунок. - Ні пересилка за ваш рахунок бо це брак...".
Отже Пром вимагає надати пояснення з цього приводу. Ми їм надали, враховуючи "обдарованість" працівників Прому, їх "ледачкуватість" та недбале ставлення до своїх обов язків (вони не читають, що їм пишуть компанії, чи просто не здатні зрозуміти суть), окремо зазначили, що визначити чи це брак можливо при отриманні товару, що як нам здається є логічним, розумним та відповідає законодавству України та діловим звичаям у всьому світі.
В результаті отримали від Прома відповідь-погрозу наступного змісту: "Просимо Вас надати інформацію, що підтверджує вирішення проблеми із скаргою клієнта.
У випадку, якщо з Вашої сторони не буде надано інформації про врегулювання ситуації протягом 2 днів, сайт Вашої компанії може бути винесений на окремий домен, в зв'язку із чим товари Вашої компанії не відображатимуться в каталозі порталу Prom.ua."
Яким же чином можна вирішити проблему з непорядним клієнтом? Дати йому грошей, оплатити пересилку? Чи продавці повинні повертати покупцю гроші за будь-якими його вимогами, навіть не отримавши товар назад. Для прома Закон та здоровий глузд вже не існують?

Переваги:
  1. НЕМАЄ
Недоліки:
  1. ОДИН МІНУС
2 згодні 1 не згоден



Коментарі до відгуку

Відповідь представника Prom.ua 27 лютого, 2017 год
Олег, дякуємо Вам за відгук!



Служба контролю якості порталу наразі дійсно розглядає скаргу клієнта на роботу Вашої компанії, а саме - отримання бракованого товару. Для розуміння інших читачів даного ресурсу процитуємо суть скарги покупця : "Продавец не прислал с заказа 7 свёрл, прислал не ту цангу-ручку да ещё и кривую (бракованную) и один бракованный крючок. ". У зв'язку із відмовою, зі слів покупця, з боку Вашої компанії від вирішення виниклої проблеми, Службою контролю якості порталу було відправлено попередження і прохання вирішити ситуацію представнику Вашої компанії.

Олег, на жаль, у своїй першій відповіді на попередження Служби контролю якості порталу Ви не вказали варіанти вирішення проблеми, що були запропоновані клієнту, в результаті чого фахівець Служби контролю якості порталу 24 лютого поставив Вам пряме запитання для прояснення ситуації щодо того, чи було запропоноване повернення товару покупцеві з Вашого боку. На превеликий жаль, з боку Вашої компанії відповіді не послідувало, у зв'язку з чим 27 лютого Вам було відправлено повторне попередження із зазначенням можливих заходів, які можуть бути застосовані до сайту в разі невирішення проблеми із замовленням клієнта. Олег, будь ласка, зверніть Вашу увагу, що Користувацька Угода порталу передбачає право адміністрації Prom.ua тимчасово обмежувати доступ до сайту компанії до остаточного вирішення проблемної ситуації або ж до надання інформації, яка свідчить про готовність компанії розглянути скаргу клієнта.



Олег, Служба контролю якості порталу зацікавлена ​​в тому, щоб скарга покупця була розглянута в короткі терміни, а також щоб сайт Вашої компанії залишався активним і не виключався з каталогу Prom.ua , проте, це можливо тільки у разі зацікавленості і активної участі двох сторін.



У будь-якому випадку, ми дуже сподіваємося, що Ви прийдете до згоди із Вашим покупцем, і конфлікт вирішиться успішно.
Oleg Khomenko 27 лютого, 2017 год
Тобто зі слів будь-кого ви погрожуєте блокуванням своїм клієнтам. Без доказів. У всіх без винятку, якщо клієнт має претензію до якості товару діє наступна послідовність:

1. Клієнт повертає товар

2. Продавець перевіряє

3. Повертає гроші, замінює, ремонтує, або відмовляє в задоволенні претензій, якщо товар якісний.



ПРОМ вважає, що без повернення товару, зі слів треба "вирішити проблему". Розкажіть нам, як (наведіть приклад), або більше не пишіть таких дурниць.


Prom.ua
Всі відгуки

1.5 5
4051 відгук / 823439 переглядів
Prom.ua

Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.

На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,... детальніше

Інтернет-каталоги
Интернет-магазин makeup.com.ua
Интернет-магазин makeup.com.ua

Рейтинг: 3
3560 відгуків
infoshina.com.ua
infoshina.com.ua

Рейтинг: 4.4
937 відгуків
Всемкупон
Всемкупон

Рейтинг: 4.2
266 відгуків
Fiverr
Fiverr

Рейтинг: 2.5
11 відгуків
Ex-Fs.net
Ex-Fs.net

Рейтинг: 3.5
8 відгуків
E-Katalog
E-Katalog

Рейтинг: 2.7
16 відгуків
Sharff. Сервис доставки товаров из США
Sharff. Сервис доставки товаров из США

Рейтинг: 4.9
248 відгуків
AliExpress
AliExpress

Рейтинг: 1.6
233 відгука