Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,...
детальніше
Шахраї найвищого рівня - Відгуки про Prom.ua
Спочатку вам дадуть знижку на їх пакет як новому клієнту і розкажуть як класно і просто працювати і продавати. Потім як ви вже оплатите виявиться, що все ой як не просто і там 250 нюансів через які ваші гроші з балансу можуть "тю-тю". Тут вже дуже багато описали як вони надурюють, напишу з чим я зіткнулася. У них є дві системи оплати за продаж на їх платформі - cpa i cpc. Перший це комісія за їх послуги списується за проданий товар, а другий комісія списується за перехід на товар. І начебто все ок і чесно. Але в якийсь момент ви просто помічаєте, що те що раніше було в одній категорії, стало в іншій, або раніше ця категорія була начебто cpa, a стала cpc. І зазвичай ви це помічаєте, коли коштів на вашому балансі вже нема, вони улітучились, бо виявиться, що ваш товар раптом став популярним і на нього перейшло кучу народу, якраз після того як було чарівно змінено категорію з оплатою за перехід.
Так вони нібито дають список товарів які проходять по системі cpc, але якщо ви там товар свій не знайдете, це ще нічого не означає, він всеодно там може бути або з'явитися пізніше.
Дуже прикро почувати себе ошуканим у своїй країні такою відомою і начебто порядною компанією. Порядною, поки не починаєш читати відгуки ошуканих людей.
4 згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Ми не змінюємо часто тип монетизації. Переважна більшість категорій стабільні. Ці зміни якщо і вносяться, то тільки до деяких категорій і опираємося ми на зворотний зв'язок від самих продавців та аналітику категорій, наприклад:
- товари купують здебільшого через кошик — СРА;
- конверсія в замовлення низька, а покупці здебільшого переглядають контакти — СРС.
Якщо зміна типу монетизації в певній категорії відбулася, ми відправляємо лист на email та сповіщення в кабінет компанії. Далі ми переносимо товари з цієї категорії у рекламну кампанію за відповідною моделлю. За необхідності, ви можете зупинити її.
Щоб ми могли зрозуміти, що сталося з вашим бюджетом, будь ласка, надайте ваш ID, оскільки витрати можуть бути пов’язані не тільки зі зміною типу монетизації, а й через самі налаштування рекламної кампанії.