Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,...
детальніше
сьогодні, 10:25 Команда розгляду суперечок Prom.ua (Команда розгляду суперечок) [email protected] - Відгуки про Prom.ua
Текст жалобы:
Заказ№261328572 Человек решил сам поклеить стекло это раз=в таком случае у нас указано =мы не несем отвественности это два! и третье он плохо обезжирил и видно на фото это 3 .побежал писать гадости а продавце а не за свои кривые руки.ПРОШУ ЗАЩИТИТЬ ТОП ПРОДАВЦА ОТ ЛЖИ И УДАЛИТЬ ОТЗЫВ-ТАК КАК НАРУШЕН ПУНКТ ГАРАНТИИ. Увага! Претензії, пов'язані з результатами поклейки скла або плівки, без наданого чека від сервісного центра де проводилась поклейка, продавцем не розглядаються. Розміри стекол та захисних плівок вказані в характеристиках товара. Оставляючи замовлення покупець підтверджує, що ознайомився з ними та вони його влаштовують.
Команда розгляду суперечок Prom.ua (prom.ua)
9 лист. 2023 р., 09:15 GMT+2
Добрий день, Олег.
Рішення про видалення або редагування відгуку приймає лише покупець, якщо вважає ситуацію вичерпаною.
Вам треба спробувати домовитися з покупцем або, якщо він не йде на контакт, прокоментувати відгук.
Не хвилюйтеся: якщо відгук одиничний, він не суттєво вплине на ваш % позитивних відгуків. Працювати з відгуками допоможуть наші поради.
Ми видаляємо відгуки лише у наступних випадках:
9 лист. 2023 р., 09:23 GMT+2
СПАСИБО ЗА ОЧЕРЕДНОЙ ШАБЛОН -ОТПИСКА=напишите сами человеку что написал вам негатив без уведомление о проблеме и что сам не читает условия гарантии.Почитайте отзывы продавцов на сайтах.вы долго будете издеваться? я не собираюсь писать ему ведь я не виноват не в чем.
Команда розгляду суперечок Prom.ua (prom.ua)
9 лист. 2023 р., 09:25 GMT+2
Олег, відгук - це бачення ситуації з боку покупця. Ми розуміємо, що отримати негативний відгук неприємно, але не можемо його видалити.
Якщо ви не бажаєте вирішувати питання з покупцем, ви можете прокоментувати відгук.
Наші рекомендації допоможуть правильно реагувати на негатив та взагалі - працювати з відгуками.
команда споров-должна защищать своих топ продавцов от лжи -я рейтинг нарабатываю годами-а всякий умолешенный пишет-что ему взбредет в голову.
відгук
Коментарі до відгуку
Щодо позиції Prom стосовно негативних відгуків, то вона залишається незмінною — ми не видаляємо відгуки, тому що продавці з ними не згодні або вони їм не подобаються, але ми даємо інструменти роботи з ними.
Ситуації трапляються різні, але покупець має право залишити відгук про враження, яке в нього склалося від продукту або взаємодії з продавцем.
В більшості, люди розуміють, що відгук — це суб'єктивна оцінка окремого покупця. Тому так важливо не ігнорувати негативні відгуки. Обов'язково прокоментуйте та надайте вичерпні відповіді стосовно спірних ситуацій, це добре вплине на вашу репутацію, як продавця.
Публічна реакція на відгук — це частина вашого сервісу. Вона складає враження у покупців про ваш магазин та дає змогу оцінити ситуацію з обох боків.
1)На проме любой идиот может написать гадости и ложь про компанию.
2)Продавец не находится под защитой клеветы и порчи рейтинга.
3)Ваш магазин на проме не ваш-насильно включим пром оплату и заставим искать откл номер покупателя даже на луне (альтернативные источник связи)
часть нашего сервиса зависит от того бреда -что вы придумали-мой магазин -не мой.
p/s АУКРО ЮА Всегда ставало на сторону правды и за своих продавцов!