Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,...
детальніше
Сравнение с мировыми маркетплейсами - Відгуки про Prom.ua
4 згодні 1 не згоден
відгук
Коментарі до відгуку
Розвиток кожного маркетплейсу залежить не тільки від його розробників, а й від ринку, де він створений та працює.
Трошки історії:
- Ebay створено у 1995 році (США)
- Аmazon у 1994 (США)
- Aliexpress у 2010 (Китай)
- Prom у 2008 (Україна)
А тепер порівняймо ці маркетплейси та країни, в яких вони розпочали роботу.
Ebay та Аmazon працюють на ринку США, де культура покупок через друковані каталоги та телефоном була на досить високому рівні. Тому перехід в онлайн відбувся легше, що й дозволило цим майданчикам швидше розвиватись. До того ж на ринку США немає післяплати.
Щодо Aliexpress - така сама ситуація й по ринку Китаю. В них досить розвинута система онлайн платежів через QR коди, і також не було післяплати.
Ситуація з онлайн ринком в Україні дещо інша. В нас молодший ринок е-комерсу і він продовжує розвиватись. За статистикою, у 2022 році вперше покупки в інтернеті зробили від 10 до 12% нових користувачів.
Ми підлаштовуємось під ринок та запити покупців і надаємо їм максимально комфортні умови для онлайн-покупок.
Для продавців створені правила, які витікають з проблем, з якими найчастіше стикаються покупці. А саме:
- проблеми з наявністю товару;
- неактуальні ціни;
- складні та незрозумілі умови оплати та доставки.
На Prom зараз продають понад 45 тисяч продавців, і більшість з них успішно працюють з нашими правилами, і не вважають встановлені нами показники завищеними. Наші правила роботи — це базові поняття сервісу.
Паралельно роботі з продавцями, ми проводимо роботу й з покупцями. У нас є відкритий рейтинг покупців, і відгуки по основним критеріям. Якщо покупець не забирає 50% посилок, чи скасовує понад 70% замовлень – замовлення від таких покупців не впливають на рейтинги магазинів.
1) "проблеми з наявністю товару" - ответственность только сайта,
сделайте так, чтобы не было товаров "недоступен",
сейчас 50% товаров на сайте - недоступно.
2) "неактуальні ціни" - это бред, после заказа
цена не меняется.
3) "складні та незрозумілі умови оплати та доставки".
Я стесняюсь спросить кому, и что не понятно
при оформлении заказа ? Всем все понятно.
Если бы вы заключили договор с Новой Почтой так,
как ОЛХ, то продажи выросли бы в разы.
Все продавцы и покупатели охотно пользуются ОЛХ доставкой.
Несмотря на то, что ОЛХ по функционалу находится
в 15 веке до нашей Эры.
Посмотрите в Гугле посещения не Пром и ОЛХ,
разница как небо и земля.
А вашу Пром оплату с "бонусами" половина продавцов
терпит с трудом, то включает, то выключает.
Сайты не гнобят продавца. Несправедливые отзывы даже отменяют. Им важно только
количество продаж. НО сейчас ОЧЕНЬ много покупателей мошенников.
Схем очень много. Одна из самых простых : ничего не получил, пакет пустой. Они не имеют понятия, где находится отделение почты. Там посылки бросают в ящик, под дверь, отдают консьержу, соседу. Потом начинается самое интересное. 90% - одноклеточные начинают писать : не получил, и никто нигде не видел. И статус "деливери" абсолютно ничего не значит.
И так 90 дней жди сюрприза. Невероятные усилия по поиску посылки (если она очень дорогая) надо прилагать только продавцу, покупатель даже не пошевелится. Занимает очень много времени. Тогда продавец докажет : получено, или нет.