Не рекомендую, проблем більше ніж вигоди - Відгуки про Prom.ua

Prom.ua
Відгук додано 9 липня, 2022 год 20 переглядів
Мав багато невдалих замовлень, деякі продавці ведуть себе не чемно та взагалі неадекватно, а от Пром часто стає на сторону продавців, не публікує або видаляє негативні відгуки. Декілька моїх негативних відгуків просто видалили. Я вже мовчу про те, що маркетплейс не надає жодної підтримки та вибачень за такі епізоди.
Продавці мають змогу залишати відгуки про покупців, але покупцям ці відгуки навіть не видно. Уявіть собі, неадекватні продавці залишають негативні відгуки, а ви навіть не бачите їх і не можете їм відповісти. Це взагалі дичина якась.
Продавці часто на ходу змінюють ціни на товари або вказують оплату карткою, але просять додатково 1-2% і з цим не можна ніяк боротись, такі скарги тупо ігноруються маркетплейсом.
Хочете зберегти час, нерви та гроші - обходьте стороною.

4 не згодні



Коментарі до відгуку

Відповідь представника Prom.ua 18 липня, 2022 год
Добрий день!

Нам дуже шкода, що у вас був негативний досвід покупки на Prom.

Ми розглядаємо кожне звернення та врахувавши всі нюанси покупки, як від покупця, так і від продавця, після цього ухвалюємо рішення. Якщо відгук не стосується роботи та обслуговування продавця, якості товару чи вірно надісланої покупки, такий відгук може бути видалений системою. Ми за чесність та справедливість, тому в більшості відгуки публікуються.

Всі відгуки про свої покупки ви можете побачити в особистому кабінеті покупця у розділі "Відгуки" ➡ "Про мене".

Зміна ціни або ж товару недопустима без згоди покупця. В таких випадках ми завжди радимо звертатися до служби контролю якості за контактами [email protected].

Якщо ви вже зверталися з подібними скаргами та вони були не розглянуті або розглянуті не на вашу користь, надішліть нам номер звернення та ми допоможемо розібратися.
Вячеслав 22 липня, 2022 год
Я писав вам і у службу підтримки і навіть через Фейсбук писав і все одно негативні відгуки про деяких продавців згодом зникли. Чому?

Якщо зміна ціни недопустима, тоді чому допустимо, що відгуки про зміну ціни зникають? Це біполярний розлад чи що?

І чому покупець не може бачити відгуки продавців про себе, що за маячня така? Чому продавець може оббрехати покупця і йому за це нічого?
Андрей 11 липня, 2022 год
Вячеслав, я думаю, что Вы из тех покупателей, которых я прошу обходить мой магазин 10-й дорогой.
Вячеслав 12 липня, 2022 год
Цікаво, Андрєй, як ви можете робити такі висновки, якщо в нас не було угоди? Чи ви з тих магазинів, які я обхожу стороною, бо полюбляєте наробити херні, а потім "о-ло-ло, мені написали поганий відгук, а я ж такий няшка!"?
Андрей 12 липня, 2022 год
Я призываю покупателя подтвердить свою оценку фактами и пишу своё видение ситуации. Есть основные три типа покупателей, которых я прошу обходить мой магазин . Считают, что продавец раб магазина и в режиме 24/7 должен ответить чётко на вопрос с незнакомого номера: "А что с моим заказом? " А ты пойми кто это и по какому номеру заказа тебе звонят. Второе: Вминяют продавцу все задержки и порчу товара транспортной компанией, хотя сам покупатель в заказе выбирает чем ему лучше доставлять. Третье: техническая безграмотность, покупатель просто не может осмыслить работу техники. Некоторые спорят до посинения, что они правы, некоторые просто пропадают, не написав ничего в ответ и не выслав товар обратно. Это же так тяжело признать и извиниться, что ты повёл себя как осёл.
Вячеслав 12 липня, 2022 год
Я тут згоден, покупці так само бувають не праві. Але не в моєму випадку. Я завжди підтверджую свої оцінки фактами. А продавці обурюються.

Наприклад, замовляв столик, продавець озвучив зовсім не ту ціну, що вказана на Промі. Отримав негативний відгук - обурився.

Або відправив не ті батарейки і каже "ну вони ж однакові", хоча ті "однакові" у продавця на відсотків 15 дешевше. Або відправив не ту модель поштової скриньки з такою ж мотивацією, "вони ж однакові" (бо замовлена на 25% дорожча, а продавець підняв ціни і не подумав попередити покупця про підміну товару). Або не захотів зняти товар з вітрини, щоб не залишати вітрину пустою(!), бо їй сумно та самотньо(?). Які я маю ставити оцінки таким продавцям?


Prom.ua
Всі відгуки

1.5 5
4049 відгуків / 823419 переглядів
Prom.ua

Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.

На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,... детальніше

Інтернет-каталоги
Интернет-магазин makeup.com.ua
Интернет-магазин makeup.com.ua

Рейтинг: 3
3559 відгуків
infoshina.com.ua
infoshina.com.ua

Рейтинг: 4.4
937 відгуків
Fiverr
Fiverr

Рейтинг: 2.5
11 відгуків
Ex-Fs.net
Ex-Fs.net

Рейтинг: 3.5
8 відгуків
E-Katalog
E-Katalog

Рейтинг: 2.7
16 відгуків
Sharff. Сервис доставки товаров из США
Sharff. Сервис доставки товаров из США

Рейтинг: 4.9
248 відгуків
AliExpress
AliExpress

Рейтинг: 1.6
233 відгука
MODOZA.com
MODOZA.com

Рейтинг: 4.6
495 відгуків