Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,...
детальніше
Prom.ua забирає кошти за посилки відправлені Укпоштою через промоплату - Відгуки про Prom.ua
4 згодні
відгук
Коментарі до відгуку
З вашого листування по зверненню на [email protected] ми бачимо, що кошти вам було повернуто учора і дані пояснення, чому взагалі відбулася така ситуація.
У вашій смс від Укрпошти вказано, що відділення отримувача є неавтоматизованим, тому відбулася така затримка з оновленням статусу ТТН.
На такий випадок, в нашій довідці https://support.prom.ua/hc/ru/articles/360006781438 прописаний чіткий алгоритм дій: “Іноді через технічні помилки статус ЕН не змінюється своєчасно. У такому разі для виплати за замовлення продавцю необхідно звернутися на [email protected] та надати підтвердження отримання товару покупцем (наприклад, листування з покупцем, телефонна розмова або відгук).
Якщо дані в замовленні не збігаються з даними отримувача, підтримка Пром-оплати має право попросити продавця надати підтвердження.”
Оскільки, вами не було надано підтвердження отримання товару від самого покупця, ми попросили інший варіант підтвердження, а саме від Укрпошти. Після надання підтвердження питання було вирішено.
Якщо, дійсно, ви часто стикаєтесь з такою ситуацією і це не пов’язано з вказаною Укрпоштою причиною, а саме неавтоматизованим відділенням, тоді давайте розбиратися разом. Тому, що у нас стосовно покупців і продавців не має ніяких “схем”. Все абсолютно прозоро.