за відмову купувати платні позитивні відгуки, пишуть негативні! - Відгуки про Prom.ua

Prom.ua
Украина, Миколаїв Відгук додано 16 лютого, 2017 год 2061 перегляд
 Відгук про Prom.ua за адресою Київ, Харьковское шоссе, 201/203, корпус 2-А, буква Ф Через три місяці після покупки товару пише нам клієнт негативний "відгук", де причин негативу не каже, але нікому не радить звертатися. На дзвінки не відповідапє, на лист відповіла, щоб ми "опять не переходили на личности"
Написала, що товар гарний, отриманий вчасно.
Але "в магазине рабтают вісокомерніе люди"
Причини, які змусили її так вважати вона нам не повідомила. З нею навіть по тел. не розмовляли, все листування тільки на пром.юа було, там все видно.
Попросили домопоги у модераторів. Модератори відгуки видаляти відмовилися, з причини "клиент в самом деле делал у вас заказ" Тобто може писати все, що завгодно, підтверджень не треба.
Те, що відгук не відповідає головним вимогам, а саме не є інформативним - не беруть до уваги.
Повідомити причину негативного відгуку модератори пром.юа також відмовляються, на наші листи не реагують.
Нашому менеджеру модератори теж відмовилися повідомити причину публікації негативного відгуку.
Нас модератори пром.юа позбавляють можливості покращити сервіс, бо нам не повідомляють,в чому ж прблема, а просто публікують абсолютно безпідставні, нічим не підтвреджені відгуки.
За час питання з відгуком, у нас на сайті "пропало" кілька статей і товарів в рекламі, що свідчить про особисту зацікавленість модератора вже не тільки в розповсюдженні негативної інформації про сайт.
Ми вважаємо це "помстою" за відмову купувати платні відгуки, які пропонують писати від пром.юа "сторонні особи"
Ми на пром.юа вже 4-й рік, всяке було, і з кожним роком все гірше. Ціну піднімають, сервіс падає, доходить вже просто до абсурду - не просто публікація негативногшо відгуку, а відверта відмова пояснити, що не так і що ми маємо виправити. Як так? Логічне пояснення - ми відмовилися купувати позитивні відгуки, то ось вам негативний?
Браво, пром.юа. Але замовляти у вас платні відгуки ми не будемо все одно, це підло.





Коментарі до відгуку

Владислава Луньова 19 лютого, 2017 год
Шановні представники пром.юа, я дуже рошу надати інформацію на мій коментар до вашої відповіді!

Пояснити причини написання негтианого відгуку, оскільки ані клієнт ані супор пояснити вже півтори тижні не можуть.

А ткож пояснити мені як власнику компанії, хто, коли і яким чином "тероризував" і кого. Вже більше року я чекаю відповіді на це звинувачення з Вашого боку, і хочу зазначити, професіоналізму це пром.юа не надає.

Дякую.
Відповідь представника Prom.ua 20 лютого, 2017 год
Владиславо, дякуємо за Вашу відповідь.



Ви просите фахівця Служби контролю якості порталу вказати причину написання клієнтом Вашої компанії відгуку про Вашу компанію.

Але співробітники порталу Prom.ua не можуть Вам пояснити, чому саме цей клієнт залишив відгук саме такого змісту про Вашу компанію з однієї простої причини: відгук - це особиста думка певного покупця про співпрацю з Вашою компанією, і надати Вам відповідь від імені покупця про те, що саме підштовхнуло його поділитися негативною думкою про роботу компанії не є можливим, цю інформацію Вам може надати виключно автор відгуку.



Що стосується скарг покупців на те, що після розміщення відгуків негативного змісту представники Вашої компанії некоректно спілкуються, такі скарги дійсно надходили до служби підтримки клієнтів. Владиславо, у фахівців Служби контролю якості немає підстав Вас обманювати щодо надходження подібних звернень, проте Вам не було надано листування з покупцями з огляду на те, що ця інформація є службовою і конфіденційною.



Владиславо, ще раз хочемо нагадати, що умови і правила публікації відгуків про всі компанії, розміщені на порталі, однакові, і Ваш сайт не є винятком.



Також, у тому випадку, якщо Ви хочете написати офіційну претензію порталу щодо системи модерування відгуків і розгляду Ваших запитів фахівцями порталу, будь ласка, проінформуйте нас про це у доповненні до листа, відправленого Вами в Службу контролю якості порталу, і Вам буде надано адресу для відправки претензії.
Відповідь представника Prom.ua 16 лютого, 2017 год
Владиславо, дякуємо за Ваш відгук!



Фахівці Служби контролю якості порталу вже неодноразово розглядали Ваші запити щодо відхилення відгуків від абсолютно різних покупців, але тільки нейтральних і негативних. Погодьтеся, що неодноразово Вам давали змогу вирішити проблемні питання напряму з клієнтами, відхиляючи відгук до подальшого з'ясування, оскільки наші працівники вірили у те, що представники компанії все ж враховують думки покупців та працюють із критикою.



Ми розуміємо, що цей пост обумовлений відмовою з боку Служби контролю якості порталу у відхиленні чергового негативного відгуку про роботу Вашої компанії, але, на жаль, ми більш не можемо іти на поступки, оскільки покупці вже зверталися до наших фахівців зі скаргами на те, що представники Вашого сайту після надходження небажаного відгуку починають, грубо кажучи, тероризувати клієнта постійними листами, практично змушуючи відмовитися від відгуку.



Владиславо, відгуки, які залишають покупці, відображають якість обслуговування компанії, у тому числі - спілкування з клієнтами саме представників Вашого сайту.



Щодо теми Вашого посту “за відмову купувати платні позитивні відгуки, пишуть негативні!” зазначимо, що адміністрація порталу, у тому числі - через сторонні особи, ніколи не пропонувала, не пропонує, і не буде пропонувати нашим клієнтам послуги із написання фальшивих відгуків, і підвищенню таким чином рейтингу компанії на порталі. Більш того, ми готуємо нову систему моніторингу фейкових відгуків, і надалі всі без винятку компанії, які були і будуть помічені на підвищенні свого рейтингу шляхом накрутки позитивних відгуків, будуть тимчасово, або на постійній основі виключатися з каталогу Prom.ua , а всі підроблені відгуки будуть видалятися без права відновлення.
Лада (Украина, Київ) 17 лютого, 2017 год
І ще. Ви здається трошки забули про те, чому вчите компанії - про повагу до клієнта.

Нагадую, Я КЛІЄНТ пром.юа Я плачу гроші, за які ви отримуєте зарплати.

Я маю повне право просити, навтіь вимагати від пром.юа і належного сервісу і відтвердження звинувачень (в тероризуванні) або вибачень!
Лада (Украина, Харків) 17 лютого, 2017 год
По-перше, Ви зараз пишете відверту неправду. Я вже на такі звинувачення колись просила вас надати хоча б один-единий лист, яким ми "тероризуємо" клієнта.

Прошу, надайте один єдиний лист!

Це було рік тому, і ось досі ніяких листів "терористів" ви нам не показали, але повторюєте кимось сказану маячню. Якещо ВИ звинувачуєте нас в поганому сервісі, то будь ласка, дуже прошу, в сотий мабуть раз, хоч один доказ або знайдіть в собі достатньо культури та сміливості вибачитися.



По друге. Мені не відхилення відгуку потрібне, а поясненя причини його написання. Я одразу попросила відхілити відгук, бо він незрозумілий. Ви відмовилися, я попросила поясниоли причину. Вже тиждень, цілий тиждень ви відмовляєтеся пояснити мені. що ж не сподобалося клієнту, що через три місяці вона написала такий дивний відгук?



Трете. Щодо листів-терористів. Кожному клієнту після написання негативного відгуку, а таких за чотири роки на пром.юа було кілька десятків завжди надсилається один-єдиний лист з проханням повідомити в чому ж проблема.

99% таких відгуків вирішуються, або люди відміняють їх, бо проблема вирішується, або вони відмініються супортом, оскільки є відверто недоречними і безпідставними.

Але ось зараз маємо четвертий за 4 рпоки відгук, який написано просто без повідомлення причини.

Я хочу знати, в чому ж проблема, крім того, що на нашу компанію посипалися негативні відгуки і вперта відмова вирішувати питання супортом після того, як сайт було переведено на укр. мову і я на різних порталах виступала з вимогам перевети весь пром. на українську. З того часу почалися дива з відгуками.

Після кожного проблемного "відгуку" наш сайт на промі шалено падає в статистиці - це теж випадковість скажете? До відгуку десятки замовлень, після відгуку 1 в день?



Я вас дуже прошу, будь ласка, шановні представники пром.юа, поясніть же нам нарешті, кого ж і як ми "тероризуємо", і головне, яка причина написання даного відгуку зараз? Відміняти не треба, він досить смішний, але поясніть нам які причини для його публікації і які причини в тижневій відмові це пояснити?

Нам клієнт причини невдоволення в листі відмовився пояснити, на тед. дзвінок не відповів.

Якщо Ви не надасте причини незадовлення клієнта (а не знаючи причини негативу, як же нам покращувати сервіс) і публікації відгуку, то інакше як помстою за відмову купувати платні відгуки це не назвати. дуже все це дивно і співпадає по часу.


Prom.ua
Всі відгуки

1.5 5
4049 відгуків / 823375 переглядів
Prom.ua

Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.

На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,... детальніше

Інтернет-каталоги
infoshina.com.ua
infoshina.com.ua

Рейтинг: 4.4
937 відгуків
Fiverr
Fiverr

Рейтинг: 2.5
11 відгуків
Ex-Fs.net
Ex-Fs.net

Рейтинг: 3.5
8 відгуків
E-Katalog
E-Katalog

Рейтинг: 2.7
16 відгуків
Sharff. Сервис доставки товаров из США
Sharff. Сервис доставки товаров из США

Рейтинг: 4.9
248 відгуків
AliExpress
AliExpress

Рейтинг: 1.6
233 відгука
Интернет-магазин makeup.com.ua
Интернет-магазин makeup.com.ua

Рейтинг: 3.1
3558 відгуків
MODOZA.com
MODOZA.com

Рейтинг: 4.6
495 відгуків