Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,...
детальніше
ПРОМ - ТЕРИТОРІЯ АБСУРДА - Відгуки про Prom.ua
Отже Пром вимагає надати пояснення з цього приводу. Ми їм надали, враховуючи "обдарованість" працівників Прому, їх "ледачкуватість" та недбале ставлення до своїх обов язків (вони не читають, що їм пишуть компанії, чи просто не здатні зрозуміти суть), окремо зазначили, що визначити чи це брак можливо при отриманні товару, що як нам здається є логічним, розумним та відповідає законодавству України та діловим звичаям у всьому світі.
В результаті отримали від Прома відповідь-погрозу наступного змісту: "Просимо Вас надати інформацію, що підтверджує вирішення проблеми із скаргою клієнта.
У випадку, якщо з Вашої сторони не буде надано інформації про врегулювання ситуації протягом 2 днів, сайт Вашої компанії може бути винесений на окремий домен, в зв'язку із чим товари Вашої компанії не відображатимуться в каталозі порталу Prom.ua."
Яким же чином можна вирішити проблему з непорядним клієнтом? Дати йому грошей, оплатити пересилку? Чи продавці повинні повертати покупцю гроші за будь-якими його вимогами, навіть не отримавши товар назад. Для прома Закон та здоровий глузд вже не існують?
відгук
Коментарі до відгуку
Служба контролю якості порталу наразі дійсно розглядає скаргу клієнта на роботу Вашої компанії, а саме - отримання бракованого товару. Для розуміння інших читачів даного ресурсу процитуємо суть скарги покупця : "Продавец не прислал с заказа 7 свёрл, прислал не ту цангу-ручку да ещё и кривую (бракованную) и один бракованный крючок. ". У зв'язку із відмовою, зі слів покупця, з боку Вашої компанії від вирішення виниклої проблеми, Службою контролю якості порталу було відправлено попередження і прохання вирішити ситуацію представнику Вашої компанії.
Олег, на жаль, у своїй першій відповіді на попередження Служби контролю якості порталу Ви не вказали варіанти вирішення проблеми, що були запропоновані клієнту, в результаті чого фахівець Служби контролю якості порталу 24 лютого поставив Вам пряме запитання для прояснення ситуації щодо того, чи було запропоноване повернення товару покупцеві з Вашого боку. На превеликий жаль, з боку Вашої компанії відповіді не послідувало, у зв'язку з чим 27 лютого Вам було відправлено повторне попередження із зазначенням можливих заходів, які можуть бути застосовані до сайту в разі невирішення проблеми із замовленням клієнта. Олег, будь ласка, зверніть Вашу увагу, що Користувацька Угода порталу передбачає право адміністрації Prom.ua тимчасово обмежувати доступ до сайту компанії до остаточного вирішення проблемної ситуації або ж до надання інформації, яка свідчить про готовність компанії розглянути скаргу клієнта.
Олег, Служба контролю якості порталу зацікавлена в тому, щоб скарга покупця була розглянута в короткі терміни, а також щоб сайт Вашої компанії залишався активним і не виключався з каталогу Prom.ua , проте, це можливо тільки у разі зацікавленості і активної участі двох сторін.
У будь-якому випадку, ми дуже сподіваємося, що Ви прийдете до згоди із Вашим покупцем, і конфлікт вирішиться успішно.
1. Клієнт повертає товар
2. Продавець перевіряє
3. Повертає гроші, замінює, ремонтує, або відмовляє в задоволенні претензій, якщо товар якісний.
ПРОМ вважає, що без повернення товару, зі слів треба "вирішити проблему". Розкажіть нам, як (наведіть приклад), або більше не пишіть таких дурниць.