Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,...
детальніше
Не рекомендую, проблем більше ніж вигоди - Відгуки про Prom.ua
Продавці мають змогу залишати відгуки про покупців, але покупцям ці відгуки навіть не видно. Уявіть собі, неадекватні продавці залишають негативні відгуки, а ви навіть не бачите їх і не можете їм відповісти. Це взагалі дичина якась.
Продавці часто на ходу змінюють ціни на товари або вказують оплату карткою, але просять додатково 1-2% і з цим не можна ніяк боротись, такі скарги тупо ігноруються маркетплейсом.
Хочете зберегти час, нерви та гроші - обходьте стороною.
4 не згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Нам дуже шкода, що у вас був негативний досвід покупки на Prom.
Ми розглядаємо кожне звернення та врахувавши всі нюанси покупки, як від покупця, так і від продавця, після цього ухвалюємо рішення. Якщо відгук не стосується роботи та обслуговування продавця, якості товару чи вірно надісланої покупки, такий відгук може бути видалений системою. Ми за чесність та справедливість, тому в більшості відгуки публікуються.
Всі відгуки про свої покупки ви можете побачити в особистому кабінеті покупця у розділі "Відгуки" ➡ "Про мене".
Зміна ціни або ж товару недопустима без згоди покупця. В таких випадках ми завжди радимо звертатися до служби контролю якості за контактами [email protected].
Якщо ви вже зверталися з подібними скаргами та вони були не розглянуті або розглянуті не на вашу користь, надішліть нам номер звернення та ми допоможемо розібратися.
Якщо зміна ціни недопустима, тоді чому допустимо, що відгуки про зміну ціни зникають? Це біполярний розлад чи що?
І чому покупець не може бачити відгуки продавців про себе, що за маячня така? Чому продавець може оббрехати покупця і йому за це нічого?
Наприклад, замовляв столик, продавець озвучив зовсім не ту ціну, що вказана на Промі. Отримав негативний відгук - обурився.
Або відправив не ті батарейки і каже "ну вони ж однакові", хоча ті "однакові" у продавця на відсотків 15 дешевше. Або відправив не ту модель поштової скриньки з такою ж мотивацією, "вони ж однакові" (бо замовлена на 25% дорожча, а продавець підняв ціни і не подумав попередити покупця про підміну товару). Або не захотів зняти товар з вітрини, щоб не залишати вітрину пустою(!), бо їй сумно та самотньо(?). Які я маю ставити оцінки таким продавцям?