Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,...
детальніше
як бабло брати будь ласка- як выдповідати ми нічого не знаємо. - Відгуки про Prom.ua
Был оформлен заказ клиентов 27.08.2022 по пром оплате
Мы отправили- согласно официальному письму от укрпочти клиент получил товар без наложенного платежа на сумму 2999 грн (отправка без накладного платежа подразумевает себя об оплате, ттн создавался даже в самом кабинете прямо, через их базу) 5.09.2022.
Сегодня не денег, не товар так и не получили.
Обращались неоднократно к промо-они заявили, что мы обращались к укрпочте к поиску посылки по их данным посылка не получена.
Деньги успешно выпустили клиенту обратно, а может, и не клиенту.
По телефону клиент трубку не брал звонили раз 50 за все время – будто это махинация была специально для нас дня.
Обратился 12.05 в очередной 10 раз в администрацию прома уже имея на руках официальное письмо от укрпочти о получении посылки клиентом и знаете что мне ответили – мы не чем помочь не можем и наверняка клиент вам не вернет деньги ведь он уже пользуется почти год телефоном.
Просто зашибись.
Не пользуйтесь пром оплатой
Обман продавца
2 згодні 1 не згоден
відгук
Коментарі до відгуку
Зарахування коштів відбувається виключно на підставі статусу доставки по експрес-накладній у замовленні.
Іноді, через технічні помилки, статус ЕН не змінюється своєчасно. У такому разі, для виплати за замовлення, продавцю необхідно звернутися до нас та надати підтвердження отримання товару покупцем.
Тричі ми надсилали вам сповіщення про можливе скасування оплати, але звернень від вас, для зарахування коштів, ми не отримували. В інтересах продавця проконтролювати, чи вчасно надійшла оплата за замовлення.
Руслане, зі свого боку ми звернулися до покупця з проханням повернути вам оплату за товар, але враховуючи, що минуло багато часу, не можемо гарантувати успішного вирішення цієї ситуації.
А зараз кажете що все робили, щоб мені віддати кошти.
Надайте на мою пошту контакт покупця, щоб хоча би я звязався з ним, а то ваш клієнт як привид. на дзвінки не відповідає, потім номер відключений, а ві кажете, що звязалися з клієнтом - надайте скриншот письма клієнту.