Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,...
детальніше
Полное отсутствие компетентности и морали со стороны Prom ! - Відгуки про Prom.ua
1. Проблема для покупателя: Оставляя плохой отзыв продавцу за не качественый сервис, то сразу наживаешь врага. Пром заявляет продавцу что это не наши проблемы и разбирайтесь с покупателем сами. А продавцы, зная телефон, емаил, ФИО получателя(а часто и адрес), нанимают специально обученных троллей которые до такой степени доводят покупателя (звонками, угрозами, прессом) что он начинает проклинать тот день когда зашёл на сайт Prom.ua и что-то купил там.
2. Проблема для продавца. Благодаря такой несправедливой системе появилась массовая практика написания плохих и неправдивых отзывов конкурентам. У продавца нет ни единой возможности оспорить лживый отзыв, даже если товар у него вообще не покупался! Ну и Пром конечно это вообще не волнует.
Такую систему отзывов могли создать только некомпетентные жлобы, которые не хотят тратиться на сервис для решения споров. Команда Пром это аморальные люди которым наплевать на всех, и на продавцов, на и покупателей.
відгук
Коментарі до відгуку
Відгуки це зворотній зв'язок продавцю і тільки продавець може вирішити питання. Prom не може вирішувати, так як ми лише маркетплейс який надає послуги де ви розміщуєтеся. Ми завжди рекомендуємо проговорювати всі небезпечні моменти покупки наперед з покупцем, так як саме неопізнаність покупця стимулює його писати негативний відгук. Але при цьому розуміємо, що завжди будуть клієнти, які залишатимуть такі відгуки.
При цьому завдяки таким відгукам ви можете стати кращими, удосконалити свої процеси та надавати високий сервіс.
Ситуація, де продавець вимагає видалити негативний відгук - недопустима. Таким чином ні відгук не буде видалений ні покупець/продавець задоволений. Потрібно чітко та зрозуміло проговорити всі нюанси, та якщо є можливість запропонувати видалити відгук.
Нагадаємо, що негативні відгуки є у всіх, тому не варто намагатися досягнути 100%.
В остальном согласна.