Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,...
детальніше
Унижения продавца со стороны клиентов и безразличность Prom - Відгуки про Prom.ua
После того как я ему набрал что бы подтвердить заказ, вежливо, все хорошо. Клиент мне говорит за 3000 давайте я заберу, я ему вежливо говорю, извините но такую скидку мы не можем сделать.
Клиент говорит ок, не хотите как хотите, и берет оставляет МНЕ ОТЗЫВ ПЛОХОЙ, за то что я ему не сделал какую то космическую скидку, которую я не обязан делать!
Написал в поддержку, мне ответили вот это!
"
Добрий день, *имя мое*.
Рішення про видалення або редагування відгуку приймає лише покупець, якщо вважає ситуацію вичерпаною.
Вам треба спробувати домовитися з покупцем або, якщо він не йде на контакт, прокоментувати відгук.
Не переживайте: якщо відгук одиничний, він не суттєво вплине на ваш % позитивних відгуків. Працювати з відгуками допоможуть
"
То есть по правилам прома клиент должен решать за сколько и как вам продавать, а если клиент скажет вам сделать цену которую он хочет, вы должны сделать иначе получайте плохой отзыв! С которым вы ничего не сделаете, так как прому НАЧХАТЬ НА ВАС!
И это только тогда из ситуаций
Я уже молчу за их новую систему рейтинга товаров.
Где за каждый отмененый отзыв вы будете терять рейтинг в плоть до полной блокировки!
Если хотите в рабство где продавец никто и звать его никак! Где вам придется постоянно звонить и унижаться просить клиентов, пожалуйста отмените заказ, пожалуйста исправьте отзыв, пожалуйста то пожалуйста се, а контингент клиентов на проме я вам скажу нуууу очень специфический, очень грубый в основном, клиенты часто заказывают сами не понимая что они заказывают....
В общем если вам нравятся унижения и головная боль, пожалуйста, приглашаю вас на PROM
відгук
Коментарі до відгуку
На жаль, покупці трапляються різні. Якщо склалася така неприємна ситуація і покупець абсолютно не йде на контакт, не ігноруйте, обов'язково прокоментуйте такий відгук. Надайте вичерпні відповіді стосовно цієї ситуації, це добре вплине на вашу репутацію, як продавця в очах інших покупців.
Також ви можете залишити свій відгук про покупця, якщо людина весь час себе так поводить і інші продавці теж залишають негативні відгуки про спілкування з ним, то в результаті рейтинг такого покупця впаде і його замовлення та відгуки не будуть впливати на рейтинг продавців.
Відносно рейтингу, звичайно, один негативний відгук, або поодиноко скасовані замовлення не можуть значно вплинути на рейтинг і ваше місце в каталозі. Встановлений правилами Prom.ua рейтинг реальний і напрацювати його не складно,на що вказує велика кількість продавців з високим рейтингом. Якщо ви стикаєтесь з частим скасуванням замовлень, то тут слід попрацювати з причинами, які впливають на це. Як зменшити кількість скасованих замовлень, та і про інші поширені питання можна почитати за посиланням https://support.prom.ua/hc/ru/articles/5108646822941