Взагалі не рекомендую користуватись цим сервісом. - Відгуки про Prom.ua

Prom.ua
Відгук додано 2 березня, 2023 год 19 переглядів
Після оформлення та оплати замовлення безпечною (здавалося) покупопкою через 2 дні почали надходити в банківський додаток нові підтвердження на якісь оплати від rom. Одразу звʼязався з банком, карту заблокували. В банку підтвердили, що транзакції йдуть звідти. Карту звісно треба перевипускати, величезне Вам дякую! Останнє замовленя поки сам не почав писати продавцю висіло 2 дні без підтвердження.
Переваги:
  1. Не знайшов
Недоліки:
  1. Злив данних(банківських). Жахлива система пошуку та фільтрв. Якщо самостійно не шевелити продавців, підтвердження та відправку можна довго
  2. чекати.
4 згодні



Коментарі до відгуку

Андрей 5 березня, 2023 год
для оплат в интернете нужно создать виртуальную интернет карту в банковском приложении, свою зарплатную карту лучше не "светить" Перекинул нужную суму, оплатил и спи спокойно. Пусть хоть 100 смс приходит, если на карте по нулям то не страшно
Відповідь представника Prom.ua 3 березня, 2023 год
Добрий день, Славо!



Описана вами ситуація неприйнятна, щоб ми змогли розібратися детальніше, будь ласка, напишіть нам на пошту [email protected], надавши скріншоти або інші підтвердження спроб списання коштів.

Якщо навіть припустити, що в результаті технічного збою був повторний запит на оплату замовлення, без вашого підтвердження, автоматичне списання коштів неможливе. Саме через Prom жодна особа не могла заволодіти даними вашої платіжної картки.



Стосовно замовлення, нам шкода, що продавець згаяв ваш час, але не всі продавці на Prom затримують опрацювання замовлень. Ви можете залишити відгук про роботу продавця, що вплине на його рейтинг і буде корисним іншим покупцям.
Валерія 2 березня, 2023 год
А потім якщо ви продавцю, за те що він 2 дні не шевилився поставите 1 зірочку у відгуках, як я наприклад. То чекайте що продавець потім на вас напише відгук "неприємне спілкування", при тому що ви з ним не спілкувались. І пром буде казати що це ок) Робить ще звернення до служби прав споживачів. Я зробила вчора. Чим більше будуть на пром в службу скарг, тим більше вірогідність,що ними займуться нарешті.
Андрей 5 березня, 2023 год
Вам было достаточно в положительном отзыве указать, что товар отправлен не вовремя и продавец бы не оценил общение с Вами как неприятное. Зло порождает большее зло. В итоге Вы уходите с прома, под тяжестью накопившихся обид, тратите время на жалобы в контролирующие органы. И это ради двух дней задержки отправки? Возможно у продавца был выходной или объективные причины почему отправка не получилась.
юрий 2 березня, 2023 год
Обратитесь в ООН,там помогут.
Валерія 2 березня, 2023 год
Ви б собі краще нормальну роботу знайшли.
юрий 2 березня, 2023 год
Вы себе работу найдите,Вам нех делать Вы ходите и гадите.Вы вдумайтесь,изза того что Вам 2 дня не отвечал продавец,Вы обратились в общество защиты потребителей!!!!!!!В голове все в порядке?????
Валерія 2 березня, 2023 год
У мене так,як і у всіх хто пише негативні відгуки і вимагає від сервісу якісне обслуговування. А ви, шановний, тільки емоціонувати, писати мати та обвинувачення, судячи з цього повідомлення і здатні. Мабуть самі як раз такий продавець (якщо не просто людина яка заробляє на життя,тим що замовні відгуки пише), що не відповідає клієнтам по декілька днів,а потім робить ще їх винними. Мені є чим зайнятись, але якщо всі будуть мовчати про свій негативний досвід, то компанії такі як Prom. ще більше сядуть на голову користувачам. І через 1 звернення звісно служба нічого робити не буде, а от якщо їх буде багата то займуться. tongue
юрий 2 березня, 2023 год
Значит на самом деле я тоже когда делаю покупки на проме(а их у меня больше двухста),и если мне день не отвечают я перезваниваю,если не берут трубу,тогда я ставлю одну звезду.
Валерія 2 березня, 2023 год
А якщо клієнт зазначить що,він не може розмовляти по телефону (фізично можливості не має, на жаль), зазначає у коментарях,що замовлення підтверджує і йому не треба телефонувати, а якщо у продавця є уточнення, то просить писати там же в чаті прому,або у вайбер,телеграм. Ви будете писати? Чи просто зателефонуєте, а потім поставите 1 зірочку?
юрий 2 березня, 2023 год
Сам я перезваниваю клиенту в течении 5-10 минут.,после заказа.
юрий 2 березня, 2023 год
пром,никогда не сливал данные,это у Вас проблемы со стороны.
Слава 2 березня, 2023 год
Ніколи, раніше проблем не було. Номер карти чи якісь реквізити я нікому не відправляв, замовлення було оформлено через бепечну покупку. Транзакції приходили з prom.ua(пропустив літеру). Я просто ділюсь своїм досвідом і кажу все як є по факту і те що мені відповіли в службі підтримки банку.
Валерія 2 березня, 2023 год
Ви уважно читали відгук??? Банк підтвердив автору,що транзакції саме з прому.
юрий 2 березня, 2023 год
Я внимательно читал,вот Ваша цитата "нові підтвердження на якісь оплати від rom. Одразу звʼязався з банком, карту заблокували. В банку підтвердили, що транзакції йдуть звідти."

ROM-это не пром.
Валерія 2 березня, 2023 год
mlol

Автор одну літеру "P" не дописав.Там зрозуміло, що малось на увазі Prom.

Скільки вам Prom за цей відгук, шановний?
юрий 2 березня, 2023 год
Нисколько,я сам продавец с прома.


Prom.ua
Всі відгуки

1.5 5
4052 відгука / 823463 перегляда
Prom.ua

Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.

На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,... детальніше

Інтернет-каталоги
infoshina.com.ua
infoshina.com.ua

Рейтинг: 4.4
938 відгуків
Интернет-магазин makeup.com.ua
Интернет-магазин makeup.com.ua

Рейтинг: 3
3561 відгук
Всемкупон
Всемкупон

Рейтинг: 4.2
266 відгуків
Fiverr
Fiverr

Рейтинг: 2.5
11 відгуків
Ex-Fs.net
Ex-Fs.net

Рейтинг: 3.5
8 відгуків
E-Katalog
E-Katalog

Рейтинг: 2.7
16 відгуків
Sharff. Сервис доставки товаров из США
Sharff. Сервис доставки товаров из США

Рейтинг: 4.9
248 відгуків
AliExpress
AliExpress

Рейтинг: 1.6
233 відгука