Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,...
детальніше
Бажаєш головний біль за свої гроші - купи собі магазин на пром.юа - Відгуки про Prom.ua
Схема проста, Вам приходить на пошту лист, де вам пишуть, що "ви остро нуждаетесь в положительних отзивах" і пропонують написати вам їх від 10 до 70 грн. за штуку.
Ви ігноруєте звичайно і тут же, доби не минає, вам прилітає так зване замовлення, з якого одразу видно що це "заказуха". Манера спілкування у цих "замовників" однакова, зверхньо-насмішлива.
В Магазині вже розуміють, що зараз буде "негативка" роблять примітку собі, і скасовують вічливо замовлення. Тут же прилітає негативний відгук, де брехня на кожному слові, при тому нічим не підтверджені звинувачення.
З Магазину просять СКК перевірити відгук, надають купу фактів і доказів і спокійного ввічливого спілкування, яке "клієнт" називає хамством, і фактів щодо того, клієнт навмисно провокує конфлікт, що вимагає відправити на своїх умовах і т.д.
Сапорт каже "а ми отказиваемся вам отвечать" Отак. Магазин їх клієнт, за рахунок магазинів вони живуть, а відповідь магазину - ідіть вон.
А "покупець" тим часом строчить коментар за коментарем, що компанія виробник і - "базарна продавчиня" і "тупі" і "продають крадене" (!) і, перлина "накладу на вас анафему" )) - це все публікується, без мінімальної модерації навіть на рівні "відгук містить образи".
І вишенька на торті - як тільки ви намагаєтесь розібратися з тим недопокупцем, скаржитесь в СКК, надаєте факти, докази - у вас чарівно зникають замовлення. На всіх інших ваших сайтах все ОК, а от на промі на 2-3-4-5 днів - замовленнь немає. Як краник прикрутили. Знову "випадковість" звичайно ))
Таким чином, сто разів подумайте перед тим, як купити пакет на пром.юа. У нас найбільший пакет по ціні, ми старожили прома, яким щороку бракує рішучості врозірвати контракт, хоча маємо кілька власних сайтів.
Не повторюйте наші помилки, краще вкластися в свій сайт, де ніяка озлоблена непорядна істота не буде псувати вам життя своєю брехнею.
відгук
Коментарі до відгуку
Важливо завжди пам'ятати, Prom ніколи не надсилає пропозиції щодо продажі відгуків. Ми за чесність, тому завжди перевіряємо всі відгуки на справжність та не пропускаємо накручених чи то позитивних чи то негативних відгуків.
Підкажіть, будь ласка, як ви розумієте, що замовлення не справжнє? Ми переглянули історію цього замовлення та бачимо, що вся проблема була в тому, що товрау не було в наявності. А покупець скаржиться на неякісне та складне обслуговування з вашої сторони. Такого не має бути! Ми хочемо, щоб всі наші продавці надавали високий сервіс. Таким продавцям ми допомагаємо та працюємо з ними, як з партнерами.
Всі відгуки можна опрацювати, дати власний коментар та вирішити ситуацію з покупцем віч-на-віч. Після цього коментар може бути видалений саме покупцем.
Щодо замовлень. Так як вам поступив негативний відгук а після нього був ще один ваш рейтинг міг знизитися і ви просіли у видачі. Також важливо пам'ятати, що покупці завжди обирають вас(продавця) спочатку за ціною, потім за рейтингом а потім ідуть читати відгуки. Всі ці фактори дуже впливаюь на замовлення.
У меня вопрос. Менеджер, который периодически звонит нам с предложением вернуться на пром, сказал, что негативные отзывы больше не влияют на рейтинг магазина, а также на выдачу в поисковике. Сейчас в Вашем ответе я вижу другую информацию. Скажите, пожалуйста, как всё же на самом деле обстоят дела на проме? Я не готова вкладывать деньги в никуда, поэтому читаю все отзывы от продавцов и покупателей прома на всех ресурсах, прежде, чем приму какое-то решение.
Если у вас будет процент отзывов нижет - 95% вы будете гдето далеко в низу , пишу по своема опыту, у меня 93 % и заказов нуль..., сейчас думаю куда перейти ищу рабочий маркетплейс..
А если магазин новый т.е. вообще без отзывов то его не будет выдавать вот и всё..
Пром не дает возможности наработать рейтинг и отзывы.., после их нововедений с ранжированием и новым пересчетом рейтинга работать нп реально просто..
Заказов почти нету, а с того что есть, пром забирает всю чистую прибыль конской комиссией.
Нет, ну конечно если Вам некуда выкинуть деньги, либо давно не испытывали чувство злости и апатии, то конечно можете попробовать вернутся на пром
Відгуки, як і раніше впливають на ваш рейтинг товарів в каталозі. Однак основними показниками є також: рейтинг СРА товарів; рейтинг СРС товарів; позитивні відгуки; наявність Пром-оплати. Важливо! В першу чергу на видачу впливає відповідність товару до запита покупця, а вже потім — рейтинг. Тому якісно заповнюйте назви, ключові запити, характеристики і вірно вказуйте категорію, щоб покупці могли знайти ваші товари.
Також, ми нещодавно розробили сторінку рейтингу в кабінеті компанії, де зібрані всі середні показники категорії та ваш власний рейтинг. Таким чином ви завжди можете відслідкувати ваші показники та зрозуміти, що потрібно зробити аби підвищити їх. Також за допомогою цієї системи тепер легко зрозуміти що саме повпливало на зміну рейтингу.
Деталі ви завжди можете знайти в наших довідках, ми оновлюємо їх часто.
Довідка про рейтинг в катлозі https://support.prom.ua/hc/uk/articles/360017889598.
У Прома немає власних магазинів на маркетплейсі. Всі магазини мають однакові права та обов'язки. Система побудована так, що допомогти комусь або з заваждити неможливо. Все в руках самого продавця. Для покупця важливі наступні фактори: ціна товару, рейтинг продавця та відгуки. Відходячи від цих показників покупець приймає рішення. Ця інформація не приховується, ми навпаки хочемо допомогти вам та завжди оновлюємо довідки, запускаємо курси на YouTube каналі, а наша Facebook сторінка завжди відкрита для вас(продавців).
Посилання на канали: Facebook-спільнота - https://www.facebook.com/groups/institute.prom.ua/?ref=br_rs
YouTube-канал - - https://www.instagram.com/prom.business/?igshid=1sh9iup07cl3n
Довідка - https://support.prom.ua/hc/ru?
utm_source=link2support_company_questions&utm_medium=Portal&utm_campaign=footer