Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,...
детальніше
Найжахливіша та проплачена служба модерації - Відгуки про Prom.ua
Я витратив значну кількість часу та енергії, складаючи та надсилаючи кілька листів, у яких навів всі необхідні аргументи та приклади, що демонструють несправедливість та адекватність роботи.
Однак, на мої звернення не було отримано належної відповіді, і жодних зусиль не було зроблено для вирішення цієї ситуації.
Я відчуваю, що мої права як продавця порушені, а мої інтереси ігноруються. Я є активним учасником платформи Prom.ua і завжди дотримувався її правил і політики. Тому, я вимагаю чесного та справедливого розгляду мого випадку та відновлення моїх товарів на платформі.
Я б хотів додати до мого звернення ще один важливий аспект, пов'язаний з постійними спробами закидати мене, як власника двох магазинів, скаргами.
Це робить власник інтернет-магазинів,який зараз публікуються в тих самих категоріях на вашій платформі).
Проблема полягає в тому, що ваша служба підтримки не працює з 6 вечора до 10 ранку та у вихідні.
Іншими словами, ви перенесите товари, але не перенесли рейтинг, і всі намагаються будь-яким чином повернути свої товари назад у свої категорії. І якщо хтось один почав це робити, то всі інші будуть повторювати цей підхід, оскільки без цього неможливо отримати замовлення,тому більшість і публікуються у неробочий ваш час.
Основна проблема на даний момент в тому,що підтримка обробляє тільки жалоби . Тобто в п'ятницю ,коли конкуренти кинули жалобу на мене ,заблокували тільки мене,хоча є багато магазинів,які публікуються і в ваш робочий час. Я скинув багато доказів ,але служба підтримки ніяк не реагувала . Тобто нас як магазин блокують на 14 днів , а іншим дають спокійно працювати . Де справедливість ?
Підтримка тільки відповідає:
Ми вас багато разів попереджали і тому ви заблоковані .
Я заблокований не через роботу підтримки ,яка виявляє ці кейси ,а через жалоби конкурентів ,які саме зараз і публікуються.
Тобто служба підтримки і модерації підтримує шахрайство інших продавців .При цьому не хоче навіть самостійно перевірити товари інших .
За п'ятницю є збережені діалоги з підтримкою,в якій підтримка ігнорує інших учасників пром юа ,які публікувалися в таких самих категоріях .
Прошу вас прийняти заходи та переглянути рішення, прийняте вашою службою підтримки. Я додав всі необхідні матеріали та докази, що підтверджують законність моїх товарів. Я впевнений, що розумна дискусія та аналіз мого випадку допоможуть знайти справедливе рішення, що задовольняє як мої інтереси, так і інтереси платформи Prom.ua в цілому.
відгук
Коментарі до відгуку
Ваші товари було виключено з каталогу не відразу, а за систематичні порушення. Ми неодноразово вас просили не переносити позиції у невідповідні їм категорії, проте ви проігнорували наші попередження, тому ваші товари зараз у каталозі не публікуються.
У зв'язку з цим ми повернемо ваші товари до каталогу через 14 днів з моменту виключення, якщо ви виправите порушення.
Доступ було обмежено не лише до позицій вашої компанії. Ми виключили із каталогу товари тих продавців, які також неодноразово порушували правила.
Інші продавці отримали від нас попередження. Якщо вони його проігнорують, то ми виключимо їх товари також.
что значит ваша фраза : "законність моїх товарів" ?
не заходя вглубь далеко,
я вижу много продавцов такого товара
к тем тварям конкурентам прилетит бумеранг
с другой стороны, но никто об этом не узнает