Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,...
детальніше
Поздавляю Вам пром.юа ! - Відгуки про Prom.ua
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
Тобто, виходячи, із вищевказаної ситуації, покупець бажає, щоб провели діагностику та усунули недоліки товару, отже оплатити доставку як і на ремонт, так і з ремонту має продавець." ЕЕ НЕ СМУЩАЕТ ТО ЧТО ТОВАР УЖЕ ОТремонтировали в сервисном центре и отправили обратно . Не смущает то что ( есть скрины переписки с покупателем ) не он не разу ни вспоминал о диагностике товара ) Ее не смущает то что в " 3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару. " в этом перечне нет витрат на логистические услуги . Позиция нашей стороны - в течении 14 дней с момента покупки товара клиент не заявил ни каких требований по поводу возврата товара или его обмена ЭТО РАЗ ! Два с точки зрения материального права сделка состоялась ( договор купли-продажи вступил в силу ) с 14 го дня продажы товара . ЭТО ДВА ! Но видно аргументы супер специалиста в области права Юлии не дают ей покоя и она заявляет следующее ( скрин прилагаю ) Згідно ч. 5 ст. 12 ЗУ “Про захист прав споживачів” будь-які витрати, пов'язані з поверненням продукції, покладаються на продавця. Продавець зобов'язаний відшкодувати витрати споживача у зв'язку з поверненням продукції." . На этом мы можем поставить точку и отблагодать ЮЛИю за то что она позсказала как нам действовать в этой ситуации . Что я могу сказать в этом случае какой рейтинг прома на независимых сайтах сейчас такой и уровень образования ихних специалистой . Поздравляю и процветаня Вам .
5 згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Щодо скарги, то всі продавці знають, що у пром своя буква Закону. Яка кардинально різниця!
Щодо Вашої ситуації. Ви праві. Компенсацію за лоністичні послуги несе покупець або продавець за умови, що ви зним дану ситуацію обговорювали попередньо.
Так як покупець звернувся до Вас за дианостикою товару, витрати покладені на нього (оскільки міг і самостійно звернутися в офіц сервіс і отримати там допомогу з актами про виконання роботи).
Пром порушує законодавсто вимагаючи від вас компенсації за логістичні послуги
Вони спираються на пункти закону, як би сервісний центр надав акт щодо браку або можливість відсутністі запчастин щодо ремонту. Тоді магазин зобов‘язаний компенсувати вартість товару (тобто повернути гроші) або зробити обмін на ідентичний товар
Оскільки сервіс виконав свої обов‘язки і товар отримав покупець. Мова про відшкодування витрат на логістику з вашої сторони неможе і бути (якщо не було домовленості про це).