Відгуки... - Відгуки про Prom.ua

Prom.ua
Відгук додано 25 листопада, 2022 год 27 переглядів
В нас вимкнули світло майже три доби.
Не було ніякої можливості зв'язатися та повідомити покупця про затримку відправлення.
Як наслідок - відгук про довгу відправку. На контакт покупець не йде - не відповідає в месенджері.
В СКК відповіли стандартно та порекомендували взагалі відключити прийом замовлень (!)

В нас знищують інфраструктуру, ми по декілька днів сидимо без світла та зв'язку. В усіх новинах написано, що більше половини Одеси знеструмлена, а ми ще й цьому винні виявляється, коли стараєшся хоч якось працювати у війну та сплачувати податки.

В СКК, мабуть, не знають, що таке обставини непереборної сили.

Ми завжди готові прийняли свою помилку, якщо б були винні. Але зараз в цьому наша вина?

Сьогодні вже 25.11 і знову вже другий день немає світла. Знову можуть бути відгуки.
Чому б не видаляти такі, де стосується лише термінів оплати?
Чому через країну-агресора продавець повинен страждати?

2 згодні



Коментарі до відгуку

Відповідь представника Prom.ua 29 листопада, 2022 год
Добрий день, Ольго!



Ми дуже вас розуміємо, тому що наразі вся країна знаходиться в тяжких умовах з відключенням електроенергії. Але по при все, якщо ви підтвердили, що працюєте у воєнний час — це означає, що ви готові надавати якісний сервіс покупцям та обробляти замовлення, і ця готовність також містить в собі ваш план дій на випадок відключень електроенергії. Якщо ви з покупцем додатково не обговорювали строки відправлення замовлення, а також можливі затримки, то очевидно, що очікування покупця не виправдалися.

Рекомендуємо вам прокоментувати залишений вам відгук. Чесно та ввічливо напишіть про ситуацію, що склалася. Можливо після цього, покупець вирішить переглянути й змінити свій відгук.
Ольга 25 листопада, 2022 год
*термінів відправки.



А служба перевізника теж не працює без світла, бо багато де немає генераторів.



Чому б просто не видаляти відгуки, на час війни які стосуються термінів доставки?
Вячеслав 27 листопада, 2022 год
Я з Вами згоден, але давайте дивитись об'єктивно - кого це хвилює? Вас хвилюють мої проблеми? Звісно ні! Ось так і клієнтів це не хвилює. Якщо клієнт адекватний він завжди зрозуміє ситуацію але якщо такий як зазвичай - маємо що маємо.
Богдан 6 січня, 2023 год
Люди - завжди люди.

Ми не рашисти. фашисти, що з сторони покупців, що з сторони покупців.

Так, хвилюють, і при будь яких ситуаціях - треба залишатись людиною.



Тому, якщо покупець/продавцеь = неадекват = психлікарня і відповідні лікарі в допомогу.



А те що Ви написали - проплачена реклама прому.


Prom.ua
Всі відгуки

1.5 5
4049 відгуків / 823376 переглядів
Prom.ua

Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.

На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,... детальніше

Інтернет-каталоги
infoshina.com.ua
infoshina.com.ua

Рейтинг: 4.4
937 відгуків
Fiverr
Fiverr

Рейтинг: 2.5
11 відгуків
Ex-Fs.net
Ex-Fs.net

Рейтинг: 3.5
8 відгуків
E-Katalog
E-Katalog

Рейтинг: 2.7
16 відгуків
Sharff. Сервис доставки товаров из США
Sharff. Сервис доставки товаров из США

Рейтинг: 4.9
248 відгуків
AliExpress
AliExpress

Рейтинг: 1.6
233 відгука
Интернет-магазин makeup.com.ua
Интернет-магазин makeup.com.ua

Рейтинг: 3.1
3558 відгуків
MODOZA.com
MODOZA.com

Рейтинг: 4.6
495 відгуків